جاباما
۶۶۴۳۷۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

رکورد منفی مرد آلمانی؛ شفر در راه منصوریان

استقلال تهران در لیگ برتر هفدهم در مجموع نتایجی را کسب کرد که برای هوادارانش رضایتبخش نیست، گرچه بعد از حضور مربی آلمانی این نتایج روند کاملاً بهتری داشت اما تیم شفر نیز همچنان نقاط ضعف عمده ای دارد.

وبسایت نود: استقلال تهران در لیگ برتر هفدهم در مجموع نتایجی را کسب کرد که برای هوادارانش رضایتبخش نیست، گرچه بعد از حضور مربی آلمانی این نتایج روند کاملاً بهتری داشت اما تیم شفر نیز همچنان نقاط ضعف عمده ای دارد.

یکی از بزرگترین معضل هایی که استقلال تهران در این فصل از رقابت های لیگ برتر با آن مواجه هستند، ضعف در گلزنی است. البته این ضعف آبی پوشان در بازی های خارج از خانه بیشتر مشهود بوده و خط حمله این تیم در خارج از خانه، عملکرد قابل قبولی نداشتند. به لحاظ آماری، از نظر آمار گلزنی در بازی های خارج از خانه، استقلال تهران در لیگ برتر هفدهم به یک حدنصاب منفی رسید که نشان دهنده ضعف زیاد آبی پوشان در خط حمله است. استقلال تهران تا کنون ۱۰ بازی در خارج از خانه به مصاف حریفان رفته و فقط در دو بازی دروازه میزبان را باز کرده است. در ادوار گذشته، هیچگاه سابقه نداشت که استقلال تهران در ۸ بازی خارج از خانه بدون گل زده بازی را به پایان برساند.

گفتنی است استقلال در زمان علی منصوریان ۳ بازی در خارج از خانه انجام داد که در هر سه بازی برابر تیم های صنعت نفت آبادان، سایپا و پارس جنوبی جم در گلزنی ناکام بود.

پیش از این، بیشترین بازی بدون گل زده آبی پوشان در خارج از خانه در طول یک فصل، ۶ بازی بود که در لیگ های پنجم و دوازدهم برای استقلال به ثبت رسید. نکته جالب اینکه در هر دو دوره امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران بود و در پایان هر دو فصل هم استقلال تهران به مقام قهرمانی دست یافت. یازدهمین دوره لیگ برتر که پرویز مظلومی هدایت استقلال را بر عهده داشت، تنها فصلی بود که آبی پوشان در تمامی بازی های خارج از خانه خود موفق به باز کردن دروازه تیم های میزبان شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پ.پ

      استقالال مال این حرفانیست.این تیم زنگ تفر
      یح تیم های عربی شده فقط اقاعلیرضا منصوریان شایسته این تیم است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ششپولیس که بازیهای خارجی همه میبره .الهلال الغرافه یه کم به نتایج دقت کن.

    • 《پاسارگاد و پرسپولیس》

      میگم داش علی کجایی که دلموون هزارجا رفته و دلواپستیم
      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج