هواداران تیم تراکتورسازی در جریان دیدار مقابل سایپا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
خبرگزاری تسنیم: در جریان دیدار تراکتورسازی - سایپا، دودستگی بین هواداران تیم میزبان به وجود آمد که این دو دستگی در ادامه منجر به درگیری فیزیکی بین آنها شد.
بخشی از هواداران قبل از گل تساوی تراکتورسازی شعارهایی علیه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه دادند، اما پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تماشاگرانی که طرفدار آجورلو بودند شروع به درگیری با معترضان کردند. همین موضوع هم باعث شد که درگیری فیزیکی بین دو طرف رخ بدهد.
نظر کاربران
وقتی به خودشون رحم نمیکنن وای به حال هوادارای تیم میهمان. مدیریت آجرلو بهتر از این نمیشه
س.... نظری در اینباره ندارم
مدیران تیم تراکتور ضعف مدیریتی خودشونو دائما به گردن فلان مربی و بازیکن و فلان جریانمینداختن در این بازی هیچکدام از این عوامل نبود
ببخشیدا همه این جریانات از گور هیت میره رخ میده تا اجرلو رو کله پا کنن