۶۶۵۲۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

لوک اسکای واکر معروف حرف‌هایش را پس گرفت

مارک همیل: شاید جانسون درست رفتار کرده باشد

مارک همیل هنرپیشه مشهور سری فیلم های پرطرفدار و پولساز «جنگ ستارگان» از رایان جانسون کارگردان قسمت جدید (هشتم) از این سری آثار به خاطر انتقاداتی که از وی کرده بود، عذرخواهی کرد.

بانی فیلم: مارک همیل هنرپیشه مشهور سری فیلم های پرطرفدار و پولساز «جنگ ستارگان» از رایان جانسون کارگردان قسمت جدید (هشتم) از این سری آثار به خاطر انتقاداتی که از وی کرده بود، عذرخواهی کرد. همیل پیشتر گفته بود جانسون کاراکتر لوک اسکای واکر را که طی ۴۱ سال اخیر با بازی وی در این فرانچیز دیرپا به تصویر کشیده شده، در قسمت تازه به شکلی نامناسب عرضه کرده و حق مطلب را درباره وی ادا نکرده است اما همیل در اظهارات جدیدش آن ادعا را پس گرفت و گفت: شاید درست نبود که نارضایتی ها و تردیدهای خود را درباره نحوه کار رایان جانسون در فیلم هشتم بیان دارم. اختلاف سلیقه بر سر اصول کاری و این که فیلم ها چگونه باید ساخته و عرضه شوند، مسئله ای رایج در دنیای هنر است ولی نباید آن را رسانه ای کرد. البته خواسته اصلی من فراتر از هر چه که مربوط به کاراکتر خودم می شد، این بود که «آخرین جدای» (عنوان کامل کننده «استاروارز۸») یک فیلم فوق العاده باشد و این هدف حاصل آمده است و حتی می توانم ادعا کنم که از بهترین فیلم های ایام معاصر است.
مارک همیل: شاید جانسون درست رفتار کرده باشد
این حرف ها در تعارض کامل با متن اظهارات همیل در مصاحبه اخیرش با سایت معتبر IMDB بود. آن جا که وی گفته بود: اصلاً نمی توانم بفهمم رایان جانسون چه بلایی بر سر کاراکتر لوک اسکای واکر آورده است. این که اهمیت سترگ این کاراکتر با تعیین و ترسیم کارهایی عبث و درجه چندم برای او توسط فیلمسازان کاهش یابد و خدشه به او وارد شود، عین بی تدبیری است. با خودم فکر کردم او هر چیزی هست الا لوک اسکای واکر.
حتی شمار زیادی از هواداران سنتی و سرسخت و بسیار پرشمار سری فیلم های «جنگ ستارگان» نیز با حرف های فوق هم آوا شده و آنها هم گفته بودند که نحوه ترسیم اسکای واکر در این فیلم احمقانه و بسیار سطحی است اما همیل به هر دلیل مشخص و نامشخص از این موضع گیری دست برداشته و به عنوان حرف آخرش گفته است: وقتی نسخه نهایی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را دیدم تردیدها و اعتراضاتم رفع شد. شاید هم بهتر بوده باشد که جانسون با تغییراتش ما را وارد پویشی تازه کرد!

«آخرین جدای» در پنج هفته اخیر فروشی نجومی در سطح جهان داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج