جاباما
۶۶۲۸۶۰
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

نمایشگاه خودرو دیترویت؛

فورد رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت رونمایی شد

خودروی پیکاپ فورد رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت (Ford Ranger) در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد. این پیکاپ تراک متوسط از نظر ظاهری به‌روز شده و برای عرضه در بازار آمریکا آماده می‌شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

وبسایت گجت نیوز - مصطفی معصوم‌پور: خودروی پیکاپ فورد رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت (Ford Ranger) در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد. این پیکاپ تراک متوسط از نظر ظاهری به‌روز شده و برای عرضه در بازار آمریکا آماده می‌شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.
فورد رنجر 2018 فیس لیفت رونمایی شد

فورد رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت به صورت رسمی و جهانی در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد. این خودرو که به عنوان رقیبی برای وانت دو کابین میتسوبیشی ال ۲۰۰ شناخته می‌شود، در ابتدا در بازار آمریکای شمالی از جمله کشور ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد و سپس در همین امسال به کشورهای اروپایی مانند انگلستان خواهد رسید.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت رونمایی شد

از لحاظ ظاهری، تغییراتی در این پیکاپ اتفاق افتاده و چهره به‌روزتری را به آن بخشیده است. شرکت خودروسازی فورد، چراغ‌های جلوی رنجر ۲۰۱۸ نیوفیس را تغییر داده و یک جلوپنجره جدید و تیزتر را به خودرو اضافه کرده است. بر روی درب پشتی خودرو نیز نام Ranger در اندازه نسبتا بزرگ، حک شده است.

فورد رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت در بازار آمریکا با پیشرانه ۲.۳ لیتری توربوشارژ EcoBoost و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. شرکت فورد مدعی شده که رنجر جدید می‌تواند عملکردی در حد و اندازه پیشرانه V۶ را با یک پیشرانه ۴ سیلندر ارائه کند. همچنین مدل‌های دو و چهار چرخ محرک برای این خودرو عرضه می‌شوند. هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک از دیفرانسیل‌هایی با قفل Trac-Lok بهره می‌برند و قفل شوندگی الکترونیکی دیفرانسیل عقب در کنار لاستیک‌های آفرود، رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت را به یک آفرودر قدرتمند تبدیل می‌کند.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت رونمایی شد

بسته آفرود FX۴ نیز بسته به نوع جاده، ۴ حالت رانندگی طبیعی، برفی، گلی و شن و ماسه را در اختیار رانندگان قرار می‌‌دهد. سیستم کنترل Trail هم به راننده اجازه می‌دهد تا میزان ترمز و شتاب خودرو را متناسب با میزان فرمان‌دهی، تنظیم کند.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت رونمایی شد

تغییرات فورد رنجر ۲۰۱۸ فیس لیفت در داخل کابین، کمتر از بیرون آن است. سیستم اطلاعات SYNC ۳ شامل اپل کارپلی و اندروید اتو با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و همچنین سیستم صوتی جدید B&O و وای فای ۴G از دیگر تجهیزات این خودروی پیکاپ به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      بازم به خوشگلی پراید وانت نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج