جاباما
۶۶۴۸۷۱
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

پیکه، گران‌ترین بازیکن بارسلونا بعد از مسی

مدافع بارسا با وجود دوره افتی که داشت قراردادش با بارسا را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است.

ایران ورزشی آنلاین: جرارد پیکه با تمدید قراردادش در نوکمپ تا سال ۲۰۲۲ در بارسلونا می‌ماند، در قرارداد جدید مبلغ فسخ قرارداد این مدافع پرافتخار ۵۰۰ میلیون یورو است.

این مدافع میانی ۳۰ ساله که تا آخر این فصل قرارداد داشت، با امضای این قرارداد تا مدت قابل توجهی به ریشه‌هایش در کاتالونیا وفادار می‌ماند. او محصول آکادمی مشهور و فوق‌العاده لاماسیا است و بعد از آنکه در سال ۲۰۰۸ از منچستریونایتد به بارسلونا برگشت با این تیم به افتخارات بی‌شماری دست یافته از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان، شش قهرمانی لالیگا، پنج قهرمانی جام حذفی اسپانیا، پنج قهرمانی سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی سوپرجام اروپا و سه قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها یعنی روی هم ۲۵ جام به دست آورده. پیکه در ۴۲۱ بازی برای بارسلونا ۳۷ گل زده که برای یک مدافع میانی آمار بسیار خوبی است. در این فصل ۲۵ بازی و ۲ گل به نام او ثبت شده.

پیکه، گران‌ترین بازیکن بارسلونا بعد از مسی

پیکه در سال ۲۰۰۴ بارسا را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد اما با آمدن پپ گواردیولا با مبلغ ناچیز ۵ میلیون یورو در تابستان ۲۰۰۸ بازگردانده شده. پیکه با تیم ملی اسپانیا هم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ شده. اگر او به قرارداد چهارساله‌اش وفادار بماند از رکورد ۵۰۰ بازی عبور می‌کند و به گروه نخبه‌ای ملحق می‌شود که از این آمار در نوکمپ عبور می‌کنند. تنها شش نفر این تعداد بازی کرده‌اند که شامل لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و کارلس پویول می‌شود. آنطور که اسپورت کاتالونیا گزارش داده مبلغ فسخ قرارداد ۵۰۰ میلیونی او باعث می‌شود نفر دوم در این فهرست باشد، تنها لیونل مسی با ۷۰۰ میلیون یورو بالاتر از او قرار دارد. پیکه وقتی به بارسلونا برگشت مبلغ فسخ قراردادش ۵۰ میلیون یورو بود و حالا بعد از ۱۰ سال ۱۰ برابر شده است. فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله گران‌ترین بازیکنان بارسلونا ۴۰۰ میلیون یورو و لوییس سوارس، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا هر یک میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادشان است. نفرات بعدی مارک آندره‌تر اشتگن(۱۸۰ میلیون)، خوردی آلبا (۱۵۰ میلیون)، ایوان راکیتیچ (۱۲۵ میلیون) و پائولینیو (۱۲۰ میلیون) هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج