جاباما
۶۶۴۸۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۱۱/۰۱


فال روزانه 1396/11/01

فال روزانه یکشنبه 1 بهمن 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوستان عزیزی که 1 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما دارای اراده ای فوق العاده و اعتماد به نفسی بسیار قوی هستید و با توجه به این ویژگی هایی که در اختیار دارید در زمینه ی حرفه ای سالی سرشار از موفقیت در پیش رو خواهید داشت. آنهایی که در زمینه ی تدریس و یا فعالیت های رسانه ای کار می کنند امسال موفقیتی بیش از حد انتظار خود را به دست خواهند آورد. شاید خودتان بار نکنید، اما زندگی در شهری که نزدیک به آب باشد، خواه رودخانه و خواه دریا و یا اقیانوس، باعث خواهد شد زندگی خیی بهتری را تجربه کنید و احساس رضایت و خوشبختیتان چند برابر شود. امسال دوستان زیادی در اطراف خود خواهید داشت که هر کاری که از دستشان بربیاید برای کمک به شما انجام خواهند داد و از وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد. در یکی از همین دورهمی دوستانه نیمه ی گمشده ی خود را پیدا خواهید کرد و خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید یک رابطه ی جدی بین شما برقرار خواهد شد. امسال انجام کارها و فعالیت های خیرخواهانه کمک قابل توجهی به بهتر شدن حال روحی و روانی شما خواهد کرد. مرداد و دی ماه مهم ترین ماه های این سال جدید از زندگیتان هستند.

فال روزانه 1396/11/01

امروز مجبور خواهید بود برخی کاغذبازی ها و کارهای اداری خسته کننده در رابطه با مسائل مالی که برای مدتی طولانی از انجام آنها طفره رفته بودید را به انجام برسانید. صورت حسال ها باید پرداخت شوند و کارهای بانکیتان باید انجام شوند و شاید لازم باشد یک حساب بانکی جدید باز کنید. شما امروز بخشی از زمان خود را به فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده اختصاص خواهید داد، اما در پایان روز برای خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید نیز به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت. شاید حتی بتوانید با چند تن از دوستانتان به خرید بروید و چیزی که مدت ها قصد خرید آن را داشته اید اما به تنهایی جسارت خریدش را نداشته اید بخرید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز سطح انرژی جسمی و ذهنی شما بسیار بالاست و به همین دلیل هم از همان صبح زود که از خواب بیدار می شوید احساس بیقراری می کنید. سعی کنید بخشی از مسیر خانه تا محل کارتان را پیاده بروید تا بخشی از این انرژی را تخلیه کرده و بتوانید در محل کارتان روی وظایفی که به عهده دارید تمرکز کنید، در غیر این صورت در محل کارتان نیز نخواهید توانست به راحتی پشت میز کارتان بند شوید. بعدازظهر و پس از تمام شدن ساعت کارتان خواهید توانست ساعات باقی مانده ی روز را همان طور که خودتان دوست دارید بگذرانید و با دوستانتان به خرید و تفریح بروید. مطمئن باشید از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد.

فال روزانه 1396/11/01

امروز احساسات درونی و همچنین قدرت تخیل شما توانایی خارق العاده ای پیدا کرده اند و در سطح بسیار بالایی قرار دارند. با در نظر گرفتن این شرایط اگر قصد شروع پروژه ی جدیدی، به ویژه پروژه های هنری، را داشته اید امروز زمان بسیار خوبی برای آغاز کار خواهد بود. امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و انگار می توانید به آنچه در ذهن و قلب دیگران می گذرد بی آن که خودشان چیزی گفته باشند پی ببرید. مواظب باشید از این شرایط به خوبی استفاده کنید. امروز برخی از افکارتان به شدت رویاپردازانه و غیر واقع نگرانه هستند، اما اگر فقط از فکر کردن به آنها لذت می برید و قصد عملی کردنشان را ندارید هیچ اشکالی ندارد!

فال روزانه 1396/11/01

یکی از گروه هایی که شما در آن عضو هستید امروز از شما تقاضای انجام برخی کارها را خواهد داشت. این کارها ممکن است شامل گرفتن تماس های تلفنی، رفتن به چند جا و یا ترکیبی از هر دوی آنها باشند. خوشبختانه امروز انرژی و شور و هیجان شما در سطح بالایی قرار دارد و شما آماده اید تا نشان دهید چه کارهایی از دستتان ساخته هستند و تا چه حد مؤثر می توانید باشید. با این همه باید احتیاط کافی داشته باشید و مسئولیت های بیش از اندازه ی توان خود را نپذیرید. اگر خودتان را بیش از اندازه خسته کنید نه به کارهای خودتان می توانید برسید و نه می توانید کمک قابل توجهی به اطرافیان خود بکنید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز موعد برخی پروژه های شخصی و یا حرفه ایتان سر رسیده و یا باید به خاطر قولی که داده اید آنها را هر چه سریعتر به پایان برسانید. تکمیل این کارها زمان و انرژی زیادی، چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ ذهنی، از شما خواهد گرفت و تا حدودی باعث خواهد شد تحت فشار و استرس قرار بگیرید. با این حال اطرافیانتان آماده اند تا اگر کاری از دستشان بربیاید شما را مورد کمک و حمایت خود قرار دهند. با این حال باید مواظب باشید خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید و تحت فشار قرار ندهید، چون نتیجه کاری که در زمان خستگی و بی حوصلگی انجام شود چندان مطلوب نخواهد بود و نه خودتان و نه دیگران را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه 1396/11/01

زمینه ی رفتن به تعطیلاتی که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید به زودی برای شما فراهم خواهد شد. بد نیست امروز در مورد سفر خود کمی مطالعه و بررسی و برنامه ریزی کنید. اگر همه چیز قطعی است از همین امروز تماس های تلفنی لازم را گرفته و سفارش ها را داده و هر کاری که لازم است را انجام دهید. هیجان شما در سطح بسیار بالایی قرار داد و به همین دلیل هم ممکن است چیزهای مهمی را از یاد ببرید، از جمله این که در غیاب خود حیوانات خانگی یا گل و گیاهان خود را چه کار کنید. اگر از همین حالا برنامه ریزی دقیقی داشته باشید بعدا با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد و با خیال راحت راهی سفر خواهید شد.

فال روزانه 1396/11/01

امروز برای شما روز بسیار پرمشغله ای خواهد بود. یکی از افرادی که به شما بسیار نزدیک و برایتان خیلی عزیز است با توجه به موفقیت هایی که در گذشته داشته اید برای گرفتن مشورت در مورد مسئله ای که برایش از اهمیت زیادی برخوردار است به سراغ شما خواهد آمد. این مشاوره ممکن است زمان زیادی ببرد و کمی برنامه هایتان را به هم بزند، اما شما از کمک کردن به این شخص لذت خواهید برد. اطلاعاتی که امروز از طریق تلویزیون، روزنامه و مجلات به دست خواهید آورد شما را به شدت به خود جذب کرده و کنجکاو خواهد نمود تا در زمینه ی دانسته های جدید خود به تحقیق و مطالعه ی بیشتر بپردازید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز فعالیت های اجتماعی مختلف که به احتمال زیاد هم با خانواده تان در ارتباط هستند وقت زیادی از شما خواهند گرفت. شاید تصمیم گرفته باشید یک دورهمی خانوادگی برگزار کرده و یا همراه با دوستانتان در یک پارک یا رستوران دور هم جمع شوید. شاید به شما خیلی هم خوش بگذرد، اما تمام مدت یک گوشه ی ذهنتان درگیر مسائل دیگر و به ویژه پروژه هایی که در دست انجام دارید خواهد بود. همچنین مکالمات مهمی با شخصی که دوست دارید خواهید داشت که ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد. در پایان روز افاکارتان با سرعت یک قطار سریع السیر در حرکت خواهند بود، سعی کنید هر طور شده قبل از خواب خودتان را از این وضع رها کنید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز خانه تان به محله ی برو و بیا تبدیل شده است و دائم عده ای در حال رفت و آمد هستند و فعالیت های زیادی در منزلتان جریان دارند. تلفن هم تمام مدت دارد زنگ می خورد و یک نفر باید فقط مسئول جواب دادن به زنگ خوردن های بی پایان تلفن بشود. شاید در میان این قیل و قال یک لحظه احساس کنید که دارید دیوانه می شوید، اما خیالتان راحت باشد، تا پایان روز عقلتان سر جایش باقی خواهد ماند و این وضعیت را نیز با مهارت تمام مدیریت خواهید نمود. در پایان روز و وقتی به رختخواب می روید آنقدر ذهنتان درگیر اتفاقاتی است که در طول روز برایتان پیش آمده اند که به شختی خوابتان می برد. قبل از خواب چای و قهوه ننوشید و اگر توانستید کمی پیاده روی کنید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز به احتمال زیاد برای شما یک روز بسیار شلوغ و پر مشغله خواهد بود و بی نظمی های زیادی نیز در کارها و برنامه هایتان به وجود خواهند آمد. شما زمان زیادی را در خارج از منزل و به دنبال انجام کارهای مختلفی که به عهده دارید خواهید گذراند. تماس های تلفنی بسیاری برای انجام هماهنگی های لازم در مورد چند روز آینده تان باید برقرار کنید و بعضی از اشخاصی که با آنها تماس می گیرید با صحبت های تمام نشدنی شان وقت زیادی از شما خواهند گرفت. هر گاه دیدید طرف مقابلتان دارد زیادی وراجی می کند بهانه ای پیدا کرده و مکالمه تان را به پایان برسانید، در غیر این صورت به خیلی از کارهایتان نخواهید رسید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز شما هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ جسمی بسیار پر انرژی هستید و نیاز شدیدی به داشتن فعالیت های فیزیکی احساس می کنید. اگر وقت کافی دارید به یک جلسه تمرینات سنگین ورزشی بروید و اگر هم فرصتی برای این کار ندارید حداقل بخشی از مسیرهای امروزتان را به جای استفاده از وسایل نقلیه به صورت پیاده طی کنید. امروز بخش عمده ای از وقتتان صرف پرداختن به وظایف و مسئولیت های چالش برانگیزی خواهد شد که ذهنتان را تمام مدت مشغول نگه خواهند داشت و در نتیجه ی این همه کار و فعالیت تا غروب چیز زیادی از انرژی اولیه تان باقی نخواهد ماند. سعی کنید کمی زودتر به رختخواب رفته و باتری هایتان را شارژ کنید.

فال روزانه 1396/11/01

امروز انرژی جسمانی و ذهنی بسیاری برای به کارگیری در پروژه هایی که در دست اقدام دارید در اختیار خواهید داشت. حس ششم شما دارد خیلی خوب کار می کند و به همین دلیل هم می توانید به طور غریزی و پیش از آنکه دوستان، اعضای خانواده و یا عشقتان چیزی در مورد احساسات خود بیان کنند به آنچه در قلبشان می گذرد پی ببرید. در نتیجه ی احساس آنچه در ذهن و قلب آنها می گذرد شما خیلی سریع خودتان را درگیر نگرانی های آنها خواهید کرد، اما با این کار نه به خودتان و نه به آنها هیچ کمکی نخواهید کرد، پس آرامش خودتان را حفظ کنید. کمی پیاده روی و یا گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج