زلزله ۴ ریشتری فیروزکوه را لرزاند
زمینلرزهای به بزرگای ۴.۳ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، عصر امروز استان تهران - حوالی فیروزکوه را لرزاند.
شبکههای لرزهنگاری مرکز لرزهنگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۷:۲۰:۰۳ ثانیه روز دوشنبه، ۲۵ دی ماه این زمینلرزه را ثبت کردند.
مختصات این زمینلرزه که در عمق ۱۳ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۵.۷۶ درجه عرض شمالی و ۵۲.۶۶ درجه عرض شرقی ثبت شده است.
این زمینلرزه در ۹ کیلومتری فیروزکوه (تهران)، ۱۴ کیلومتری ارجمند (تهران)، ۳۷ کیلومتری آلاشت (مازندران) رخ داده است.
نظر کاربران
خدایا زودتر زلزله بفرست و ما رو از اینهمه سختی، مشکلات، فساد و بی پولی نجات بده، خسته شدیم هر لحظه از این تن لرزها و حوادث و مرگ مردم که میشنویم، خیلی وقته که در آرزوی یک روز خوب و آروم هستیم. خدای عزیزم خودت نظری کن....
وای خدایا دوباره زلزله....
دقیقا از دیروز که نزدیک کرمانشاه صدای مهیب و نور دیده شده دوباره همه جا داره میلرزه.
حالا شما بگین اینا ربطی به هم نداره. ببینید تا فردا توی همین اخبار برترین ها چند جا رو مینویستد لرزید!!!
معلوم نیست زیر خاک ایران چه خبره....
پاسخ ها
موافقم باهات این دارن یه کاری میکنن
خوبه خوبه مورالی..
تو اگه دوست دری زلزله بیاد بمیری برو خودکشی کن برای همه مردم بدبخت تصمیم نگیر