۶۶۴۴۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ضعف دفاعی فولاد برطرف می‌شود؟

تیم پورموسوی در سه بازی گذشته از یک جناح بیشترین آسیب را دیده که موجب شده چهار امتیاز را هم از دست بدهد.

ورزش سه: تیم پورموسوی در سه بازی گذشته از یک جناح بیشترین آسیب را دیده که موجب شده چهار امتیاز را هم از دست بدهد. با وجود اینکه فولاد خوزستان طی ۱۴ هفته اخیر شکست ناپذیر بوده و در حال حاضر جایگاه سوم جدول را با تفاضل گل و البته یک بازی کمتر نسبت به پارس جنوبی جم رده دومی در اختیار دارد، اما مشکلات فنی این تیم موجب شده مهاجمان سرعتی حریف به راحتی از خط دفاعی این تیم عبور کنند.

طی سه هفته اخیر گل‌هایی که فولاد خوزستان دریافت کرده به یک شکل و طراحی آن از یک جناح زمین بوده که موجب شده آنها در لحظات پایانی دو مسابقه به جای برد، فقط به یک امتیاز بسنده کنند و فاصله‌شان با پرسپولیس صدرنشین بیشتر شود.

حریفان فولاد طی سه هفته اخیر با استفاده از ضعفی که در سمت راست خط دفاعی این تیم بوده حملات متعددی ترتیب دادند و یا از میانه دفاع این تیم نفوذ کردند و در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که ممکن است این مشکل در بازی امروز مقابل پیکان هم گریبان‌گیر آنها شود و تیم پورموسوی را از برد محروم کند.

فولاد خوزستان که اصلی‌ترین مشکل را در میانه خط دفاعی دارد، در نیم‌فصل به دنبال تقویت این پست بود؛ ولی بازیکن رومانیایی پس از چند روز تمرین با این تیم به کشورش بازگشت و آنها با اتمام زمان نقل و انتقالات، باید از سهمیه آزاد یا فیفا استفاده کنند تا در ۱۰ هفته باقی مانده لیگ با کمبود بازیکن یا مشکل دفاعی بیشتر مواجه نشوند.

آخرین باخت فولاد در لیگ برتر به هفته پنجم و بازی رفت برابر پیکان برمی‌گردد که آنها امروز دوباره باید با این تیم روبه‌رو شوند؛ پیکانی که مثل آنها نیاز جدی به سه امتیاز دارد تا دوباره در جمع مدعیان بالای جدول حضور داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج