۶۶۵۴۰۸
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

بررسی تفحص از دوتابعیتی ها در کمیسیون امنیت

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز به بررسی گزارش هیات اعزامی این کمیسیون به مناطق زلزله زده غرب کشور و همچنین بررسی گزارش کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در بین مدیران ارشد پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز به بررسی گزارش هیات اعزامی این کمیسیون به مناطق زلزله زده غرب کشور و همچنین بررسی گزارش کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در بین مدیران ارشد پرداخت.

بهکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ابتدای جلسه امروز گزارش هیات اعزامی این کمیسیون به مناطق زلزله زده غرب کشور را مورد بررسی قرار داد. جمالی و نانواکناری دو عضو کمیسیون هفته گذشته به مناطق زلزله زده کرمانشاه رفته بودند که گزارشی از روند خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان، نحوه اسکان و خانه‌سازی از ساخت و ساز منازل تخریب شده را ارائه کردند. در این گزارش از کلیه دستگاه‌های مجری خدمت‌رسانی اعم از سپاه، ارتش و هلال‌احمر تقدیر شد و انسجام، وحدت و هماهنگی مسئولان در خدمت‌رسانی مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه جلسه کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها در بین مدیران ارشد گزارش خود را ارائه کرد؛ گزارشی که کریمی قدوسی به نمایندگی از طرف این کمیته ارائه نمود.

در این جلسه کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اشکالاتی وجود دارد از جمله اینکه مرزبندی دقیقی در قانون وجود ندارد و حتی برخی از این اقدامات جرم نیست. همچنین در استعلام مدیران مواردی برای سوال در مورد دو تابعیت بودن فرد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هدف تحقیق و تفحص فقط مدیران و مسئولان ارشد کشور است که دو تابعیتی هستند. ایرانیان عزیز که سرمایه‌هایی در خارج از کشور دارند به هیچ وجه مدنظر نیستند. کمیته ایرانیان خارج از کشور همواره از این افراد حمایت کرده و از حضور آنها در ایران استقبال می‌کند.

در نهایت پیشنهاد این کمیته آن بود که طرحی تهیه شده تا به تصویب مجلس برسد تا نامزدهای مدیریت با خوداظهاری تابعیت خود را صراحتا بیان کرده و اگر دو تابعیتی بودند شرط مدیریت به آنها لحاظ نشود.

در پایان این جلسه مجددا تاکید شد که تحقیق و تفحص صرفا و فقط برای مدیران دو تابعیتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشون اخراج کنیدوجلوگیری

    • بدون نام

      که چه بشه اینو بگو به مردم چی میماسه

    • بدون نام

      اقتصاد قوی ویران نمیشود با لرزش مدیر کاردان بگزارید سر کار

    • ناشناس

      همه فرار کردن دیگه کیو بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج