۶۶۹۳۸
۱۳۰ نظر
۱۵۰۴۲
۱۳۰ نظر
۱۵۰۴۲
پ

غبله بر ناامنی های رابطه؛

چطور به همسر خود بدبین نباشیم؟

آیا تاکنون بدبینی به همسر خود را تجربه کرده اید؟ دردی که شاید بتوان گفت درد دنیای مدرن است. آزادی ها به اندازه ای زیاد شده است که هرکس به خود اجازه می دهد به راحتی بر تعهدات و پیمان های خود پا بگذارد. بدبینی چیزی نیست که فقط فرد را آزار دهد.

برترین ها: آیا تاکنون بدبینی به همسر خود را تجربه کرده اید؟ دردی که شاید بتوان گفت درد دنیای مدرن است. آزادی ها به اندازه ای زیاد شده است که هرکس به خود اجازه می دهد به راحتی بر تعهدات و پیمان های خود پا بگذارد. بدبینی چیزی نیست که فقط فرد را آزار دهد. بیشترین لطمات روحی متوجه خود انسان بدبین است اما انسان های اطراف و نزدیکان نیز به نوبه خود اذیت می شوند.

این مشکل همان قدر که آزار دهنده و بی مروت است، راهکاری بسیاری هم برای برطرف کردن دارد. زنان یا مردانی که تصور می کنند همسران آنها در حال خیانت هستند مانند زخمی هستند که مدام سوزن به آن زده می شود و همیشه و هر لحظه منتظر اتفاقی هستند تا ثابت کنند همسرشان به آنها خیانت می کند. آنها به قدری ریزبین و نکته سنج می شود که به تدریج خود نیز باور می کنند همه حرف هایشان صحت دارد و ممکن نیست همسرشان به او خیانت نکرده باشد!

چطور به همسر خود بدبین نباشیم؟

بیماری بدبینی را با نام پارانوئید می شناسیم. پارانویا گاهی تا حدی پیش می رود که فرد، بیمار روحی و نیازمند دارو می شود تا بتواند سالم زندگی کند. پارانوئید نوعی ترس بیش از اندازه است که اعتماد را از وجود فرد می گیرد و همیشه با یک عینک بدبینی به همه رویدادهای زندگی نگاه می کند. شاید حتی پوچی و بی هویتی تا اندازه ای در او نفوذ کند که دست به خودکشی بزند. اما این چاره کار نیست. پارانویای شدید هم قابل درمان است. پیش از هر چیز باید بدانید چگونه بر این ترس غلبه کنید و خود را از این دنیای ناامن خیالی که ساخته اید، بیرون بکشید.

باید اضطراب کمتری داشته باشید و با آرامش بیشتری زندگی کنید. نباید اجازه دهید همسرتان تصور کند یک انسان بدبین و شکاک هستید که سر هر مساله ای دیوانه می شود و داد می زند و بی قراری می کند.

• همسر شما خیانت نمی کند

اگر همیشه این توهم را دارید که او به شما خیانت می کند، فقط خودتان را آزار می دهید. فکر کردن به مسایل منفی و دلیل تراشیدن برای آنها آسان ترین کار است. اما بهتر این است هربار این تفکرات به سراغ شما آمدند به مسایل زیر فکر کنید:

• او شما را انتخاب کرده و هنوز در کنار شما است

• کاملا واضح است که او می خواهد در کنار شما بماند و زندگی کند

• به احتمال بسیار او قصدی برای ترک یا خیانت کردن به شما ندارد

• به ویژه زنان، هرگز در زمان خوشبختی و در یک رابطه سالم به همسرانشان خیانت نمی کنند

شما توان خوشحال کردن او را دارید

بله. شما توان خوشحال کردن همسر خود را دارید. بنابراین، دست از نگرانی بردارید و او را خوشحال کنید. این مساله کمک می کند تا بر ناامنی که تصور می کنید غلبه کنید. تا زمانی که رویای شما خوشبختی دوطرفه باشد او نیز در کنار شما خواهند ماند. او شاید فقط گاهی از این که نیازهایش برآورده نمی شوند، دچار گیجی و سردرگمی بشود. و همسر بدبین چیزی نیست که او نیاز دارد. این شک های شما است که شاید روزی او را عصبی کند و فراری اش دهد.

باید بدانید پارانویا زمانی سراغ شما می آید که احساسات و تفکرات منفی در مورد خود دارید. بدبینی در نتیجه ترس های شما ناشی از عدم اعتماد به نفس است. اما فرد بدبین شاید این مساله را باور نکند و همچنان اصرار داشته باشد که همسرش به او خیانت می کند.

اما شما به عنوان انسان بدبین، باید طرف مقابل خود را درک کنید. باید اعتماد به نفس داشته باشید. احساس ناامنی در هر رابطه ای ممکن است پیش بیاید اما مساله ای نیست که آن را ادامه دهید و در نتیجه آن بیمار شوید.
چطور به همسر خود بدبین نباشیم؟

نمی توانید در ترس زندگی کنید!

بله! کاملا احتمال دارد که همسران به یکدیگر خیانت کنند. این از ابتدای خلقت بوده و هر روز نیز بیشتر می شود. اما لازم نیست این ترس را به زندگی خود تعمیم دهید. فائق آمدن بر ترس ها به این مفهوم است که بتوانید بدبینی های خود را کنترل کنید و آنها را کنار بگذارید. پارانویا می تواند یک زندگی سالم و بدون خیانت را به جدایی بکشاند. هیچ زوجی برای جدا شدن ازدواج نمی کنند. ترس و بدبینی همانند دوقلوهای به هم چسبیده هستند که با هم بروز می کنند.

بهتر است خیالات خود را به این سمت هدایت کنید که همسرتان به شما خیانت نمی کند و با همین تصور زندگی کنید. اگر زمانی متوجه شدید او به واقع این کار را انجام داده است، خیلی راحت می توانید این مشکل را حل کنید. می توانید جدا و از این زندگی دردآور رها شوید. اما زندگی با ترس دایمی و هراس از ترک شدن چیزی نیست که هیچ انسانی لایق آن باشد. همیشه بدترین شرایط را در ذهن خود نپرورانید و بر مبنای آن رفتار نکنید.

نمی توانید همسرتان را کنترل کنید!

غلبه بر حس ناامنی نه تنها زندگی شما را بهبود می بخشد بلکه به همسر شما هم اجازه زندگی کردن می دهد. هیچ چیز به اندازه کنترل شدن توسط همسر نمی تواند روح یک انسان را آزار دهد. هر زن یا مردی می تواند دوستانی از جنس مخالف داشته باشد و در کنار آنها نیز خوشحال باشد. اما به این مفهوم نیست که علاقه او به شما خدشه دار می شود و ممکن است شما را رها کند. این را قبول کنید. همسر شما، شما را می خواهد. برای همین است که در کنار شما زندگی می کند. اما دوست دارد که زندگی طبیعی و دوستان خود را هم داشته باشد. انسان آزاد آفریده شده است و به این آزادی نیاز دارد. همان طور که انتظار ندارید او شما را در قفس کند و طبیعی ترین آزادی های فردی را از شما بگیرد، شما هم نباید آزادی او را بگیرید.

شما هم حتما دوستانی دارید و با آنها وقت می گذرانید، آیا هرگز در کنار آنها بودن باعث شده است که همسر خود را فراموش کنید یا عشقتان به او کم شود؟ مسلما خیر. پس چرا همین فکر را در مورد همسرتان ندارید. چرا فکر نمی کنید او هم انسان است و به اجتماع و روابط اجتماعی نیاز دارد؟ او هم مانند شما زندگی اش را دوست دارد و نمی خواهد به هیچ قیمتی خرابش کند یا شما را از دست بدهد.

ترس های شما واقعی می شوند

اگر به طور دایم و همیشه در این ترس باشید که همسرتان به شما خیانت می کند، احتمال وقوع این حادثه بسیار زیاد خواهد شد. او ترس ها و نگرانی های دایمی شما را می بیند و دیگر برایش ارزش ندارند و ممکن است به سراغ این کار برود تا دست کم کاری کرده باشد که مستحق این همه شک و کنترل و آزار باشد.

اما شما با کنترل ترس ها و بدبینی های خود می توانید وقوع این اتفاق ناگوار را پیشگیری کنید. با مهربانی و تسط بر افکار منفی خود، او را خوشحال کنید و اجازه دهید همچنان عاشق شما و زندگی باشد. هیچ انسانی نمی تواند برای مدت طولانی زیر بار بدبینی های طرف مقابل تاب بیاورد. شاید در آخر با شک های خود او را از دست بدهید.

ایمان داشته باشید همسر شما پاک است. زندگی مشترکتان را دوست دارد و همه هدف او بهتر کردن زندگی است. همان چیزی که شما هم می خواهید. مثبت فکر کنید. از اینکه او را دارید خوشبخت باشید. و باور کنید او نیز از داشتن شما خوشحال و خوشبخت است. در غیر این صورت دلیلی برای ادامه این زندگی باقی نمی ماند.
چطور به همسر خود بدبین نباشیم؟

چطور بر ترس های خود غلبه کنیم؟

• خودخواه نباشید

حس ناامنی زمانی پیش می آید که فرد خودخواه است و خود را حق به جانب می داند. همه زمان همسر شما برای شما نیست. او نیاز دارد زمانی را هم با دوستان خود سپری کند و شما باید به او اطمینان داشته باشید.

• برای جلب موافقت او تلاش نکنید

اگر نگران هستید که او را ازدست بدهید شاید در نتیجه اصرار زیاد بر خیانت کار بودنش او شما را ترک کند. آن وقت باید بروید و عذرخواهی کنید. این رفتار منطقی نیست. تا زمانی که در کنارتان هست، او را قبول داشته باشید و باورش کنید. وقتی او هست یعنی دوستتان دارد پس با این تفکر با او رفتار کنید.

• همه زندگی شما او نیست

آیا تصور می کنید همه دنیا و زندگی شما در همسرتان خلاصه شده است؟ او تنها دلیل زنده ماندن شما است؟ باید بدانید اشتباه ترین طرز فکری است که نوع بشر می تواند داشته باشد. این نوع تفکر باعث ایجاد حسادت می شود. زیرا نمی خواهید تنها داشته شما در زندگی به دست فرد دیگری بیفتد. انسان هایی که همه زندگی خود را در یک فرد خلاصه نمی کنند، زندگی سالم تریدارند و بیشتر از زندگی راضی هستند. مسایل دیگری هم در زندگی آنها هست که خوشحالشان کند و حالشان با آنها خوب باشد. این افراد، حتی اگر همسرشان ترکشان کنند زندگی خود را نابود نمی کنند و سعی می کنند به مسایل دیگری در زندگی مشغول شوند که روحشان آرامش بیشتری داشته باشد.

• همیشه بهترین ها را تصور کنید

همیشه زندگی خود را طوری کنترل کنید که باور داشته باشید نگرانی های شما بی مورد هستند و هرگز واقعی نمی شوند. بر ناامنی های ذهنی خود غلبه کنید. خوش بین باشید و هر اتفاق کوچکی را دلیلی بر خیانت همسر فرض نکنید.

• عمیق تر فکر کنید

اگر دچار ترس و بدبینی هستید باید روش هایی را تمرین کنید و ورزش هایی انجام دهید که ذهن و تمرکز شما را بیشتر و عمیق تر می کنند. بایدخودشناسی کنید و با سفر به درون خود افکار منفی را با خوش بینی های سازنده جایگزین کنید. شاید جلسه های روان درمانی یا مشاوره، مدیتیشن و هیپنوتیزم بتوانند در این مسیر شما را یاری برسانند. کلاس های درمانی، هیپنوتیزم، یوگا و مدیتیشن بسیاری در سطح شهر وجود دارند. ثبت نام کنید و به زندگی و تفکرات خود عمق بیشتری ببخشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ثنا

      خيلي ممنونم، واقعاً مفيد بود.

    • سارا

      خیلی ممنون از مطالب جالبتون . حالا اگر همسر یک بار خیانت کرده باشد و به اشتباه خود پی ببرد چطور می شه اونو بخشید و اعتماد اولیه رو بدست اورد؟ خواهش می کنم کمکم کنید

    • نرگس

      "همه زندگی شما او نیست"

    • بها

      عالی است

    • مانا

      با ممنون از مطالب مفیدتون با همه ی سعی که می کنم باز کم میارم خسته شده ام از این همه بدبینی و توهین....

    • نازی

      خیلی عالی بود. من چیزهای زیادی تو زندگی مشترکم دیدم که باعث شد آدم بدبین و شکاکی بشم. شما قضاوت کنید وقتی دیگه بیش از حد پیش بیاد که دیگه نشه به همسرت اعتماد کرد اونوقت باس چیکار کرد؟

      پاسخ ها

      • صفیه

        خیلی خوب بود.من خیلی شوهرمو دوست دارم ولی همش احساس میکنم اون منو دوست نداره وهمیشه هم بهش بدبینم چند بار بهم خیانت کرده
        .اون همش با اعصبانت بهم جواب میده همشم بخشیدمش .ولی دیگه خسته
        لطفا شما یه نظری بدین ممنوع میشم شدم از این وضعیت

    • بدون نام

      من ازهمسرم چیزی ندیدم، ولی خیلی زن اطرافش وب من توجه نمیکند، وبامن حرف نمیزنه.همین باعث میشه حس بد بهش پیداکنم.امامطالب شما برای مدتی آ رومم میکنه.سپاس

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من دوست ندارم همسرم در محیطی که زن هست کار کند ولی به حرفم گوش نمیده باعث میشه بهش شک کنم نمیتونم با این موضوع کنار بیام چیکار کنم ممنون از راهنمایی شما

    • طاهره

      سلام. همسر م به من بد خیانت کرده و خیلی چیزهای دیگر از او دیده ام ولی خودش می گویید که توبه کرده نمی دانم چه طور بهش اعتماد کنم.فقط بخاطر پسر سه ساله ام دارم زندگی می کنم میشه به من کمک کنید. مرسی.

    • حسن

      با سلام به تمام دوستان واقعا از مطالب ساده وروان ودقیقا تصورات واشتباهات یک انسان بد بین تشریح شده بود من خودم با این مساله دست وپنجه نرم می کنم 2ماه هست همسرم ترکم کرده و هرچه تلاش برای بازگرداندنش می کنم بی فایده است بعد از خوندن مطالب کلی به کارای خودم خندیدم تصمیم گرفتم به مرکز مشاوره برم وتحت درمان قرار بگیرم به شماها هم همین پشنهاد میکنم ولی خیلی ها بخاطر مسایل مالی توان پرداخت وزیت مشاوره را در طولانی مدت ندارن ومسئولن باید فکری برای حل این موضعل اجتماعی بکنند البته به گفته یه کارشناس اهل فن در کشور ما فقط چند درصد افراد به مراکز مشاوره برای درمان مراجعه میکنند که نیاز به بستر سازی مناسب در فرهنگ جامعه رادارد.

    • طاهره

      مرسی بابت مطالب جالبتون.من تو خونه ای بودم ک مامان و بابام خیلی باهم مشکل دارن.حالا خود من تو رابطم دچار مشکل شدم.بااینکه مطمئنم خیانت نکرده ولی گاهی گیر بهش میدم و حسای بدی ب ذهنم میرسه.و اون از این رفتار متنفره.و چندین بارم تهدید کرده اگه بخای این رفتارو ادامه بدی لج میونم.نمیدونم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مشکل منم همینه

    • مینا

      ممنونم ولی مردی که به زنش اهمیتی نده چطور ی زن بهش شک نکنه اونم تو این دوره

    • 111111

      با سلام
      اگه يه آقا با خانومش بيرون بره بعد خانومش پيش شوهرش همين جور نگاه به پسر ديگه اي بكنه اونوقت به نظر شما بايد چكار كنم؟؟؟؟
      ممنون ميشم اگه زود راهنماييم كنيد

      پاسخ ها

      • اسرا

        شایدواقعابه پسرانگانکنه شده داری یه جایی روزل زده نگامکنی اماتویه فکرودنیای دیگه ای شایداون نگاهاگذراوازروی سادگیه

      • Asal Asal

        سلام علیکم من خودم زنم 90درصد زنان شوهرانشان را دوست دارن و بهش خیانت نمیکنن برداشت ذهنی خودتونه مطمین باش قصد ندارم ان شاء الله

    • مائده

      راهنمایی های شماخیلی کمکم کردممنونم

    • دنیا

      منم همین جور همش در مورد شوهرم فکر بد می کنم اصلا بهش اعتماد ندارم فکر می کنم اگه نمازش می خوند اعتمادم نسبت بهش پرنگتر میشد

    • sara

      Vaqan mofid v aliiii mmnonm

    • غریبه

      خیلی مطلب خوبی بود ممنونم

    • میلا

      خیلی عالی بود

    • رویا

      سلام خانمی هستم ۳۰ساله،نزدیک به ۹ ساله که متاهل هستم،به تازگی طی چند ماه اخیر شوهرم پسورد کامپیوتر و موبایلش را عوض کرده و به هیچ عنوان اجازه چک کردن نمی دهد؛شک کردن من نسبت به او روز روز بیشتر میشود لطف کنید بگید من چه کار کنم؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        یادت باشه که همه مردها همینطورن .یه چیزایی رو شخصی میدونن. بیشتر مردها قفل موبایلشونو به کسی نمیدن.نباید واسه خودت بزاری .شک نکن که باعث میشه کار بد انجام بده .معمولا بخاطر اینکه بچه ها دست نزنن این کارو میکنن

      • اسرا

        خوب بازبان خوش باهاش حرفبزن ورمزروازش بگیربگوکه ازکار اذیت میشی بگواگ توبودی جای من چکامکردی وشایدشایدم واس خاطربچه هازده

      • Asal Asal

        بهتون پیشنهاد میدم حتی اگه پسورد هم نذاشت گوشی اش را نگاه نکن مردها دوست دارن و کیف میکنن زن بهشون شکاک باشه حرف م را گوش کن باور کن زمانی میاد گوشیش را عمدا جا بذاره باز هم نگاه گوشی نکن

    • امیر

      خیلی ممنون. عالی بود....

    • بدون نام

      من نسبت به شوهرم خیلی بدبینم شب دیر به خونه میاد روگوششو رمز گزاشته یه چیزا هم ازش دیدم الان افسردگی گرفتم یه ساله دارو عصاب می خورم خلاصه زندگی برام جهنم شده حتی یه بار دست به خودکشی زدم شمارا به خدا راهنمایم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشش دراومدچراودکشی چراخدارومرنجونی بشین اروم باهاش حرفبزن یاباداداشی عموی یابانامه باهاش حرفبزن هرجورشده مطمئن شووالان باخودت اینجورنکن

      • Asal Asal

        توصیه میکنم هیچوقت سراغ گوشی اش نرو کنجکاوی چیز خوبی نیست مرد اگه خیانت کنه اینقدر راه داره می‌تونه خط جدید بخره و شما هم نفهمید پس اعتماد کن و دنبال رمز گوشی نگرد حرفم را گوش کن

    • بدون نام

      شوهرم منوخیلی دوسداره منم همچنین اماگاهی اوقات ی حس شکاکی میادتووجودم که خیلی منوبهم میریزه نمیدونم چیکارکنم!!!ی فامیل دارم همسن خودم هروقت میادخونم لوس بازی درمیاره پیش شوهرم دارم دیونه میشم نمیدونم چیکارکنم!؟؟؟!؟؟

    • آرینا

      سلام ،من خیلی احساس ناامنی میکنم کلا به خاطره رفتارهای قبلا همسرم اینجور شدم آخه مردی که حتی توی کوچیک ترین مسائل نمیزاره همسرش خودش برای خودش تصمیم بگیره وهمش زور میگه آدمو خسته نمیکنه؟ و ازلحاظ احترام وادب چیزی سردرنمیاره وهمش توی خیابون سرش اینور اونور میچرخه آدمو دیوونه نمیکنه؟؟تورو خدا راهنماییم کنید مرسی.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        منم مثل شاهستم نمیدونم بایدچیکارکنم

    • ماریا

      سلام مطالبتان خیلی خوبه امابه نظرمن هیچ زنی بی دلیل به شوهرش بدبین نمیشه شوهرمن به من خیانت کرده تونم نه یهبارهردفعم باگریه زاری ببخشیدغلط کردم امامن مجبورم بمونم اون به خاطراینکه وبال کردن پدرومادرم نباشم وگرنه ازش متنفرم

    • هستی

      با سلام شوهرم فوق العاده مرد خوبی هست ولی من همش فکر می کنم یه روزی از من خسته میشه و ازم سیر میشه و دیگه دوستم نداره تو رو خدا دارم روانی میشم کمکم کنید

      پاسخ ها

      • اسرا

        هرگزودتوکم نگیراین خودتوباعث میشی خخسته بشه تامیتونی عشق بورزوعشق ببین خودتوکم ببینی اونم توفکرش میگه حتماپچیزیش هس

      • maryam

        وای منم دقیقا همینجوریم شوهرم همه جوره خوبه ولی فکر میکنم ازم خسته بشه البته بعضی وقتا خطا های خیلی کوچیک کرده خیلی بهش بی اعتماد میشم.خیلی بده درک میکنم ما فکرمون مریضه.

    • مریم

      سلام. شوهر من قبلا خیلی خیلی به من اهمیت میداد از زمانی که فهمید برای من خیلی ارزشمند شده و همه فکرم اونه دیگه به من اهمیتی نمیده دودفعه مچهشو گرفتم وروز به روز از من بیشتر دور میشه منم بیشتر بهش حساس تر البته میگه توبه کردم، چطوری میتونم بهش زیاد وابسته نباشم

    • نازی

      ممنون تا حدی تونست کمک کنه. اگرم خیانت دیده باشیم مجبوریم وانمود کنیم که ندیدیم که زندگی از هم نپاشه. چاره ای نیست

    • رزا

      بدبيني آفت زندگي
      من شديدا بدبينم بخاطر همين همسرم ازم خيلي دور شده تا جايي كه خودش هم بهم گفت از اين رفتارات خسته شدم
      خيلي ازم دور شده و من روز به روز دارم به مرگ نزديك تر ميشم

    • سیما

      سلام .میخواستم بگم منم خیلی بدبینم نمیدونم چکاد کنم 23 سالمع و شوهرم 33 ساله .همس حس میکتم داره بهم خیانت میکنه وقتی بیرونیم همش به زن ها و دخترها نگاه میکنه شدید متنفرم لزش .رو گوشیش هم رمز میزاره واصلا دست من نمیده .خیلی هم باهام سرده شباهم جدا میخوابه میگه راحات ترم مهم اینه که دوستت دارم .تو حساب کتابشم بهم دروغ میگه .نمیدونم به جی اعتماد کنم تومحیط کارش همش با زنها و دخترا سرو کار داره تا دعوامون میشه میگه نیخوای بری برو چکارکنم من دوسش دارم خیلی ولی اون خیلی سرده و منم بدبین شدم بهش راهنماییم کنین .ممنون

    • سجاد

      قابل توجه خانم هایی که از رمز گذاری شوهرشون رو مبایل و کامپیوتر گله دارند


      خانم محترم منم همین کارو میکنم و دلیلش خیانت نیست ما مردها با دوست هامون یعنی مرد های دیگه با حرف های بدی صحبت میکنیم و گاهی بعضی از دوستامون ادم ناجوری هستن ک نمیخوایم شما خانم ها بشناسیدشون و اصلآ هیج ربطی ب خیانتمون نداره...مطمین باشید چیزی نیست زندگی قشنگه وقتی شما خانم ها به ما مردا ارامش بدید

    • اسرا

      سلام من22سالمه همسرم32اون نمازخونه وعالم ادم میگن پاک منم گاهی واقعااعتمادش مکنم اماخیلی بدبینم وبه کوچیکترین چیزم گیرمیدم میگه خستم کردی خیلی خیلی حادبدبینم تورووووخداکمک

    • بدون نام

      چقدر اعتماد کردن سخت شده وقتی خودمون آروم نباشیم چطور آرامش رو برای همسرمون ارمغان بیاریم

    • زهرا

      ممنون از راهنمایای زیباتون واقعا ذهنم آروم شد پس سعی خودمو میکنم و ب خدا توکل میکنم

    • sahar

      واقعا مقاله خوبی بود, خیلی آرومم کرد, من خیلی بدبین هستم, و به این خاطر خیلیا تو زندگیم رو از دست دادم, دیگه نمیخوام از دست بدم, کاش میشد یکی هر روز,این حرفا رو بهم یادآوری کنه

    • سارا

      بچه ها من واقعا خسته شدم ، از بدبینی ، از شکاکی ، از گیر خیلی دوست دارم زندگی ارومی داشته باشم هرچی هم به خودم کمک میکنم نمیشه ، اخه موی زنونه ، تو اتاقمون رو لباساش، تو جلد گیتارش پیدا کردم همه یه رنگ و مال خودم نبوده ، اون میگه مال من نیست ، و من دوستت دارم ، و بهت خیانت نمیکنم ، منم دوستش دارم اما بهش اعتماد ندارم

    • سارا

      من قرصم خوردم بدتر شدم که بهتر نشدم ، لطفا قرص نخورید برای وسواس و بدبینی

    • الیر

      من یک بار شوهرم بهم خیانت کرده الان سعی میکنم خوب باشم ولی همیشه خراب میکنم همین که گوشیش زنگ میخوره سریع ازش میگیرم همون شب بحث م

    • مرجان

      سلام دوستان عزیز.زندگی رو راحت بگیرید که راحت هم بگذره.اگه بخواید هی شکاکیت و بدبینی به خرج بدید خودتون اولین کسی هستید که ضربه میخوره و مشکلات روحی و روانی پیدا میکنه.حتی اگه هم شک دارید و از شک خودتون به همسرانتان یقین دارید مدتی واگزار کنید به خدا.من مطمئنم همه چیز درست میشه.خوشبخت باشید.

    • بدون نام

      مطالبتون خیلی تاثير گذار بود همین الان داشتم حرص میخوردم به خاطر بدبینی اما با خوندن مطالب واقعا آروم شدم شوهر من واقعا پا که ومن از اینکه بهش شک دارم خجالت ميکشم امیدوارم با کمک خدا این اخلاق بدرو ترک کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم شوهرم پاکه منو خیلی دوس داره ولی نمیدونم چرا بهش بدبینم لطفا راه حل بدید

    • علیرضا

      همه ی نظرات رو خوندم. من وقتی متوجه ی خیانت همسرم به خودم شدم, نتونستم طلاق اش بدم و بخشیدم اش. به خاطر شدت دوست داشتن و بعد بچه دار شدیم. اما او پر از رفتارهای شک بر انگیز بود و وقتی ادامه داد, به شدت دچار مشکل شدم که چطور خیانت کردن احتمالی دوباره اش رو تحمل کنم... نهایت برای اینکه بتونم شرایط رو تحمل کنم, در ازای خیانت اش, خودم هم بهش خیانت کردم. الان دو تا مشکل دارم, هم به نوعی عذاب وجدان دارم. هم از فشار این که بهم خیانت کنه در عذابم. و فشار زیای روم هست. به خودش هم از شکاکی ام چیزی نمی گم؛ و فقط توی کله ام این موضوع اذیتم می کنه و احساس تنهایی می کنم... اهل خشونت هم نیستم. این ها رو نوشتم که کسی راه منو نره, چون به آرامش نمی رسه. به من گفته شده بود کسایی که تونستن خیانت رو ببخشن, پشیمون شدن. اما من زنم رو دوست داشتم و نتونستم ولش کنم. خب امیدوارم هیچ کس سرنوشت مشابه من نداشته باشه... کاش هیچ کس خیانت نکنه.

    • گلی

      من زنی 26 ساله هستم که نه پدری نه مادری هیچ کسی و ندارمواز این طرف هم دو بچه دارم مدام شوهرم بهم خیانت میکنه با اینکه هیچی کم ندارم فقط کارم شده ناراحتی گریه . اعصاب خرابی با بچهام چکار کنم

    • بدون نام

      سلام.من مردی ۳۲ ساله هستم. دوتا ازدواج ناموفق داشته ام .همش هم بر اثر این بوده که خانم های من به من خیانت می کردن .نه این که بگم به زنم شک داشتم.زن اول توسط نیروی انتظامی درحال زنا کردن دستگیر شده بود .ودومی هم به همین ترتیب.حالا اعتماد نمی کنم که دوباره زن بگیرم.لطفا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • حمید

        مطمعنی تو ایران زندگی میکنید !؟؟؟
        درسته فساد زیاد شده ولی پاک ترین دخترای دنیا ایرانین
        مطمعن نیستم شما راست بگید ولی اگه درست باشه شما در انتخاب همسر دچار مشکل هستید باید از خانواده کمک بگیرید.دختر کم سن هم انتخاب خوبی نیست

    • ستاره

      خيلي اروم شدم وقتي اين مطالب رو خوندم،من خيلي سعي ميكنم به طرفم احترام بزارم اما گاهي اوقات يه مسئله اي پيش مياد من انتظار دارم كه بهم اطمينان بده اما چون اين كار رو انجام ميده بهش شك مى كنم.چي كار كنم تو اون لحظه كه شك نكنم

    • زهرا

      من داخل خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم که بین کل طایفه اصلا نمیدونیم خیانت چیه از بس که با ایمانن و اهل هیچ خیانتی نیستن .
      ولی من وقتی به سن ۱۹ سالگی رسیدم بخاطر یه سری مساعت از شوهر دختر عموم کمک گرفتم که دختر عمومم کامل در جریان بود و هیچ چیز پوشیده ای نبود . این اقا ۲۹ سالش بود ولی طی مورور زمان حرف زدنشو خیلی با من تغییر داد خودمونی شد خیلی تا کمکم پیشنهادای خیلی ناجور بهم داد . این اقا بسیار آدم افتاده و مذبی بود توی فامیل و مردم خیلی قبولش داشتن ولی وقتی این کارو کرد تمااااااام اطمینان من نسبت به تمام مردا از بین رفت ‌ در حدی که هر مردی میبینم میگم وقتی اون تونست خیانت کنه دیگه چه انتضاری از بقیه هست . و من دارم دیوونه میشم اصلا نمیتونم ازدواج کنم چون اولین ملاک زندگیم یک زندگی پاک و بدون خیانته

    • نگین

      واقعاً مطالبتون مفید بود سعی میکنم بدبین نباشم وخودمو اصلاح کنم مرسی

    • غزل

      سلام منم سه سال پیش فهمیدم شوهرم به من خیانت میکنه دیگه نتونستم بهش اعتماد کنم با سه تا بچه الان هم روز به روزباهم سردتر شدیم به من اعتنائی نداره میگه من اینجوریم میخوای بمون نمیخوای بروبا سه تا بچه کجا برم دلم پیش اوناست فقط هر چند موقع که باهام حرف بزنه بگه که من اشتباه میکنم در موردش اروم میشم وگرنه دوباره همون کاراشو که تکرار کنه دوباره بهش شک میکنم هفته ای یکی دو بار میره بیرون بوی عطر ی میکنه که خودمون نداریم چی کار کنم یه راه حلی واسم بدید

    • مریم

      خیلی عالی بودامیدوارم بتونم موفق بشم من شکهای بی مورددارم وخیلی آذیت میشم مطالب هاتون عالی بودمچکرم.

    • بدون نام

      منم خیلی شکاکم اون داره زندگیشو میکنه خوش میگذرونه ولی من زندگیم نابود شده

    • ناشناس

      سلام
      من نامزد دارم خیلی دوسش دارم اونم منو خیلی دوست داره من بهش شک ندارم فقط خیلی روش حساسم و بهش گیر میدم همش میترسم یکی بیاد اونو ازم بگیره
      من چند سال پیش نامزد داشتم و اون بهم خیانت کرد رفت با یکی دیگه
      الان همین ترسو دارم میترسم اینو هم یکی ازم بگیره
      کمکم کنید لطفا منو راهنمایی کنید نامزدم از این همه گیر دادن و حساس بودن من خسته شده
      چکار کنم؟نمیخام از دستش بدم

      پاسخ ها

      • حمید

        دوست عزیز مشکل شما به نظر من خودکم بینی و نداشتن اعتماد به نفسه وگر نه مرد اگه مرد باشه زن باید این ترسو
        داشته باشه
        آخر آخرش میخواد بره بزار بره ،از اون خوشگل تر،بهتر فراوونه
        چشمتو باز کن .....

    • زهره

      من همش فکر میکنم داره به زنای دیگه نگاه میکنه من خیلی عذاب میکشم اصلا نمیتونم اعتماد کنم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • حمید

        خوب نگاه کنه!!!!
        منم نگاه میکنم ولی خیانت به همسر هرگز وبه هیچ قیمت
        آخه چه ربطی داره

    • زهره

      من همش فکر میکنم داره به زنای دیگه نگاه میکنه من خیلی عذاب میکشم اصلا نمیتونم اعتماد کنم چیکار کنم

    • رسول

      بدبینی خیلی بده بیشتر از همسرم خودم ازاب میکشم الان باکیه داره چیکار میکنه نکنه داره خیانت میکنه نکنه کسی بقلش نشسته بااین کارا فقط دارم خودم خراب میکنم بی ارزش از موقعه ای که این فکرارو میکنم احترام بین منو همسرم داره از بین میره حتی سر کار درست نمیتونم مثل قدیم کار کنم اما از امروز امید به خدا دیگه عوض میشم دعا کنید برام ممنونم از مطلب هایه زیبا وموفیدتون

    • v

      واقعن خانومم عالیه از زندگیم خیلی رازیم

    • بدون نام

      ناشناس نامزد یا دوست خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اکثر نظرات رو خوندم فاتحهی خیلی از زندگیا رو خوندمخخخخخخخ

    • غزل

      سلام شوهر منم یک هفته. بود رمز گوشیشو عوض کرده بود ومیگفت یادم رفته بچه هام هکش کردن فهمیدیم با خانومی دوست شده. باور کردنش سخت بود ویک ماه بیشتر است که ناراحتیم و میگوید دیگر با او نیست ولی دیگر اعتماد نمیکنم وظاهری با او زندگی میکنم

      پاسخ ها

      • پری

        ببخشید چجوری هکش کردین ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      من هم از هرچه مرد خاعن بدم میاد مریضند

    • مائده

      سلام من یک ساله که نامزدم همسرم نماز نمیخونه قبلا هم از این شیطنت های پسرونه داشته و میگه که دیگه انجام نمیدم منظورم از شیطنت کشیدن سیگارو ایناست چند وقتیه شک کردم بهش احساس میکنم سیگار میکشه وقتی ازش میپرسم میگه نه چیکار کنم به نظرتون؟؟؟

    • امران

      سلام ممنون که با این راهنماییهاتون کمک ب محکم شدن رابطها االخصوص افراد متعهد
      من چنوقته نامزد کردم هیچ حسی هم ندارم بهشون چون با دروغ وارد شد تو زندگیم الان سرتاپای منو شک گرفته بعداز رو شدن متوجه خاطرهای زیادی داشته با هرکسی ب نحوی بنظرتون جدایی راه حل این مسله میتونه باشه

    • سروش

      "همه زندگی شما او نیست"پس عشقو عشق ورزیدن بی معنیه
      "همیشه بهترین ها را تصور کنید"ساده لوح باشید و بی غیرت
      و....
      کسی که به همسرش شک می کنه حسود نیست در واقع می خواد قبل اینکه عمرش به باد بره و بفهمه چه کلاه بزرگی سرش رفته و چقدر راحت با احساساتی که با تمام وجود برای عشقش خرج کرده بازی شده است.یعنی قبل اینکه قلب و دلش از درون بشکنه و کار به خودکشی برسه.
      ببخشید یه کم تند رفتم ولی واقعیته...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موافقم

      • بدون نام

        آفرین

    • Mohamad

      خیلی عااااااااالی بود مرسی از مطلب خوبتون

    • زززززز

      باسلام وخسته نباشیدوتشکرازمطالب خوبتون.من الان نزدیکه یسال نامزدم همش شکای بیخودی میادسراغم ماهموخیلی دوس داریم ولی همش پیش خودم میگ معتاده سیگاریه رفیق بازه نمیدونم چیکارکنم محض رضای خدااگه کسی هست بهم بگه چیکارکنم واقعادارم مریض روانی میشم لطفا

    • یاس

      سلام منم تقریبا چهار سال پیش شوهرم بهم خیانت کرد به بدترین نحو و خودش اعتراف کرد و خواست که ترکش نکنم منم به خاطر بچم مجبور شدم که بمونم ولی عین چهار سال.رو عذاب کشیدم و ظاهری دارم باهاش زندگی میکنم اون واقعا پشیمونه منم خیلی تلاش کردم که ببخشمش ولی نتونستمعین الانم منتظرم که دخترم کمی بزرگتر بشه و بتونه گلیم خودشو از أب بکشه بعد شوهرمو ترکش کنم

    • زهرا

      سلام من رنی 25 ساله هستم به خانم دوست شوهرم شک دارمخیلی به شوهرم نزدیک میشه بهش اهمیت میده بهش پول قرض میده بعضی اوقات حرفهای یواشکی میزنند خسته شدم داغونم بهش میگم میگه اون مثل خواهرمه تو بدبینی

    • بدون نام

      اونجایی که میگه هر انسانی به چند دوست مخالف خود نیاز دارن تو مملکت ما اگه یکی به یکی سلام کرد خیلی بده حالا فرض کنید چند تا دوست داشته باشن جالب نبود برام چند نوع قرص لطف کنید معرفی کنید

    • بی نام

      سلام
      شوهرم میگه منو خیلی دوس داره
      ولی مدام حس من اینه که ممکنه همزمان از چند نفر دیگه خوشش بیاد
      حس میکنم تکراری شدم واسش
      ازش میخوام که بیشتر حس اطمینان به زندگیم بده
      ولی فقط میخنده داد میزنه چیکار کنم من؟؟

    • ماعده

      سلام من عشقم پارسال بهم خیانت کرده ومن فهمیدم با نوه عموش بوده وقتی من فهمیدم کلی معذرت خاس و من خودکوشی کردم الانم باهممیم ولی دلم صاف نیس تورخدا کمکم کنید فکر میکنم همش دورغ میگه خیانت میکنه همشم بحس میکنم باش کمکم کنید دیونه شدم

    • بدون نام

      من چی کار کنم که بیست وچهار ساعته توشکم

    • محبوب

      متاسفنه منم بدبینم‌ و بیشترین بحثمون سر گوشی همسرم بوده الان همسرم خسته شده و میگه نمیتونم با زن بدبین زندگی کنم باید از هم جدا بشیم . من واقعا" خسته از رفتار خودم میخوام خوب بشم و همسرمممم برگرده نمیدونم چه کنم اعتمادش جلب بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دیگه با یکی دیگه میپره شک شمارو بهونه کرده. برگرده ام درست نمیشه چیزی

    • حمیده

      شوهرم منا خیلی خیلی دوست داره و من اونا تاحال خیانت اورا ندیدم اما هر وقت شک دارم اما کمک کنید چکار کنم

    • حمیده

      شوهرم منا خیلی خیلی دوست داره و من اونا تاحال خیانت اورا ندیدم اما هر وقت شک دارم اما کمک کنید چکار کنم

    • فاطمه

      با سلام و تشکر از مطالب خوبتون
      میخوام بگم یکم تقصیر ما خانوم ها هم هست. وقتی با لباس ها نا متعارف و لحن های وسوسه کننده با مردهای متاهل حرف میزنیم داریم به زندگی کسی لطمه هرچند کوچک میزنیم. شاید شما منظوری نداشته باشید اما جنس مردها فرق میکنه. باید ببینیم هر کاری میکنیم ایا حاضریم زن دیگه ای با همین ظاهر و لحن و ارایش جلو همسر خودمون ظاهر بشه یا نه.

    • حمید

      موافقم.
      نظرم راجب پیام های بالا اینه که در ۹۵درصد موارد خیانتی در واقعیت وجود نداره و فقط زاییده ذهن است .همونطور که بدن مریض میشه ذهن هم ممکنه مریض بشه ،پس فکرای مسخره رو با ورزش ،رقص ، تفریح و سرگرمی بریزید دور

    • پری

      من دوسال پیش بخاطر خیانت های متعدد همسرم ازش جدا شدم الان نامزد دارم بسیار مرد متعهدیه اما وقتی پیشم نیست همش ترس از خیانت دارم و همش شک میکنم یا اگه تو جمع با دوستام بگه و بخنده سریع واکنش نشون میدم. چیکار کنم که انقد بد بینو بد دل نباشم. حتی وقتی پیشم نیست ثانیه به ثانیه کارایی که میکنه رو واسم میفرسته

      پاسخ ها

      • فاطمه

        سلام عزیزم فکرای منفی رو از ذهنت ببر بیرون بجاش سعی کن شاد باشی و هرچقدر سختگیر تر باشی نتیجه معکوس میگیری. همیشه بخندی گلم

    • مسعود

      سلام
      همگی توکل به خدارو سر لوحه زندگی خودمون باید قرار بدیم منم تازه یه هفته س که عقد کردم وه نامزدم بیشتر وقتا تو تلگرامه و آنلاینه به دلیل وضعیت مالی باید برم شهرستان کار کنم اما خیلی چیزارو بهم ثابت کرده مثلا طلا نتونستم سر عقد بهش بدم مال یکی از آشنایانشون رو اورده که جلو مردم آبرومن نره اما به قول چنتا از آشناهاشون قبلا دوست پسر داشته چند باری هم بهش گفتم که پای کسی در میون هست یان هی میگه الکی میترسی اما زیاد آنلاینه

      پاسخ ها

      • m

        خب شاید داره با دوستاش که دخترن حرف میزنه اکثر کسایی که تو تلگرامن این مفهوم رو نمیده که با جنس مخالف حرف میزنن بهش بگو وقتی تو زیاد انلاینی منم فکرم پیش تو میمونه نمیتونم کار کنم

      • مسعود

        قبل از تو هر کاری کرده باشه اصلا مهم نیست الان که با تو هست که خیلی کاره بزرگی کرده برات برای خانوما طلا خیلی مهمه خدا وکیلی زنه خوبی داری داداش گلم تورا خدا پول جمع کن حتی
        شدهه یه تیکه طلا کوچیک براش بخر و در ضمن اگر با هر دختر دیگری ازدواج میکردی اونم ۹۸درصد قبلاً دوست پسر داشته این دوره همینه احتمالا خودتم داشتی تا میتونی بش عشق بورز بی ادبی نباشه قدیمیا گفتن زن مثله زمینه کشاورزی میمونه تا میتونی باید شخمش بزنی هرچقدر بیشتر محصولش بهتر مخصوصا شما که راه دور میری بهت تاکید میکنم زیاد شخم بزن

    • روناك

      مطالبتون خوب بود ولي وقتي يه خانم شك ميكنه حتما يه چيزي هست چون از حسش نشأت ميگيره معمولا،بخشيدن هم كار راحتي نيست،بهترين و البته ساده ترين و غير از اون سخت ترين راه جدائيه كه ديگه آدم فكر نكنه

    • رها

      شوهرم خیلی منو دوست داره و به خاطر من قید خانوادشو زد تا به دستم بیاره . من قبلا ازدواج کرده بودم و شوهرم پسر خونه بوده . هیچ خیانتی ازش ندیدم و هرکاری میکنه ک منو خوشحال کنه ولی من خیلی بی دلیل بهش گیر میدم و فکرایه ناجور میکنم دست خودمم نیست خسته شدم از بس دیدم شوهرم اشک میریزه ومیگه داری اشتباه فکر میکنه ولی ب خدا دست خودم نیست چندروز که بگزره دوباره همون آش وکاسه میترسم با این کارم ازم خسته بشه و واسه همیشه بره

    • هستی

      سلام . دوماهه نامزد شدم . قبل نامردی هم دوست بودیم خیلی هم همدیگه رو دوست داریم . یه هفتس خوابای عجیب غریب میبینم ک نامزدم با یکی دیگه هستش و بهم خیانت کرده . همش هراس دارم . حس میکنم قراره یکی ازم بگیرتش . هرجایی هم ک میریم اگه دختری باهاش حرف بزنه و بخنده یا نامزدم خودش نگا کنه طرفو من عصبی میشم .بخاطر این موضوع امشب دعوامون هم شد . نمیدونم چیکار کنم چجوری بدبین نباشم ؟؟چطور میتونم این فکرارو دور کنم خودمم خوشم نمیاد چه برسه به نامزد بیچارم . کمکم کنین ممنون .

    • باران

      سلام منو نامزدم ی ساله که نامزد کردیم اون ب من اعتماد کامل داره اصلا بهم گیر نمیده ولی من خیلی شکاکم زنگ بزنم گوشیش مشغول باشه فکرم هزار جا میره ما همدیگرو خیلی دوس داریم اونم ه ار بار قسم خورده ک دوسم داره بهم هیشوخ خیانت نمیکنه ولی باز بهش شک میکنم تو رو تدا راهنماییم کنین

    • زوانا

      دوستان سلام خواهش میکنم کمکم کنینددراهنماییم کنید .انقدبدبینم برشوهرم ک میخوام خودمو بکشم .

    • Sara

      سلام

    • سارا

      سلام دوستان لطفا کمکم کنید من خیلی به شوهرم شک دارم تا حالا هم هیچ خیانتی ازش ندیدم ولی به دوستاش که پیام میده پیاماشو پاک میکنه خیلی بهش گیرمیدم میگمش حتما داشتی راجبه دختری حرف میزدی همش عصبیش میکنم وقتی میره سرکار میگمش برام عکس بفرسته که بدونم سرکاره فکرای الکی زیاد میکنم یا میرم توجیبای شلوارشو میگردم از این که توجمع گوشی میگیره و صدای پیامش میاد متنفرم توروخدا کمکم کنید از این بدبینی خلاص بشم

    • B

      من و نامزدم خیلی همو دوست داریم وواقعا هیچی ازش ندیدم قسم خوردیم همیشه باهم باشیم و بهم خیانت نکنیم ولی من منفی نگر هستم مثلا همش فک میکنم تو دنیای مجازی باکسی حرف بزنه یا چیزی وقتی ازش میپرسم نارحت میشه که بهش اعتماد ندارم اون ازخودش مطمنه ولی من همش بد فک میکنم فک میکنم داره عذابش میده این گیر دادن های من.نمیدونم چه جوری این فکرارو از خودم دور کنم و خوش بین باشم و به خوم ثابت کنم نامزدم به غیر از من با کسی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم هم این فکر رو دارم و خودمم نامزدم چیکار کنم

    • یوسف

      من به نامزدم گیرمیدم خودمم از کارم پشیمونم از خودم بدم میاد نمیدونم چرا بهش گیر میدم مرسی از مطالبتون

    • Hsni

      واقعا مطالبتون مفید بود.
      منم بیشتر اوقات خیلی گیر میدادم به همسرم با اینکه هیچ وقت ازهیچی ندیدم الان متوجه شدم ایراد ازخودمه

    • تنها

      شوهرمنم بددله خیلی بهم تهمت میزنه من توزندان زندگی میکنم ولی ازچیزی برام کم نمیزاره میگه عاشقتم ولی بهم خیانت میکنه اونم باچه کسایی میشه اسم اینوعشق گذاشت خیلی توبچگی بدبزرگ شده پدرومادرش رهاش کردن منم هرکاری میکنم نمیشه انقدرازخودگذشتگی کردم دیگه چیزی ازم باقی نمونده

    • دلارام

      منم۱۶سالمه نامزدم بهم خیانت کرده ولی میگه تو بهم بدبینی چیکار کنم روز و شب واسم نموتگنده همش تو فکرشم خیلی ناراحتم خیلی

    • بدون نام

      سپاس گزاری میکنم از این که مارا برای خوب بودن راهنمایی میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم امروز با شوهرم تو شهر بازی که دخترم برده بودیم بازی کنه دعوا کردیم سر کرم ریختن یه دختر تو سالن ماشین بازی،همشماشینشو به ماشنی که دخترم و شوهرم نشسته بود
        میکوبید،ار

    • فاطمه

      تو رو خدا خانم ها با مردهای زن دار کاری نداشته باشین بزارین زندگی کنن

    • ..،.

      1
      0
      سلام منو نامزدم ی ساله که نامزد کردیم اون ب من اعتماد کامل داره اصلا بهم گیر نمیده ولی من خیلی شکاکم زنگ بزنم گوشیش مشغول باشه فکرم هزار جا میره ما همدیگرو خیلی دوس داریم اونم ه ار بار قسم خورده ک دوسم داره بهم هیشوخ خیانت نمیکنه ولی باز بهش شک میکنم تو رو تدا راهنماییم کنین

    • مریم

      سلام چرا پس پیام من نمیاد

    • دلارام

      سلام ...من چند وقته عقد کردم منو همسرم عاشق هم هستیم و از عشق همسرم ب خودم مطمعنم اما خیلی بدم میاد وقتی دخترای فامیلشون خیلی دوروبرش میپلکن و باهم شوخی میکنند و من میترسم ب همسرم اینو بگم و فکر کنه بهش بی اعتمادم چیکار کنم؟؟لطفا بگین

    • گلی

      منخانمی 25ساله هستم همسرم خیلی منو دوست داره ولی همش بهش شک دارک یا بهتربگم میترسم از دستش بدم خیبی سخت گیری میکنم خودم دوست ندارم اذیتش کنم ولی اون همش صبوری میکنه میگه اشتبله میکنی تورو خدا کمکم کنین بد جور دیونه شدم

    • داوود

      سلام خیلی عالی بود اگه کانالی دارید برام ارسال کنید ممنونم
      davood123456789100@yahoo.comاینم ایمیل برای ارسال

    • مبینا

      خیلی ممنون از مطلب مفیدتون.منم همش بهش بدبینم.البته خودشم یه کارایی میکنه که شکم بهش بیشتر بشه،مثلا دیر جواب پی اممو میده یا دیر به دیر بهم پیام میده.توروخدا اگه کسیو میخواین براش زیاد وقت بذارید و بهش توجه کنید.توروخدا یا با کسی کلا نباشید یا بهش خیانت نکنید...

    • شبنم

      سلام من خیلی شوهرمو دوست دارم اونم خیلی منو دوست داره و تا حالا بهم خیانت نکرده ولی تو مهمونیا همش نگاه میکنم ببینم کیو نگاه میکنه همین دیشب احساس میکردم فامیلشو نگاه میکنه میخنده همیشه سر این موضوع با هم بحث میکنیم ولی همیشه هم احساس میکنم نگاه میکنه اینو اونو میشه راهنماییم کنید

    • بدون نام

      هرچیزی و که بهش فکر کنی سرت میاد .مثبت فکر کن خوشبین باش فقط و فقط محبت کنید بهم .ببین چی باعث شده ک خیانت ببینی اگه میخواین تغییر بدید زندگیتونو خودتونو اول از همه تغییر بدید.

    • بهمن

      به نام خداوند بخشنده مهربان.منم همیشه فکر میکردم زنم بهم خیانت میکنه ولی زنها از مردها خیلی عاطفی ترن من به این خاطر میخاستم زنم که از تموم دنیا برام عزیزتره ازدست بدم ولی فهمیدم که اگه مرد به زنش احترام بگزاره وقلبن اونو دوست داشته باشه هیچ موقه زنی به مردش خیانت نخاحد کرد

    • شراره

      منوهمسرم توسن کم ازدواج کردیم الان6سال گذشته ودوتا پسر دوقلو داریم چندوقتیه شک داره دیوونم میکنه تاحالا ازش خیانت ندیدم ولی یبار تو اینستا بایه دختره چت کرد بخاطر من اینستاشو پاک کرده ولی من فکرم هزار جا میره وازصب تاشب سردرگمم قبلا شکاک نبودم ولی بدبینی تموم زندگیمو سیاه کرده تورو خدا کمک حتی دست روقران گذاشته خیانت نمیکنه ولی باورش ندارم

      پاسخ ها

      • مریم

        سلام. کسی که بخواد بره میره. کسی ام بخواد بمونه میمونه. شک و تردید جز اعصاب خوردی و افسردگی چیز دیگه ایینداره. اعتماد بنفستو ببر بالا.

      • مریم

        سعی کن منفی فکر نکنی به کار و رفتارای خوبش فکر کن چون بچه ها دست و پاتو گرفتن و کمتر برای تفریح و خودت وقت میزاری عصبی شدی و به شوهرت گیر میدی سعی کن بیشتر به خودت وقت بزاری. هر روز برو بیرون ی چرخی بزن و بیا خونه. بچه هات یکم بزرگتر بشن مطمئن باش حالت بهتر میشه با شوهرت خوب رفتار کن و از زندگی خستش نکن

    • الهه

      سلام تورو خدا کمکم کنید یه مدت به رفتارا وکارای شوهرم شکاک شدم داره زندگیم خراب میشه

    • سعيد

      عالي واقعا من نظرم عوض شد خيلي مفيد بود

    • Asal Asal

      عالی و تاثیر گذار بود ممنونم

    • نفس

      منم به شوهرم شك دارم خيلي شكاكم به كوجكترين حرفاش شك دارم كلافه شدم كمكم كنيد فقط دروغ حرف ميزنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج