۶۶۷۰۰۸
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

جهانگیری: مردم نگران بازار شب عید نباشند

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر برنامه ریزی همه دستگاه های دولتی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال،‌ گفت:‌ دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام و کالاهای اساسی مردم در شب عید بکار بسته است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور با تاکید بر برنامه ریزی همه دستگاه های دولتی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال،‌ گفت:‌ دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام و کالاهای اساسی مردم در شب عید بکار بسته است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ) در جلسه ستاد تنظیم بازار،‌ با ابراز اطمینان به جامعه نسبت به اینکه منابع لازم برای تأمین مایحتاج مردم پیش بینی و تهیه شده است، از دستگاه های دولتی خواست تا با تأمین ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز و نظارت بر قیمت ها،‌ فضایی با ثبات و آرام در بازار ایجاد کنند.

وی همکاری اصناف و تولید کنندگان بخش خصوصی با دستگاه های دولتی را در این خصوص ضروری خواند و افزود: ممکن است برخی کالاها بطور مقطعی و به دلایل غیر قابل پیش بینی نوسان قیمت پیدا کند اما با تلاش همه دستگاه های مسئول وضعیت بازار در روزهای منتهی به پایان سال اطمینان بخش خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور همچنین با قدردانی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و کلیه تولید کنندگان مواد غذایی که نقش ارزشمندی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم دارند،‌ از وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه خواست تا با هماهنگی یکدیگر درباره اقلام ضروری مورد نیاز جامعه نسبت به تأمین کسری کالاها و تنظیم بازار اقدام کنند.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی،‌ صنعت،‌ معدن و تجارت، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، اطلاعات ، رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند،‌ در خصوص نحوه تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز و حمایت از تولید کنندگان مواد غذایی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین رییس جامعه اصناف کشور،‌ رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان،‌ رییس سازمان تعزیرات و رییس سازمان تعاون روستایی کشور در گزارش های جداگانه درباره ذخایر و تولیدات و قیمت محصولات باغی و کشاورزی،‌ لبنیات،‌ گوشت قرمز و سفید و سایر مایحتاج مردم و نحوه عرضه آنها در بازار شب عید ارایه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مایا

      وا . اصلا نگرانی معنا نداره

    • بدون نام

      با همت شما مدیران گرامی هیچ نگرانی مردم ندارند
      آخرش می خواد یه مقدار گرانی بشه ، مردم هم که عادت دارند ، شما خودتون رو اذیت نکنید
      جناب جهانگیری عزیز به نظر بنده شما هیچ شانسی برای ریاست جمهوری ندارید ، چون نقش مهره سوخته را در انتخابات قبلی ایفا کردین ، در هر صورت موفق باشید

    • بدون نام

      ما نگرانیم اقای جهانگیری مثل تو و فامیل هات
      پو ل نداریم بخریم چون همه پو ل های این کشور
      در دست شما هست

    • بدون نام

      نگران نیستن.چون پول ندارن

    • مشتاق عید

      از اقای جهانگیری بسیار سپاسگزاریم که مردم را از بابت خرج ومخارج عید اسوده خاطر نمودن.یادمون باشه سیزده بدر با هم باشیم اقای جهانگیری!!!

    • بدون نام

      نگران نیستیم چون اصلا پولی نداریم که بخوایم نگران باشیم! امثال من کارگر اخراج شده هر روزمون یه شکله

    • بدون نام

      نگران قیمتاشیم و اینک بازم تو . حرف زدی...

    • بدون نام

      خداوند هرکسی را که برای رفع مشکلات ملت ولایت مدار کشورمان تلاش میکندنگهدار وپشتیبان باشد

    • بدون نام

      کدوم شب عید؟؟!!مگه عیدی هم واسه مردم گذاشتین؟؟!!اتفاقا شما تو هرکاری ورود کردین گندش دراومد،منکه ازحالا لرز گرفتم چجوری واسه دوتابچه م جن تکه لباس نو بخرم،خدا ازتو وبقیه نگذره کاری کردین دایم هشتمون گرو نهمونه

    • حمید

      برای ما بازنشستگان عیدی نیست.نگران نه ولی شرمنده خانواده ایم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما اصلا نگران شب عید نیستیم ما نگران یهو گران شدن اجناسیم

    • بهنام

      اصلا چیزی که مدتی هست نداریم و نگرانشم نیستیم.شما خودشو ناراحت نکن

    • کارمند

      چون از الان گران میکنند تا شب عید گران نشه نمونش لوازم خانگی که۱۰درصد گران شد

    • بدون نام

      اسحاق جان تاتوسرکاری. ما هبچ دلخوش نیستیم فقط. لا قصه. دیگه چیزی و توازاین طرف نوبخت جان ازاونور. حسن اقا با اون دسته کلید. بی خاصیتش. مملکت رو به گند کشوندید. دست ازسراین مردم فلک زده بردارید. بابا بزاریداین ملت. راحت. بمیران شماهاهم خوب هاپلو هاپلو بخوربد. باشب عید مون چا کمتر داری

    • ا.ک

      جملات مسخره هر قبل عید در هر دوره ریاست جمهوری! آخه مگه مردم نگران کم شدن اجناس تو بازارند!!؟؟ یه جوری حرف میزنه انگار همه پول زیاد دارن و فقط نگران کم یا زیاد بودن اجناس هستند.

    • مجتبی

      ما چند سالیه که عید نداریم.عید گرفتیم و کوفتمان شد.شما ها باید یک دوره می بودید،دوره دوم زیادیتان شد.هر رئیس دولتی که آمد،دوره اول را یک کمی کار انجام داد که دوره دوم بتواند رئیس دولت شود.در دوره دوم سوتی دادند و تلافی دوره اپلشان را در آوردند.ایکاش یکی دیگه انتخاب میشد.عوارض خروج ،دلار،بلیط هواپیما و خیلی چیزها را با منطق خودتان بردید بالا.چرا کشورهای دیگه تورمشان صفر است ولی تورم ایران بالای ده و بیست درصده؟حالا میدانم با منطق خودتان هشتاد میلیون را قانع میکنید

    • امیر

      اقای جهانگیری نگران ما نباش ما با مشکلات کنار امیدیم وعادت کردیم بازنشسته

    • امیر

      به خدا قسم من هروقت کسی از اقوام به رحمت خدا چند ماه مانده به عید خوشحال میشم که امسال الحمدلله عید نداریم ارزوی سلامت وشادابی بای همه دارم

    • بدون نام

      مردم را شما ها نکران یه لقمه نان کردید به غیر از نگرانی برای مردم چکار کر دید

    • بدون نام

      مردم نگران گرانی ها هستند کالا-ارز-مسکن چه کار دارید می کنید به فکر میوه هستید!!!!!

    • بدون نام

      هر وقت گفتین نگران نباشین بدتر شده
      فعلا که همه چی دو برابره شده
      ننیدونم نگرانی از جنبه شما چیه

    • ارش

      چی میگی بابا !!! نگرانی خوردن و نخوردن شب عید نیس.. نگرانی شماهایید که شهامت استفاده از قدرتی که مردم بهتون دادن رو ندارید و دارید وقت مردم رو میگیرید.. نگرانی جهت اقتصادی کشوره که هی داره طبقه بخور و بچاپ تولید میکنه.. نگرانی زندگی زیر خط فقر مردم ایرانه که با کوهی از ثروت دست نالایقان و سست عنصر ان و بازیگران افتاده از صدر تا ذیل وجود شماها یعنی خود مشکل و نگرانی..

    • بدون نام

      کاهش تورم همش دروغه. من مغازه دارم

    • بدون نام

      اقای جهانگیری. ما نگران نیستیم. .مایادمون هست تو غار زندگی میکردیم .روزا می رفتیم شکار. شبها دو اتش جمع میشدیم . نه تفریحی داشتیم نه سرگرمی .شما امدین مثل فرشته نجات. از اون غار نشینی نجاتمون دادین .نزدیک برج میلا و یه برج هم به ما دادین و یه پورشه هم زیر پامون انداختین که باهاش بچه ها رو میبرم اسکی وسونا . و...........اصلا نگران نیستیم !!!!!!!!!!

    • چراغی

      برای من یکی عید زمانی است که سپرده مسدود شده ام در ثامن الائمه را آزاد کنید چیز دیگری از شما نمی خواهیم آقای جهانگیری .

      پاسخ ها

      • شیرین‌رمضانی

        ش


        مااقای‌جهانگیری‌عادت‌کردین‌وعده‌توخالی‌مگه‌عیدگذاشتین‌باحسن‌برامردم‌....

    • مریم

      واقعا چه رویی دارید مردم در رفاه کامل هستن . نگران چی ؟ اختلاس پابرجا . دزدی . رانت خواری . کثافت کاری همه چی سر جاشه راحت باشید . شرمتون باد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج