۶۶۶۶۸۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پنالتی‌های سوخته ابراهیمی؛ امیدِ از دست رفته

امید ابراهیمی مقابل پدیده پنالتی از دست داد. اتفاقی که کم برای هافبک آبی‌ها نیفتاده است.

وب‌سایت نود‏: در یکی‏‏، دو فصل گذشته موفقیت استقلال رابطه تنگاتنگی با میزان آمادگی امید ابراهیمی داشت. روزهای خوب استقلال به روزهای خوب ساق‌های ابراهیمی گره خورده بود و درخشش ژنرال میانه میدان آبی‌ها تضمینی بود برای نتیجه‌گرفتن این تیم. این فصل ابراهیمی هم مانند تیمش شرایط خیلی آرمانی ندارد. شاید کمترین سالی را سراغ داشته باشیم که ابراهیمی با رسیدن به هفته بیستم پایش به زدن گل یا ارسال پاس گل یا ضربات ایستگاهی مفید باز نشده باشد. اتفاقی که این فصل افتاده و او هم مانند مهاجمان تیمش طلسم شده است. حتی ضربات پنالتی هم در این فصل نتوانسته طلسم ابراهیمی را باطل کند.

بازی مقابل نفت تهران و بازی مقابل پدیده دو پنالتی برای استقلال توسط ابراهیمی از دست رفت. اگر در بازی مقابل نفت تهران داور در گل اعلام نشدن آن ضربه تاثیر داشت‏ در بازی با پدیده‏ ابراهیمی به تنهایی پنالتی بادآورده تیمش را به دست باد سپرد. ابراهیمی همانقدر که کاشته‌زن و پنالتی‌زن خوبی است‏، همانقدر هم پنالتی‌های زیادی را برای استقلال از دست داده است. اگر از پنالتی‌های در حین بازی بگذریم‏، او گزینه چندان مطمئنی برای پنالتی‌های پایان بازی‌ هم نبوده است.

بازی با نفت تهران در جام‌حذفی ۹۴-۹۵ پنالتی اول استقلال را به ابراهیمی میسپارند و او با از دست دادن پنالتی کار استقلال را سخت می‌کند. البته در آن بازی رحمتی جور ابراهیمی و بقیه بازیکنان را می‌کشد و با دفع سه پنالتی تیمش را به مرحله بعد می‌برد. در بازی مقابل السد هم امید ابراهیمی باز هم یک پنالتی از دست داد اما بازیکنان حریف هم دو پنالتی را از دست دادند تا باز هم هدررفتن این پنالتی به حذف تیمش نیانجامد. در بازی با ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی در سال ۹۳-۹۴‏، ابراهیمی پنالتی دوم استقلال را می‌زند که رشید مظاهری آن را مهار می‌کند. البته به غیر از ابراهیمی‏، دو بازیکن دیگر استقلال هم پنالتی از دست دادند تا این ذوب‌آهن باشد که به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

امید ابراهیمی که این فصل با حضور شجاعیان و زدن بخشی از ضربات ایستگاهی و کرنرها توسط او کمتر از قبل ایستگاهی می‌زند با از دست دادن دومین پنالتی، شاید شانس پنالتی‌زدنش در تیم شفر کمتر شده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرید

      به درک اینو هم باید مثل جباری پرت کنیم بیرون خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امید با تعصب نویسنده پرسپولیسی جو نده

      • بدون نام

        استقلال بدردنیخره دیگه

    • بدون نام

      به پندار جان بگو به جای اینکه بشینی ببینی توباشگاه بزرگ پرسپولیس چه خبره به بازیکناتون پنالتی زدن یاد بده .داور که نمیتونه خودش گل بزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه
        شما پنالتی زدن بلدین آخه
        شفر باید یه پس گردنی محکم به این امید ابراهیمی بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج