۶۶۵۲۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نادال: شوارتزمن انرژی زیادی از من گرفت

مرد شماره یک جهان اعلام کرد دیدار برابر شوارتزمن انرژی زیادی از او گرفت اما نتیجه‌ خوبی برایش داشت.

ایسنا: ‌به نقل از ‌اسپورت، رافائل نادال امروز (یک‌شنبه) در دور چهارم تنیس اپن استرالیا برابر دیگو شوراتزمن قرار گرفت و در یک بازی جذاب و دیدنی که نزدیک به چهار ساعت طول کشید، توانست ۳ بر یک حریف آرژانتینی‌اش را شکست دهد. مرد شماره یک جهان پس از بازی گفت‌: شوارتزمن تنیسور بزرگ و علاوه بر این، دوستی بزرگ است. او شروع خیلی خوبی در این فصل داشت و تنها می‌توانم برایش بهترین ها را آرزو کنم.

تنیسور ‌اسپانیایی برای نخستین بار در رقابت‌های تنیس این فصل اپن استرالیا مورد چالش قرار گرفت چون در سه دیدار گذشته‌اش به راحتی توانسته بود پیروز شود. نادال، ویکتوریا استرایا بورگوس را در سه ست پیاپی با نتایج مشابه ۶ بر یک شکست داد. سپس لئوناردو مایر را با نتیجه‌ ۶ بر سه‌، ۶ بر ۴ و ۷بر ۶ مغلوب کرد و در آخرین بازی دمیر جمهور را ۳ بر صفر شکست داد. نادال در حالی این سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که حتی یک ست از دست نداد. شوارتزمن نخستین تنیسوری بود که توانست برابر او یک ست را از آن خود کند.

مرد شماره یک جهان در این رابطه اظهار کرد: امروز (یک‌شنبه) بیش از سه ساعت بازی نزدیک انجام دادم و این خبری خوب برایم است. شوارتزمن انرژی زیادی از من گرفت، کمی خسته‌ام اما هم‌زمان شاد نیز هستم. خوشحالم که چنین بازی در آینده به من کمک خواهد کرد.

نادال امروز توانست پنجاه و هفتمین پیروزی‌اش را در تنیس اپن استرالیا جشن بگیرد و صعودش را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کند. همچنین پس از این پیروزی در رنکینگ آینده (۲۹ ژانویه) او مرد شماره یک جهان خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج