۶۶۶۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسیان: تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد بابیان اینکه تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم، گفت: پنج‌شنبه مقابل سايپا قطعا بازی سختی خواهیم داشت. سايپا علاوه بر حضور علی دایی به عنوان سرمربی از بازیکنان خوبی هم سود می‌برد.

خبرگزاری فارس: معین عباسیان اظهار کرد: بعد از یک بازی خوب مقابل استقلال تمام تمرکز ما معطوف به دیدار مقابل سایپا است اما مقابل استقلال هم می‌توانستیم برنده میدان باشیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل استقلال به نوعی فرصتی بود تا بعد از کسر ۶ امتیاز دوباره به جدول لیگ برتر برگردیم و به شرایط آرمانی نزدیک شویم البته استقلال هم فرصت‌هایی داشت که اگر پنالتی دقایق آخر این تیم توسط سعید جلالی مهار نمی‌شد نتیجه به گونه‌ی دیگری رقم می‌خورد، پنج‌شنبه مقابل سایپا قطعا بازی سختی خواهیم داشت چون سایپا علاوه بر حضور علی دایی به عنوان سرمربی از بازیکنان خوبی هم سود می‌برد که همین مسئله کار ما را در خانه حریف سخت خواهد کرد اما ما هم برای برد وارد زمین خواهیم شد.

هافبک پدیده در خصوص حضور هواداران در دیدار مقابل استقلال گفت: روز جمعه فکر نمی‌کردم این همه هوادار برای حمایت از پدیده به ورزشگاه بیایند، دوست داشتیم با برد و کسب ۳ امتیاز قدردان حمایت هواداران باشیم ولی متاسفانه شرمنده هواداران شدیم.

وی افزود: ۴ سال است در لیگ حضور داریم و تقریبا به شرایط ثبات رسیدیم، با توجه به شناختی که از مهاجری دارم مطمئنا سال‌های آینده سال‌های خوبی برای فوتبال خراسان است زیرا مهاجری به بازیکنان جوان فرصت بازی می‌دهد و به نظرم شرایط خوبی مهیا شده تا اگر جوانان استان عملکرد خوبی داشتند به راحتی عرصه فعالیت در لیگ برتر داشته باشند، همانطور که در تیم ما جوانانی امثال سعید جلالی، حسین مهربان، سینا زامهران و دانیال کردستانی فرصت بازی به آنها رسید.

عباسیان در پایان خاطرنشان کرد: شرایط خوبی قبل از مصدومیت داشتم ولی متاسفانه مصدومیت یک ماهه تا حدودی روی عملکرد من تاثیر گذاشت اما با تمرینات و تمرکز بیشتر به شرایط ایده‌آل باز می‌گردم و امیدوارم بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج