۶۶۵۴۴۷
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

خورشيدی: برای نورافكن متأسفم

بازی پديده و استقلال كم اتفاق نداشت.

خبر ورزشی: بازی پديده و استقلال كم اتفاق نداشت.

در این بازی داور مسابقه یك پنالتی برای استقلال گرفت و از همان لحظه حاشیه‌ها شروع شد. پدیده و نیمكتش اعتقاد داشتند پنالتی نبوده. این وسط بازیكنان در زمین درگیرهای لفظی داشتند. بعد كه پنالتی زده شد، استقلالی‌ها اعتراض داشتند چون می‌گفتند باید تكرار شود.

مهاجری سرمربی پدیده وسط زمین پرید و كلاً بلبشویی به راه افتاد. بعد از بازی هم امید نورافكن اشكان خورشیدی داور بازی از او پرسیده كه پنالتی بوده یا نه؟! به همین بهانه درباره اتفاقات این بازی با داور بازی گفت‌وگویی داشتیم.

*آقای خورشیدی شما واقعاً از نورافكن پرسیدید كه آن صحنه پنالتی بوده یا نه؟

برای نورافكن تأسف می‌خورم، همین. منِ داور باید از بازیكن بپرسم پنالتی بوده یا نه؟ خودم با چشمم دیدم، كمك‌داور دارم، بعد بروم به بازیكن آن تیم بگویم ببخشید، روی تو پنالتی شد؟ خب معلوم است می‌گوید پنالتی شد! واقعاً نمی‌فهمم چرا نورافكن چنین حرفی زده است. دلیلش را نمی‌دانم.

*شما با امید حرف زدید؟

نه، شما اصلاً یك بار صحنه را نگاه كنید. من با امید نورافكن كجا حرف می‌زنم؟ وقتی داور روی چیزی شك داشته باشد، می‌رود از كمكش می‌پرسد. من خودم نزدیك صحنه بودم و دیدم پنالتی شد. با امید نورافكن هم به هیچ‌‌عنوان حرف نزدم كه حالا ادعا دارد من از او پرسیدم پنالتی بوده یا نه.

*قطعاً صحنه را چند بار دیده‌‌اید. به نظر خودتان پنالتی را درست گرفتید یا نه؟

زاویه دید من مناسب بود. قشنگ دیدم حسینی با دست پای نورافكن را زد. شاید بازیكن استقلال كمی هم بزرگ نمایی كرده باشد ولی به نظرم پنالتی بود. بعد از آن بازیكنان پدیده به سمت كمك‌داور رفتند و من سریع رفتم تا جدای‌شان كنم. بعد از آن هم برگشتم جلوی دروازه پدیده و پنالتی زده شد. در این صحنه‌ها اصلاً نورافكنی نبود كه بخواهم از او بپرسم پنالتی بود یا نه؟ باید از او بپرسید كه چرا خلاف این حرف‌ها را زده است.

* استقلالی‌ها می‌گویند باید پنالتی‌شان تكرار می‌شد.

من واضح ندیدم. البته بعد كه فیلم را دیدم متوجه شدم بازیكنان پدیده داخل آمده‌اند. آن موقع حواس من به توپ بود. نگاهم به بازیكنان نبود. یعنی روی توپ فوكوس كرده بودم. اگر آن لحظه می‌دیدم، رأی به تكرار پنالتی می‌دادم ولی كلاً برای ما فرقی ندارد. برای گرفتن پنالتی به اندازه كافی فحش خورده‌ام. به قول معروف پنالتی را گرفتیم، فحش خوردیم، پنالتی را تكرار نكردیم دوباره فحش خوردیم. چوب دو سر سوخت شده‌ایم!

* مهاجری سرمربی پدیده هم خیلی شاكی بود و داخل زمین آمد. چه بود ماجرا؟

من می‌خواستم جو بازی را آرام كنم و درگیری‌ها تمام شود. ایشان را اخراج كردم چون داخل زمین آمد.

* استقلالی‌ها بعد از بازی به وقت اضافه هم اعتراض داشتند و می‌گفتند حداقل باید 5 دقیقه می‌گرفتید.

در جریان بازی آسیب‌دیدگی نداشتیم. به خاطر تعویض‌ها و كلاً توقفی كه بازی داشت، ۳ دقیقه گرفتم كه به نظرم كافی بود.

*ولی رسانه‌ها نوشتند وقت كمی گرفتید.

به چه علت؟ بعد از پنالتی و درگیری‌ها تلاش كردیم بازی سریع به روال عادی برگردد. با تعویض و سایر چیزها به نظرم سه دقیقه وقت اضافه كفایت می‌كرد.

*آقای شفر هم از عملكرد داوری رضایت داشت.

بله، بعد از بازی هم پیش من و دستیارانم آمد و از ما تشكر كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      جعل و دروغ با مکتب کیسه کشان گره خورده

    • ss

      با لنگ چی؟

    • بدون نام

      فقط تکرار!!!!!!!!

    • بدون نام

      وقتی اسم داور را شنیدم گفتم این بازی حاشیه دار میشود

    • مهرداد

      این داور خودش هم مثل نورافکن دروغ میگه. اول میگفت حسینی پای نورافکن رو کشید حالا بعد از چندبار دیدن صحنه پنالتی مردود و نحوه زمین خوردن نورافکن که به سمت مخالف خودشو پرتاپ میکنه میگه دیدم پاشو زد . آقای داور بالاخره پای نورافکن رو زد یا کشید چرا حرفتو عوض میکنی؟ برای خودت هم متاسف باش علاوهدبر اینکه نباید پنالتی میگرفتی باید نورافکن هم کارت میدادی

    • بدون نام

      ببین کی داره جعل ودروغ حرف میزنه آخه لنگی جان تو نماد باشگاهت جعل شده دیگه چرا؟؟

    • باباپور از فریدونکنار

      واقعا من از مازندرانی بودنم متاسفم که این اشکان خورشیدی مازندرانیه واقعا متاسفم

    • م.ادیب

      مثلا روی توپ "فوکوس"کردی که چی بشه؟مگه تو میخواستی به توپ ضربه بزنی؟تواگه داور.بودی باید بدونی که درلحظه زدن پنالتی بایدکجا ایستاد وروی چی فوکوس کرد.
      اعتراف کن که هم پنالتی رواشتباه گرفتی هم تصمیمات بعدیت اشتباه بود.

    • راضیم ازخورشیدی

      شفرجون اگه توازداوری راضی نباشی وازاوناتشکرنکنی توقع داشتی مهاجری تشکرکنه؟؟؟پنالتی الکی علیه تیمش گرفته وبیمورداخراجش کرده چطوره مهاجری ناهاردعوتش کنه؟

      پاسخ ها

      • شش ساله از شمال

        دمت گرم.

    • بدون نام

      اخه لنگی تو که ذاتت با دروغ عجین شده چرا چرت میگی؟

      پاسخ ها

      • PIREMARDE __ PERSEPOLISI

        واقعا متاسفیم برای امثال تو که طرفدار ابیا هستی جوابهات و مرور کن ببین چقدر بی تربیتی کردی!!!! تاجایی که همه فوتبال دوستان میدونن دات امثال شوالیه توهمی شما دروغ و جعل و فتوشاپه که استقلال و به باشگاه اساتید جعل و فتوشاپ و تخیل تبدیل کردش!!!!!
        خدا ازش نگذره

    • زریر رشیدی

      ما استقلالیها ۳۹سال است که شدیدا مورد هجمه و ظلم قرار گرفته ایم.اگر بخواهید یک مثنوی هفتاد من کاغذ مینویسم.اما جدال ما و قرمزها در مورد اینکه داوری و سایر ارکان فوتبال به کدام تیم کمک مافیایی میکنند باشد برای باشگاههای آسیا.همه چیز آنجا مشخص میشود.جایی که مافیا کمک نکند حتی بنگلادش هم این تیم را شکست میدهد.زنده باد فدراسیون و کمیته داوران و دولت و رسانه ملی و عادل و دایی.یک.

    • زریر رشیدی

      تاریخ پر افتخار ما گواه بزرگی ما است.بنیانگذار ما را مقایسه کنید با عبده و اسطورههای ما را با اسطورههای آنها.ما علی جباری ومنصور پورحیدری و ناصر حجازی و حسن روشن و غلامحسین مظلومی و آندرانیک اسکندریان و ایرج دانایی فر و مجتبی جباری و فرهاد مجیدی و....را داریم.آنها هم علی پروین و علی دایی و ناصر محمد خانی و فرشاد پیوس و محمد پنجعلی و کرمانی مقام و مهرداد میناوند و رضا شاهرودی و مجتبی محرمی و...را دارند و این خود نشان دو نماد و دو مکتب است که متمایز میکند خوبی و سره و صداقت و سادگی را از بدی و ناسره و حیله و دورنگی.و بین ما و آنها فاصله ایی ایجاد میکند که از زمین تا آسمان آبی امتداد دارد.زنده باد فوتبال پاک .زنده باد دوری کردن از ارکان قدرت.و شرم بر کسانی که با نزدیک شدن به این عوامل قدرت و بادمجان دور قاب چیدن در فکر پیروزی و بیشتر دیده شدن هستند.زنده باد آبی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی کریمی مهدوی کیا کریم باقری و ...
        اصلا شما اسطوره نداری دوست من

    • Asal

      برو برای عمت متاسف باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج