۶۶۶۴۵۴
۶ نظر
۵۰۱۵
۶ نظر
۵۰۱۵
پ

توده گرد و خاک عراقی دوباره فردا می‌رسد

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار در برخی شهرهای استان در پی فعال شدن کانون گرد و خاک شرق اهواز گفت: به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است که این توده نیز فردا به ایران می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار در برخی شهرهای استان در پی فعال شدن کانون گرد و خاک شرق اهواز گفت: به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است که این توده نیز فردا به ایران می‌رسد.

کوروش بهادری با اشاره به تداوم گرد و خاک روز گذشته در نقاطی از استان اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز کانون گرد و خاک شرق اهواز فعال خواهد شد و انتظار داریم که در ساعت آینده دید افقی در اهواز و برخی دیگر از نقاط کاهش یابد.

وی ادامه داد: فعالیت کانون گرد و خاک شرق اهواز موجب وقوع پدیده گرد و خاک در شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شادگان و با شدت کمتری در آبادان و خرمشهر می‌شود، که به دنبال آن دید افقی در این نقاط کاهش می‌یابد. این وضعیت تا اواخر امشب ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر دید افقی در اهواز به ۱۴۰۰ متر رسیده است و انتظار می‌رود که تا اواخر امشب باز هم کاهش یابد. همچنین در حال حاضر به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است.

بهادری ادامه داد: این توده گرد و خاک فردا به ایران می‌رسد که بخشی عظیمی از آن را به سمت استان‌های ایلام و کرمانشاه و بخشی دیگر از صحاری عراق به سمت استان خوزستان حرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: همچنین اکنون نواحی جنوبی و غربی استان خوزستان شاهد ابرناکی هستند. به طوری که رطوبت نسبی صبح امروز در اهواز به ۱۰۰ درصد، در بستان به ۹۰ درصد و با توجه به بارش‌هایی که امشب در شمال خوزستان شاهد خواهیم بود، میزان رطوبت نسبی در مسجدسلیمان به ۹۸ درصد و در لالی به ۹۲ درصد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: اکنون رطوبت نسبی در اهواز ۸۰ درصد است و شاهد بارندگی در گتوند هستیم و انتظار می‌رود امشب نیز در برخی نقاط استان این بارش‌ها را داشته باشیم.

بهادری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته، ایذه با ۲ درجه سانتی‌گراد و بهبهان با ۲۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط خوزستان بودند. دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۷ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای کاشت نخل در عراق لطفا اون نخلارو در اهواز بکارید وبه جای هزینه کرد در کشورهای دیگر یه خورده به کشور خودمان فکر کنید اخر خیانت تا چه حد

    • بدون نام

      احیا کانون ریزگردها با کاشت نهال فقط یک بازی و نمایشه . همه نهال های کاشته شده در روزهای اول خشک شده ان. ...

    • k m

      مگه رفته که دوباره داره میاد

    • بدون نام

      دیپلماتی ضعیف اینو عراق باگردوخاک اونو افغانستان باشم کردن هیلمن وهامون سدزده

    • بدون نام

      جای اهوازیها وخوزستانیا بودم میرفتم تهران .چون اون موقع حتما فکری می کردن

      پاسخ ها

      • مارال...

        ی طوری میگه فردا خاکه انگار الان هوا خوبه!دیگه نمیتونیم نفس بکشیم تا کی ادامه داره؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج