جاباما
۶۶۱۷۵۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عباس زاده: می‌‌توانستیم ۳ گل به استقلال بزنیم

مهاجم گلزن نارنجی پوشان می گوید خیلی ها با ارسال پیام هایشان در فضای مجازی از من خواستند که به شهرم برگردم و به تیمم کمک کنم. دیگر نمی توانستم به آنها نه بگویم.

ورزش سه: محمد عباس زاده ، مهاجم گلزن نارنجی پوشان که در دیدار برابر استقلال یکی از بازیکنان خوب سایپا محسوب می شد در رابطه با این دیدار گفت: بازی قشنگ و خوبی بود. البته این را باید بگویم که ما خیلی بهتر از حریف بودیم و می توانستیم با اختلاف ۳،۴ گل از زمین بازی بیرون بیاییم اما خب بدشانس بودیم و نتوانستیم مثل بازی های گذشته موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم.

او درباره توپ هایی که به تیرک استقلال خورد و موقعیت های سایپایی ها گفت: اینکه چرا توپ هایمان به تیرک اصابت کرد هم به بدشانسی سایپا و گل نشدن موقعیت هایمان برمی گردد و دیگر آنکه فوتبال است و گاهی اوقات توپ های مرده گل می شود و گاهی موقعیت صددرصدی تان از درون دروازه یا روی خط در کمال تعجب بیرون آورده می شود.

مهاجم نارنجی پوشان درباره نیمکت نشینی خود در این بازی گفت: اینکه چرا فیکس بازی نکردم به نظر آقای دایی برمی گردد. ایشان اگر من را از ابتدا یا دقیقه ۹۰ به زمین بفرستند با جان و دل به میدان می روم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می گذارم. این نظر علی آقا است و من هم می گویم چشم.

عباس زاده درباره موضوع جدایی خود از جمع سایپایی ها گفت: با آقای دایی درباره جدایی و مشکلاتی که با آن روبه رو هستم صحبت کردم و به ایشان گفتم که می خواهم برای تیم شهرم که خیلی به من لطف دارند بازی کنم. خیلی ها با ارسال پیام هایشان در فضای مجازی از من خواستند که به شهرم برگردم و به تیمم کمک کنم. دیگر نمی توانستم به آنها نه بگویم؛ وقتی پیرمرد ۵۰ ساله من را می بیند و می گوید تو را به خدا برگردد به تیم شهرت، نمی توانم به آنها نه بگویم و درخواست هایشان را نادیده بگیرم چون خوشحالی مردم خوشحالی خودم است. شاید خیلی‌ها پیش خودشان بگویند عباس‌زاده دارد این موضوع را بزرگ جلوه می دهد اما اینطور نیست. البته به جز این ها یکسری مشکلات خانوادگی دارم که پس از گفتگویم با آقای دایی به این نتیجه رسیدیم که باید صبر کنم تا اتفاقاتی که ایشان می خواهند رخ دهد تا بعد من به تیم شهرم بروم. به شخصه دوست دارم به قائمشهر برگردم اما باید ببینم در آینده چه خواهد شد.

او در پایان گفت: شرایط خودم در لیگ برتر خیلی خوب است و خوب راه افتادم و خداراشکر این روزها در اوج هستم و به عنوان یکی از بازیکنانی که بهترین آمار را در لیگ برتر دارد از این رقابت ها به لیگ دسته اول می روم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      اگه دایی نباشه دسته دو هم رات نمیدن گنده تر از ذهنت حرف میزنی

    • Hiss

      بر شانس لعنت کیسه در رفت

    • مهرداد

      باید اسم تیمشونو بزارن اس دق شانس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج