رویانیان در مصاحبه اخیر خود نکته مهمی به زبان آورده است.
خبرآنلاین: رویانیان در مصاحبه اخیر خود نکته مهمی به زبان آورده است.
درباره مسایل مالی باشگاه پرسپولیس بحث هایی مطرح بوده و این بحث ها به برنامه ۹۰ هم کشیده شد. محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هم به تازگی نکته ای گفته که قابل تامل است. او تاکید کرده در دو سال گذشته طرفداران این باشگاه ۱۰۰ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده اند ولی چیزی که نصیب باشگاه شده، ۵۰ میلیارد تومان بوده است.
رویانیان در این باره به خبرورزشی گفته بود: «این پول در سه لایه خرج شده و دو واسط هم بوده اند و احتمالا این ۱۰۰ میلیارد بین این سه تقسیم شده که یکطرف باشگاه بوده است.» قطعا این مسئله باعث اعتراض هواداران خواهد شد. چرا وقتی آنها ۱۰۰ میلیارد به باشگاه کمک کرده اند، تنها ۵۰ میلیارد به باشگاه رسیده است؟ همیشه در چنین پروژه هایی سهم باشگاه به مراتب از مشارکت کنندگان دیگر بیشتر است.
بسه دیگه،بسه دیگه!یه کمی یه باوجدانی دررسانه ای پیدا بشه کمی حواشی استقلال رو هم بررسی کنه که همیشه میگذرن ازش،درسته پرسپولیس کلی اشتباه داشته اما ناجوانمردانه ست این همه هجمه درموردش،موارد مشابهه وبدتر درتیم های دیگه بررسی نمیشن اما به پرسپولیس که میرسن
مسعود
من خودم شدیدا پرسپولیسی هستم . اخه چرا کمک کنی. واسه چی پول به اینا بدی . پول خودتو به اینا بدی به عشق کی بیاد کی !!!! تیمی مثل پرسپولیس و استقلال احتیاجی به کمک کردن ندارن .
بدون نام
این لنگیها دست علی بابا رااز پشت بسته اند
PIREMARDE __ PERSEPOLISI
جناب نویسنده خداییش خودت هم متوجه شدی چی نوشتی!!!!
خواهشا سوژه وخبر خوب پیدا کن.......
واقعا خبرت بدرد کسی میخوره ؟؟؟؟ یا کامل توضیح بده یا فکر مردم و درگیر نکن !!!!!!تیتر زدن اینجوری شبهه بوجود میاره.....
خواهشا جلب مخاطب به هر قیمتی نباشین!!!!!!
مهرداد
لابد این هم تقصیر طارمیه
بدون نام
منه فقیر یکصد هزارتومان کمک کردم رفت تو شکم خانواده آقایان. ...ابشالله بشه دارو بره جونتون. ..
نظر کاربران
هر دم از این باغ بری می رسد
بسه دیگه،بسه دیگه!یه کمی یه باوجدانی دررسانه ای پیدا بشه کمی حواشی استقلال رو هم بررسی کنه که همیشه میگذرن ازش،درسته پرسپولیس کلی اشتباه داشته اما ناجوانمردانه ست این همه هجمه درموردش،موارد مشابهه وبدتر درتیم های دیگه بررسی نمیشن اما به پرسپولیس که میرسن
من خودم شدیدا پرسپولیسی هستم . اخه چرا کمک کنی. واسه چی پول به اینا بدی . پول خودتو به اینا بدی به عشق کی بیاد کی !!!! تیمی مثل پرسپولیس و استقلال احتیاجی به کمک کردن ندارن .
این لنگیها دست علی بابا رااز پشت بسته اند
جناب نویسنده خداییش خودت هم متوجه شدی چی نوشتی!!!!
خواهشا سوژه وخبر خوب پیدا کن.......
واقعا خبرت بدرد کسی میخوره ؟؟؟؟ یا کامل توضیح بده یا فکر مردم و درگیر نکن !!!!!!تیتر زدن اینجوری شبهه بوجود میاره.....
خواهشا جلب مخاطب به هر قیمتی نباشین!!!!!!
لابد این هم تقصیر طارمیه
منه فقیر یکصد هزارتومان کمک کردم رفت تو شکم خانواده آقایان. ...ابشالله بشه دارو بره جونتون. ..