۶۶۱۷۰۷
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

تذکر اخلاقی آیت الله صدیقی به روحانی

امام‌جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.

خبرگزاری تسنیم : امام‌جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.
آیت‌الله کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات روحانی که به کنایه گفته بود برخی مردم آشغال خطاب کرده‌اند، گفت: آنچه را که در خطبه نماز جمعه تهران به سمع مردم عریز و نمازگزاران رسید تجلیل از مردم و تشکر فراوان از اجتماع مثال‌زدنی مردم در مقابله با آدم کشی، تخریب و آتش‌سوزی و سلب امنیت عمومی بود؛ بنده در نماز جمعه از مردم تشکر کرده و از حق اعتراض ایشان حمایت کردم.

وی بابیان اینکه، اعتراض حق معترضین است اما آشوب علیه مردم قابل‌قبول نیست، تصریح کرد: از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم.

آیت‌الله صدیقی خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید و بهتر است فرصت خود را صرف خدمت و رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      حاج آقا صدیقی از روحانیون وارسته و بزرگوار این کشور هستند و همیشه دلسوز مردم بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست است نباید وقت رییس جمهور را با حر فهای حاشییه ای گرفت

    • بدون نام

      احسنت.

    • بدون نام

      قطعا اقای رییس جمهور هم می دانند که منظور ایت الله صدیقی اشغال نامیدن مردم نبود. آشغال نامیدن آنهایی بود که پرچم اتش زدند و افراد بی گناه را کشتند.
      اما ایشان (رییس جمهور) به خاطر کاسبی سیاسی این موضوع را تحریف کردند.

    • بدون نام

      درود بر مرد خدا جناب صدیقی عزیز و ننگ بر کاسبان پوپولیست سیاسی کار...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم را اشغال خطاب کرد دیگه هم طرف داری هیچ کس نکنید

    • رحمان محمدی اصل

      اقای حسن روحانی : مردم مظلوم ایران از یک سو با سیاست های غلط اقتصادی و تقسیم ناعادلانۀ ثروت بیچاره شده و از سوی دیگر مفسدان اقتصادی با رانت خواری ، بانک خواری ، زمین خواری ، رشوه خواری ، بیمه خواری ، حقوق های نجومی ، قاچاق و ... کشور را با رکود اقتصادی مواجه و ملت را بیکار و دچار فقر نموده بطوریکه چند روز پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : حدود 40 میلیون نفر نیازمند توسط پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان شناسایی شده و این فاجعه بزرگ ملت را به اعتراضات خیابانی وادار نمود ، لذا بهتر است جنابعالی بعنوان رئیس جمهور ملت ایران بجای اینکه از سخنان خطیب نماز جمعه ایراد گرفته و با انتقاد از این و آن فرافکنی کرده و از حلّ مشکلات مردم مظلوم ایران فرار کنید با قطع حقوق های نجومی مدیران خود و با قطع رانت های هزار میلیاردی که به برخی ها می دهید ، به فکر نان شب مردم بی پناه ایران باشید . رحمان محمدی اصل مورخ 25/10/96

    • بدون نام

      افرین

    • بدون نام

      آقای صدیقی کاش ازحقوق معلولین مظلوم بهزیستی حداقل یک بار دفاع میکردید ،یک راهکاردهید باماهیانه حداکثری 100 وهشت تومن چطور امرارکنندتا از حداقل رفاهی زندگی بهره مندشوند ؟بجای زجرودرد وتحقیر ووووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج