۶۶۶۶۹۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دشتی: یک گل هم برای رحمتی کنار گذاشته‌ام!

او یکی از بازیکنان کلیدی مهدی تارتار است که اگر پنالتی‌‌اي که گرفته بود مقابل استقلال خوزستان گل شده بود بی جهت لازم نبود با هواداران به خاطر شعار علیه سرمربی تیم درگیر شود‌.

وبسایت روزنامه گل: او یکی از بازیکنان کلیدی مهدی تارتار است که اگر پنالتی‌‌اي که گرفته بود مقابل استقلال خوزستان گل شده بود بی جهت لازم نبود با هواداران به خاطر شعار علیه سرمربی تیم درگیر شود‌. علی دشتی که به تازگی تولدش را جشن گرفته از بازی مهم شان در آزادی مقابل استقلال مي‌گوید که خودش را برای زدن یک گل قشنگ دیگر آماده کرده است‌. دشتی در مورد پنالتی‌ها و گل نشدن آنها تنها علت را استرس بچه‌هاي تیم مي‌داند که اگر از آن عبور کنند با قدرت توپ هایش به گل تبدیل مي‌شود.

پارس جنوبی بازهم نبرد و یک تساوی دیگر برای شاگردان تارتار و این بار مقابل استقلال خوزستان ‌. بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود به خصوص در نیمه اول که ۴، ۵ گل مي‌توانستیم جلو بیفتیم و حتی یک پنالتی ما هم گل نشد‌. چند موقعیت صددرصدی ما اگر گل مي‌شد یه برد خوب و پرگل به دست مي‌آوردیم‌. اصلا لیگ عجیبی شده است و واقعا چه کسی فکر مي‌کرد نفت تهران بتواند سیاه‌جامگان را با ۴ گل شکست دهد و اصلا نتایج قابل پیش بینی نیست‌. ۴، ۵ بازی است که شرایط ما این شده و به نظرم چون خیلی خوب بازی مي‌کنیم تنها بدشانسی را مي‌توانیم عامل اصلی این تساوی‌ها بدانیم‌.

اما در این بدشانسی‌هاي شما، دیگر تیم‌ها هم آنچنان خوب نتیجه نگرفتند و از این منظر خوش شانس بودید؟

بله دقیقا همین طور است و این واقعا خوشحال کننده است‌. پرسپولیس دقیقه ۹۴ مساوی کرد و استقلال هم پنالتی خراب کرد و این باعث شده تا فاصله تیم ما بیشتر نشود و همچنان در جمع مدعیان باشیم‌.

اما این نبردن‌هاي شما باعث شد تا حسابی به مهدی تارتار فشار بیاورند و حتی روی سکوها در بازی با استقلال خوزستان به او معترض شوند؟

در وهله اول بگویم آقامهدی آدمی نیست که با این صحبت‌ها بخواهد جا بزند و کم بیاورد‌. در ثانی آقامهدی در کنفرانس خبری هم گفت و واقعا درست است که ما از اول قرار نبود که قهرمان بشویم که حالا اینگونه مي‌گویند ما بحران داریم و بد نتیجه مي‌گیریم‌. پارس جنوبی قرار بود سقوط نکند اما حالا دست به کار بزرگی زده است و یکی از شانس‌هاي کسب سهمیه هستیم‌. هیچکس فکرش را نمي‌کرد اینگونه عمل کنیم و با کمک هواداران بتوانیم با این قدرت کار را پیش ببریم و به نظرم بی انصافی است که به تارتار مي‌گویند بد نتیجه گرفته است‌. اگر بد بودیم که حالا جزو سه تیم بالای جدول نبودیم‌. آنهم تیمی که از نظر رتبه‌بندی هزینه‌‌اي در بین تیم‌هاي لیگ برتری در جایگاه یازدهم قرار گرفته است و نباید انتظارات از ما مثل تیمی همچون پرسپولیس باشد که شرایط و امکانات بیشتری از نظر بودجه نسبت به ما دارد‌. خیلی بد است که فقط برخی بیرون زمین را مي‌بینند و بدون اطلاع از درون تیم قضاوت مي‌کنند‌. حاج مهدی درست مي‌گوید و ما همه جوره پشت او هستیم‌. بی انصافی در حق مهدی تارتار که از لیگ برتر چند پیشنهاد خوب داشت اما ماند تا تیمی که خودش لیگ برتری کرده را موفق کند و به او نگویند به خاطر پول جم را ترک کرد‌.

از این ماجرای پنالتی گل نکردن‌هاي پارس جنوبی بگو که یک جورایی رکورددار خراب کردن پنالتی و از دست دادن امتیازات حساس هستید؟

باور کنید بهترین پنالتی زن‌ها را داریم‌. در تمرین بچه‌ها به بهترین شکل پنالتی مي‌زنند که اگر آنها را در زمین مسابقه بزنند تور را سوراخ مي‌کند‌. واقعا نمي‌دانم چه طلسمی است که در زمین این اتفاق نمي‌افتد‌. فکر مي‌کنم به خاطر استرس باشد اما خیلی تیم‌ها پنالتی خراب مي‌کنند و مي‌بینید که در لیگ عجیب و غریب امسال و در همین هفته‌‌اي که گذشت دو بازیکن پنالتی زن یعنی ایرانپوریان و امید ابراهیمی نتوانستند پنالتی شان را به گل تبدیل کنند‌.

بازی با استقلال را چطور مي‌بینی؟

بازی که بازی آسانی نیست به خصوص استقلال که با آمدن سرمربی جدیدش شرایط بهتری پیدا کرده است‌. خیلی‌ها مي‌گویند در آزادی استرس پیدا مي‌کنیم اما برای من و بقیه بچه‌ها آزادی و جای دیگر ندارد و برای بردن به میدان مي‌رویم ‌. دیدید که در جم و در حالی که همه فکر مي‌کردند بازنده از زمین بیرون مي‌آییم به بهترین شکل استقلال را شکست دادیم و یک سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم‌.

در بازی رفت یک گل زیبا به سیدحسین حسینی زدی اما حالا گفه مي‌شود در این مسابقه رحمتی درون دروازه است‌.

در آن بازی لطف خدا بود که توانستم در برد پارس نقش کوچکی داشته باشم‌. در این بازی هم همه تلاشم را برای موفقیت مي‌کنم و اگر قرار باشد بازی کنم قطعا همه تلاشم را مي‌کنم تا یک گل قشنگ به رحمتی بزنم‌. در این بازی فقط به دنبال سه امتیاز هستیم تا ثابت کنیم این نبردن‌ها و مساوی‌هاي ما در این هفته‌ها فقط به خاطر بدشانسی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضابوشهری

      دیگه استقلال تیم نیم فصل اول نیست که علی دشتی بتونه گلش بزنه . دیگه تموم شد. دشتی جان اگه گل زدی جایزه ویژه داری

    • بدون نام

      بذارش تو گلدونت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج