۶۶۶۲۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مسجد جامعی؛ متهمی که مدعی شد!

کیهان نوشت: یک شاعر، از مسجد جامعی به خاطر فرار رو به جلو و عدم مسئولیت‌پذیری در قضیه محافظت از خانه نیما یوشیج انتقاد کرد.

کیهان نوشت: یک شاعر، از مسجد جامعی به خاطر فرار رو به جلو و عدم مسئولیت‌پذیری در قضیه محافظت از خانه نیما یوشیج انتقاد کرد.
محمدرضا عبدالملکیان، در واکنش به یادداشت احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران که از نهادهای دیگر به خاطر عدم توجه به خانه نیما یوشیج در تهران انتقاد کرده، نوشته است:
«واقعا جای تعجب دارد! جناب آقای مسجد جامعی، خودش حدود ۱۰ سال، نه تنها عضو شورای اسلامی شهر تهران بوده (و هنوز هم هست) بلکه سال‌ها رئیس‌کمیسیون فرهنگی و یکی - دو دوره هم، مسئولیت ریاست این شورا را بر عهده داشته است.
همچنین جناب ایشان، پیش از این مقطع زمانی، سالیان سال، معاون و سپس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، به سبب مجموعه این مسئولیت‌ها، جناب مسجد جامعی، در طی سال‌های یادشده، اگر گوشه چشمی به موضوع «خانه نیما یوشیج» داشتند، می‌توانستند مشکل این خانه را به راحتی حل کنند که نکردند!با این‌اشاره کلی، بدیهی است که شخص ایشان، در ایجاد مشکل پیش آمده برای خانه نیما، کوتاهی و سهل‌انگاری کرده و جزو مسببان بروز این مشکل محسوب می‌شوند!
جالب است که در شرایط پیش آمده، جناب مسجد جامعی به جای پذیرش این غفلت و پوزش از اهالی فرهنگ و مردم! خودشان یک‌پا مدعی می‌شوند و با استفاده از شیوه واقعیت سوزی و فرصت‌طلبی خاص! مبادرت به نوشتن چنین نامه‌ای برای شهرداری می‌کند! تا شاید بتواند به گونه‌ای مردم فریبانه! باز هم بر موج ماجرا سوار شده و صحنه را به سود موقعیت و منافع جناحی خود، تغییر جهت دهد!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج