خیلی جالبه که طاهری خیلی راحت فکر میکنه همه مردم خرن هیچی هم نمیفهمن خوبه طارومی گفت اون تاریخی که تو اون سند هستش جعلیه تویه تاریخ دیگه برگه رو امضا کرده و تاریخ بیست و چهارم فروردین همون سال رو توی برگه نوشتن وقرار شده به همه بگن تو اون تاریخ برگه امضاء شده قرار بوده دروغ بگن و با همون دروغ تا آخرش برن حالا طاهری دیده گندش در اومده صدای همه در اومده آوردنش که تمام شو ماست مالی کنه اگه طاهری راست میگه چرا همون اول صداش در نیومد اگه راست میگه چرا نخواست با طارومی حرف بزنه چون ترسید طارومی حالشو بگیره ترسید طارومی یه حرفهای دیگه ای بزنه که دیگه نتونه جمش کنه چرا طاهری تو این مدت صداش در نیومد مگه قرار نبود یه کنفرانس خبری برگزار کنه چرا نکرد حالا دیده آبروش رفته اومده ماست مالیش کنه خوب طاهری خوب بلده همه چیزو ماست مالی کنه
پاسخ ها
مونتلا
اب بدم خدمتتون که اونجاتون داره میسوزه ششتاخور معروف چهار تایی نسل جوان چرتقلال دوپینگی یا همان دوچرخه سوارن قدیم یک آفتابه آبی بهتون میدم بگذارید تو ویترین اون باشگاه درپیتیتون یا همان دوپینگ خانه الان بروید یک ستاره دیگه هم بزنید خخخخخخ سوراخها تو زمین حرفی ندارن مثل سگ از پرسپولیس میترسید
arvin
شفاف سازی نه ماسمالی
arvin
بهتره بگین ماسمالی نه شفاف سازی
داش علی
استاد طارمی همه چی باید با سند و مدرک باشه.ن حرف.کیسه ها جام و کجا بیاریم براتون.واقعا خودشون و خوار و ذلیل کردن
Mohsen
ایول جناب طاهری
بدون نام
همه شما دارید تخلفات خودتان را یطوری ماست مالی میکنید چون دراین رابطه کسی جوابگونیست وچون فدراسیون خودش هم مقصراست باید تیم پرسپولیس راازفدراسیون شکایت کنیم وقتیکه فدراسیون خودش هم مقصراست به کی شکایت کنیم الله اعلم
محمود
شفاف سازی چیه بابا خجالت بکشین بااین کاراتون مافیایین همتون یه کاغذاوردن یه تاریخ زدن روش میگن شفاف سازی گنده کاراتون روشده حالا هی سندسازی کنین
پاسخ ها
بدون نام
آخراحمق به توچه قهرمان شدیم امسال هم قهرمانیم بسوزی ازدردپمادداریم خوبش هم داریم
بدون نام
آخراحمق به توچه قهرمان شدیم امسال هم قهرمانیم بسوزی ازدردپمادداریم خوبش هم داریم
نظر کاربران
خیلی جالبه که طاهری خیلی راحت فکر میکنه همه مردم خرن هیچی هم نمیفهمن خوبه طارومی گفت اون تاریخی که تو اون سند هستش جعلیه تویه تاریخ دیگه برگه رو امضا کرده و تاریخ بیست و چهارم فروردین همون سال رو توی برگه نوشتن وقرار شده به همه بگن تو اون تاریخ برگه امضاء شده قرار بوده دروغ بگن و با همون دروغ تا آخرش برن حالا طاهری دیده گندش در اومده صدای همه در اومده آوردنش که تمام شو ماست مالی کنه اگه طاهری راست میگه چرا همون اول صداش در نیومد اگه راست میگه چرا نخواست با طارومی حرف بزنه چون ترسید طارومی حالشو بگیره ترسید طارومی یه حرفهای دیگه ای بزنه که دیگه نتونه جمش کنه چرا طاهری تو این مدت صداش در نیومد مگه قرار نبود یه کنفرانس خبری برگزار کنه چرا نکرد حالا دیده آبروش رفته اومده ماست مالیش کنه خوب طاهری خوب بلده همه چیزو ماست مالی کنه
پاسخ ها
اب بدم خدمتتون که اونجاتون داره میسوزه ششتاخور معروف چهار تایی نسل جوان چرتقلال دوپینگی یا همان دوچرخه سوارن قدیم یک آفتابه آبی بهتون میدم بگذارید تو ویترین اون باشگاه درپیتیتون یا همان دوپینگ خانه الان بروید یک ستاره دیگه هم بزنید خخخخخخ سوراخها تو زمین حرفی ندارن مثل سگ از پرسپولیس میترسید
شفاف سازی نه ماسمالی
بهتره بگین ماسمالی نه شفاف سازی
استاد طارمی همه چی باید با سند و مدرک باشه.ن حرف.کیسه ها جام و کجا بیاریم براتون.واقعا خودشون و خوار و ذلیل کردن
ایول جناب طاهری
همه شما دارید تخلفات خودتان را یطوری ماست مالی میکنید چون دراین رابطه کسی جوابگونیست وچون فدراسیون خودش هم مقصراست باید تیم پرسپولیس راازفدراسیون شکایت کنیم وقتیکه فدراسیون خودش هم مقصراست به کی شکایت کنیم الله اعلم
شفاف سازی چیه بابا خجالت بکشین بااین کاراتون مافیایین همتون یه کاغذاوردن یه تاریخ زدن روش میگن شفاف سازی گنده کاراتون روشده حالا هی سندسازی کنین
پاسخ ها
آخراحمق به توچه قهرمان شدیم امسال هم قهرمانیم بسوزی ازدردپمادداریم خوبش هم داریم
آخراحمق به توچه قهرمان شدیم امسال هم قهرمانیم بسوزی ازدردپمادداریم خوبش هم داریم