adexo3
۶۶۱۸۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سرنوشت مرموز پسر کوهنورد در دارآباد

با گذشت ۴۶ روز از ناپدید شدن مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد ، پلیس برای یافتن سرنوشت او از مرد کمک خواست.

خبرگزاری مهر: با گذشت ۴۶ روز از ناپدید شدن مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد ، پلیس برای یافتن سرنوشت او از مرد کمک خواست.

دوم مرداد امسال اعضاي خانواده يک کوهنورد جوان به نام اميرعلي ۲۰ ساله با مراجعه به کلانتري ۱۰۱ تجريش اعلام کردند که "اميرعلي" ، یکم مرداد به قصد کوهنوردي از خانه خارج و ديگر مراجعه نداشته است .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "فقدان افراد" و به دستور شعبه پنجم دادياري دادسراي امور جنايي تهران ، پرونده برای انجام تحقيقات تخصصي در اختيار پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسيدگي به پرونده در پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ ، کارآگاهان متوجه شدند که "اميرعلي" جوان ورزشکاري است که به صورت مستمر و هفتگی اقدام به کوهنوردي در مناطق کوهستاني شمال تهران کرده و یکن مرداد نيز ، طبق روال هر هفته و به قصد رفتن به منطقه دارآباد از خانه خارج اما ديگر بازنگشته است .

بلافاصله با توجه به احتمال وقوع حادثه در مناطق کوهستاني ، هماهنگي لازم با پليس کوهستان ، هلال احمر و فدراسيون کوهنوردي انجام و عمليات امداد و نجات از طريق اعزام گشت هوايي هلال احمر و تيم هاي نجات پليس کوهستان و فدراسيون کوهنوردي آغاز اما با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز عمليات ، هيچگونه اثري از اميرعلي در کوهستان دارآباد پيدا نشد .

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اين خبر اعلام کرد : با وجود تمامی اقدامات پليسي و عمليات های امداد - نجات صورت گرفته متأسفانه تاکنون هيچگونه اطلاعات و اخبار جديدي در خصوص سرنوشت فقداني به دست نيامده که در ادامه رسيدگي به پرونده دستور انتشار عکس فقداني از سوي مقام قضايي صادر شد به همین خاطر از تمام شهروندان که اطلاعاتي در خصوص سرنوشت اميرعلی از زمان فقدان وی دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره های تماس ۲۲۲۹۲۰۱۳ و ۲۱۸۶۸۳۰۹ و يا مراجعه به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان نياوران - سه راه ياسر در اختيار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا 1

      خوب شما که شماره دادین عکس آقای امیرعلی رو هم میذاشتین شاید کسی شناساییش میکرد!!!
      انشالا که زنده باشه و زود به آغوش خانوادش برگرده

    • بدون نام

      46 روز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اخی بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج