جاباما
۶۶۲۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعلام نتایج کنکور ۹۲ تا پایان هفته

حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۲ در روز پنجشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج خود در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۲ در روز پنجشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج خود در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کنند.

وی از ظرفیت پذیرش ۶۷۷ هزار و ۹۶۰ نفری داوطلبان در رشته‌ محل‌های با آزمون و بدون آزمون کنکور ۹۲ خبر داد و افزود: شانس قبولی داوطلبان در این دوره از آزمون ۶۳ درصد است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به شانس قبولی داوطلبان به تفکیک گروه‌های آزمایشی مختلف، گفت: شانس قبولی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۷۸ درصد، علوم تجربی ۳۱ درصد، علوم انسانی ۸۳ درصد، هنر ۴۳ درصد و زبان‌های خارجی ۳۲ درصد است.

آزمون سراسری ۹۲ با رقابت یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ داوطلب در ۳۵۸ شهرستان، ۱۴ کشور خارجی و پنج گروه آزمایشی در روزهای ششم، هفتم و هشتم تیر ماه برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج