جاباما
۶۶۱۷۲۳
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

ربیعی:

چینی‌ها از روز اول گفتند تمامی خدمه فوت شده‌اند

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آرزویمان این بود که بتوانیم دریانوردانمان را سالم بیرون بیاوریم اما از روز اول چینی‌ها به ما گفتند تمامی آنها فوت شدند.

ایلنا: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تسلیت به همه ایرانیان و خانواده‌های دریانوردان از دست رفته در گفت‌گو با شبکه خبر خبر فوت همه دریانوردان نفت‌کش سانچی را تایید کرد و گفت: با این حجم محموله که معیانات گازیبود و با توجه سوخت کشتی که مازوت و گازوئیل بود این حادثه در تاریخ دریانوردی بی سابقه بود.

وی افزود: از همان ابتدا به ما اعلام کردند تمام خدمه تقریبا زنده نیستند اما ما به خاطر امیدی که داشتیم تمام اقدامات را انجام دادیدم آرزویمان این بود که بتوانیم آنها را حتی یک نفرشان را سالم بیرون بیاوریم اما از روز اول چینی‌ها به ما گفتند تمامی آنها فوت شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ما امید داشتیم پیکر مطهر آنان را بیرون بیاوریم؛ مثل ۳ پیکر دیگر که تقریبا استخوان بودند برای همین هم تکاوران را اعزام کردیم اما شدت انفجار در حدی بود که حرارت زیاد بود و امکان داخل رفتن نبود.

ربیعی گفت: کشتی از سر به عمق رفته است و در عمق ۱۱۰ متری در آب غرق می‌شود. ما هر کاری می‌توانسیم کردیم. خیلی‌ها معتقدند ورود گازهای سمی با تنفس آنها باعث شده در ساعت اول عزیزان ما جانشان را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: ما با کورسوی امید برای انتقال پیکرهای مطهرشان آمدیم اما سربازان اقتصاد مقاومتی جانشان را از دست دادند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا امکان انتقال پیکرها به کشور وجود ندارد، گفت: از فرمانده چینی این مطلب را پرسیدم گفت برای ما امکان ندارد در تاریخ دریانوردی این مساله سابقه نداشته و چنین کاری امکان‌پذیر نیست اما باید با کارشناسان خودمان هم در این مورد صحبت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونا مرگشون ناگهانی بود ما قراره زجر کش بشیم

    • رفیعی نسب

      ببخشید بدتون نیاد شمابعد ازیک هفته ذست به کارشدین اگرازائل میزفتین مثل پلاسکو اینجوری نمیشد خاک برسر چینی ها وصبر به بازماندگان تسلیت

    • امیر

      تعداد کشته ها با آمار تصادفات جاده ای یک روز مقایسه کنید

    • بدون نام

      چینی ها غلط كردن با شما ك منتظر نشستید اونا هموطناتونو نجات بدن....چینی سوسك خور مگه دلش واسه بچه های این مملكت سوخته ك خودشو ب خطر بندازه؟؟

    • بدون نام

      ایااین احتمال وجود داردکه سرنشینان اصلی کشتی قبل از تصادم ربوده شده باشند.چون تاحال به غیر از ان سه نفرهیچکدام پیدا نشدند،حالا باغرق شدن کشتی درصورت حضور احتمالی بچه هادران نمی توان از طریق تجهزات مدرن اجساد انها رااز کشتی خارج کنند عمق دریا در ان نقطه مگر چقدر هستش،؟

    • ناصر

      این چین وروسیه مزخرف را ول کنید دیگه ینی نمیشد روز اول برن با هلی کوپتر بیارنشون مگه ممکنه

    • بدون نام

      بله چینیها قبل از تصادف کشتی گفتند تمام سرنشینان کشته شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج