اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۲۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال خوش شانس بود که نباخت

ضعیف ترین نمایش استقلال شفر. محمد تقوی با همین تک جمله وضعیت استقلال جلوی سایپا را نشان داد.

هفت صبح: ضعیف ترین نمایش استقلال شفر. محمد تقوی با همین تک جمله وضعیت استقلال جلوی سایپا را نشان داد. او در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش نوشته بود شدیدا از عملکرد آبی ها جلوی شاگردان دایی انتقاد کرد و در گفتگوی جدیدش این موضوع را بیشتر باز می کند:" برای من خیلی عجیب بود که تیم هیچ پلن دفاعی برای رویارویی با ضربات ایستگاهی سایپا نداشت. در ضربات ایستگاهی، هر چقدر تیم مهاجم روی خلاقیت های فردی بازیکنانش حساب می کند، تیم مدافع نیاز به یک سازماندهی مناسب دارد و مدافعان در دفاع منطقه ای باید به توپ حمله کنند و ضربه اول را در منطقه تحت پوششان بزنند اما در استقلال خبری از این قضیه نبود و انگار بازیکنان توجیه نشده بودند که باید چگونه بازیکنان حریف را بگیرند. "

او برای اثبات صحبتش به صحنه گل سایپا اشاره می کند:" در صحنه گل سایپا هیچ بازیکنی مسئول گرفتن تیر دو نبود و اگر بازیکنی آن منطقه را پوشش می داد می توانست جلوی گل شدن ضربه سر بازیکن سایپا را بگیرد اما همانطور که گفتم استقلالی ها به هر دلیلی برای این بازی در انجام وظایف دفاعی شان موفق نبودند. شما نگاه کنید پژمان منتظری به عنوان یک مدافع بسیار با تجربه، هیچ آگاهی ای از این نداشته که به تیمی مثل سایپا نباید ضربه ایستگاهی داد و خیلی راحت به حریف ضربه کرنر هدیه کرد و همان توپ وارد دروازه استقلال شد. به نظرم استقلال خیلی خوش شانس بود که در این بازی بیشتر از یک گل وارد دروازه اش نشد"

عدم توجیه نبودن مدافعان، تنها مشکل استقلال در بازی با سایپا نبود و مشکل این فصل آبی ها یعنی گل نزدن مهاجمانش در دیدار با سایپا هم جلوی موفقیت شفر و تیمش را گرفت. تقوی درباره این موضوع می گوید:" استقلال برای موفقیت در لیگ برتر نیاز به بازیکن جدیدی در خط حمله ندارد اما این تیم خلا یک بازیکن خلاق را کاملا در ترکیبش احساس می کند. بازیکنی که بتتواند در دقایقی که بازی گره خورده با یک حرکت جریان بازی را عوض کند. برایتان چلسی را مثال می زنم که اگر چه موراتا مهاجم اصلی این تیم است اما ادن هازارد بار خلاقیت چلسی را به دوش می کشد و اگر روز، روز او نباشد چلسی در خط حمله به مشکل می خورد. به نظرم پرسپولیس هم بعد از رفتن مهدی طارمی قطعا در خط حمله اش با مشکل نداشتن یک بازیکن خلاق روبرو خواهد شد"

آخرین سئوالی که از تقوی می پرسیم درباره اظهار نظر عجیب حسن زمانی است. اینکه استقلال در پایان هفته بیست و پنجم می تواند به پرسپولیس برسد:" این صحبت اصلا کارشناسی نیست و بیشتر به بازیکنان تیم فشار وارد می کند. در فوتبال چیزی به نام غیرممکن وجود ندارد اما با شرایط لیگ امسال، پرسپولیس قطعا قهرمان خواهد شد و سایر تیم ها باید برای دوم شدن تلاش کنند. شاید بد نباشد آقای زمانی مصاحبه چند سال قبل مانچینی سرمربی وقت منچستر سیتی را ببیند که وقتی تیمش ۸ امتیاز از منچستر یونایتد عقب بود گفت که تیمش دیگر برای قهرمانی تلاش نخواهد کرد. جمله ای که باعث شد فشار از روی بازیکنان تیمش برداشته شده و به یونایتد منتقل شود و در نهایت منچستر سیتی آن فصل قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد

      اینم حرف حسابی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج