۶۶۵۴۲۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

نقوی حسینی:

«دوتابعیتی»ها، شرط مدیریت را ندارند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دستور کار امروز یکشنبه این کمیسیون گفت: اگر مدیران دوتابعیتی بودند، شرط مدیریت را قطعا ندارند.

خبرگزاری مهر: سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دستور کار امروز یکشنبه این کمیسیون اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش هیأت اعزامی کمیسیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور آقایان جمالی و نانواکناری از روند خدمات‌رسانی به زلزله زدگان و نحوه اسکان و خانه‌سازی و ساخت و ساز منزل تخریب شده ارائه شد.

وی افزود: بر این اساس در گزارش مذکور از کلیه دستگاه‌های مجری خدمات رسانی اعم از سپاه، ارتش، هلال احمر تقدیر شد و انسجام، وحدت و هماهنگی مسئولین در خدمت رسانی مورد تأیید و تقدیر قرار گرفت.

نقوی حسینی ادامه داد: همچنین در این جلسه، کمیته تحقیق تفحص از دو تابعیت‌ها در بین مدیران ارشد، گزارش خود را ارائه کرد. بر این اساس آقای کریمی قدوسی به نمایندگی از طرف کمیته مذکور روند تحقیق و تفحص را ارائه کرد و گزارش دقیقی از موضوع مورد بررسی ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه سخنان کریمی قدوسی، تصریح کرد: بر اساس صحبت وی در این زمینه اشکالاتی وجود دارد، اول اینکه در قانون مرزبندی دقیقی وجود ندارد و حتی برخی از این اقدامات جرم نیست. دوم اینکه در استعلام مدیران هیچ جایی برای سوال در مورد تابعیت فرد وجود ندارد.

نقوی حسینی بر همین اساس اظهار کرد: کریمی قدوسی تأکید کرد که هدف فقط مدیران ارشد و مسئولین ارشد کشور که دو تابعیتی هستند، است و الا ایرانیان عزیز که سرمایه‌های کشور در خارج از کشور هستند به هیچ وجه مد نظر نیست. کمیته ایرانیان خارج از کشور را سرمایه‌های ایران می‌داند و در همه شرایط از آن ها حمایت می‌کند و از حضور آن ها در ایران استقبال می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد کمیته نیز این بود که طرحی تهیه شده تا در صحن مجلس تصویب شود و نامزدهای مدیریت در کشور به طور خوداظهاری، تابعیت خود را صراحتا بیان کنند و اگر دوتابعیتی بودند، شرط مدیریت را قطعا ندارند، مجددا تأکید شد که تحقیق و تفحص صرفا و فقط برای مدیران دو تابعیتی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امنیت ملی با دو تابعیتها در خطر است اینها نامحرمند و هر ان متوانند از کشور فرار کنند

    • بدون نام

      اصلا اداراهانزارین ومسولیت ندین

    • امیر

      از شرایط اولیه و بدیهی یک مدیر دلسوز انقلابی تابع ولایت فقیه تک تابعیتی و یا آنانکه از قبل از انقلاب دو تابعیتی بوده‌اند می‌باشد و امری مانند پیگیری اخذ تابعیت در سالهای اخیر و بوسه بر پرچم کشور بیگانه زدن و سوگند خوردن به جنگ با تمام کشورها در جهت منافع کشور ثانی، در حکم خیانت به کشور ایران است. وای به حال آنکه چنین فردی مدیریت ارشد در نظام جمهوری اسلامی را نیز بخواهد عهده‌دار باشد که عملا نقض غرض است.

    • ناشناس

      حالا که دیگه همه فرار کردن میخوان جلوگیری بکنن

    • پ

      بابا چرا خاوری رو یاتون رفته ، دیگه پخمه ترین آدم ها هم مدنند آخرش چی میشه !!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج