۶۶۲۸۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: شاید در این بازی استقلال میزبان باشد!

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:وقتی من بازی پرسپولیس و مشکی‌پوشان را دیدم به حال فوتبال مشهد غبطه خوردم ، این بد است که ما تماشاگری در ورزشگاه نداشته باشیم اما انتظار داشته باشیم تیم‌ها نتیجه بگیرند.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری در خصوص آخرین شرایط پدیده قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: با وجود اینکه خوب تمرین می‌کنیم اما مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان و این مسائل را در تیم داریم.من از نحوه تمرینات شاگردانم راضی هستم و درست است که چند مصدوم در تیم‌مان داریم ولی ان‌شاالله جمع ما کامل شود تا بتوانیم برای مسابقه روز جمعه با تیمی کامل به مصاف استقلال برویم.

وی با تأکید بر اینکه محمد خانزاده قطعاً محروم است، گفت: عبدالله حسینی و مرادمند حضورشان مقابل استقلال ۵۰-۵۰ است از آن طرف اکبر صادقی و میلاد کمندانی شرایطی دارند که باید تا روز آخر وضعیتشان بررسی شود و حتی کمندانی روز گذشته نتوانست با ما تمرین کند اما امیدوار هستیم این بازیکنان به ما برسند.

مهاجری در خصوص اینکه آیا باشگاه پدیده درخواست کرده بازی این تیم با استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، گفت: واقعاً اگر شرایط باشد ورزشگاه امام رضا برای ما خیلی بهتر است از آن طرف بحث شورای تأمین هم وجود دارد ولی ما به خاطر شرایط خوب زمین چمن این استادیوم دوست داریم در این ورزشگاه بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه قطعاً در این بازی طرفداران استقلال بیشتر به ورزشگاه می آیند، گفت: وقتی من بازی پرسپولیس و مشکی‌پوشان را دیدم به حال فوتبال مشهد غبطه خوردم ، این بد است که ما تماشاگری در ورزشگاه نداشته باشیم اما انتظار داشته باشیم تیم‌ها نتیجه بگیرند. همین ۱۵۰۰ نفر هم که برای ما به ورزشگاه می‌آیند دستشان را می‌بوسیم اما اگر قرار است بازی در شهر ما برگزار شود قطعاً باید تماشاگر بیشتری برای ما به ورزشگاه بیاید. شما حتی در بازی‌های تهران هم نمی‌بینید که ۳۰ هزار نفر به ورزشگاه بروند اما در شهرستان‌ها استادیوم‌ها پر می شود، در دقایق پایانی بازی مشکی پوشان و پرسپولیس اگر فشار هواداران پرسپولیس نبود شاید این تیم گل نمی‌زد و اصلا چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد ولی بحث روانی و مثبتی که به پرسپولیس تزریق کردند باعث شد ۳ امتیاز شیرین بگیرند.

مهاجری در خصوص اینکه استقلال را چطور می‌بیند گفت: استقلال هم بهتر شده و هم منسجم‌تر اما نتایج قابل پیش‌بینی نیست چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی به برتری برسیم اگرچه باز هم فکر می‌کنم استقلال در این بازی میزبان باشد. این بازی برای ما یک فرصت است و باید از آن بهره ببریم.

سرمربی پدیده در خصوص اینکه آیا آن ۶ امتیاز کسر شده را فراموش کرده است، گفت: باشگاه پیگیر این موضوع است اما ما آن را فراموش کرده‌ایم، ما داریم کارمان را انجام می‌دهیم و همه چیز را به عهده باشگاه گذاشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج