درخواست استقلال از سازمان لیگ
بارش سنگین برف در پایتخت باعث شد تا تمرینات استقلال در آستانه بازی حساس با حریف آبادانی در نیمه نهایی جام حذفی تحت الشعاع قرار بگیرد.
ورزش سه: در شرایطی که کاروان استقلال عصر فردا باید راهی آبادان شود تا برای بازی روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه مقابل صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی آماده شود بارش سنگین برف و باران در روزهای گذشته پایتخت این اجازه را به وینفرد شفر و شاگردانش نداد تا طبق برنامه تمرینات تاکتیکی خود را پشت سر بگذارند از همین رو استقلالی ها با دغدغه های فراوانی روبرو شدند.
در پی این اتفاق امروز مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند درخواستی عجیب به سازمان لیگ ارائه بدهند؛ بلکه بازی با صنعت نفت را به تعویق بیاندازند. نصرا.. عبدالهی سرپرست استقلال با تایید این تصمیم مدعی شد در حال مذاکره با سازمان لیگ هستند تا شرایط برای به تعویق افتادن بازی با صنعت نفت را فراهم کنند.
نظر کاربران
حتماقبول ميکنه مگه سازمان ليگ جرات داره ،قبول نکنه همه چيز دراختيار تيم ششم جدوله ازدپارتمان داوري بگيرتا فدراسيون و،سازمان ليگ وغيره ،
واقعانامردیه اگه ب تعویق بیفته
اصلا پیشنهاد بدین بازی کنسل شه و استقلال قهرمان شه.
چقد شما پر رو هستین
درخواست کردن فقط کرمانشاهی برای ششتاخورا داوری بکنه خخخخخخ کمیته داوران هم هر هفته آنالیز کنه خخخخخ
فکر کردید این هم مثل داورییه! که در بیشتر بازیها داوری به نفع استقلال بوده! حالا میخواهید بازی رو به تعویق بیندازید!
لنگی ها هیس!
پاسخ ها
کیسه کشان خیس
ما تو اهواز هر روز خاکه تمرین میکنیم
شما مگه جنستون از طلاست ؟