جاباما
۶۶۹۹۶۴
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

نگاهی به یکی از خاص‌ترین ب‌.ام‌.و X۶‌های دنیا

زمانی که ب‌ام‌و X۶ یا به قول بعضی از خودرودوستان، ضربدر شیش به ایران آمد، همه درگیر ابهت بی‌حد‌ و مرز این آلمانی مغرور شدند. گویا ب‌ام‌و تمام ابهت جهان را جمع کرده بود و در چهره‌ی پهلون شاسی‌بلندهایش سرازیر کرد.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: زمانی که ب‌ام‌و X۶ یا به قول بعضی از خودرودوستان، ضربدر شیش به ایران آمد، همه درگیر ابهت بی‌حد‌ و مرز این آلمانی مغرور شدند. گویا ب‌ام‌و تمام ابهت جهان را جمع کرده بود و در چهره‌ی پهلون شاسی‌بلندهایش سرازیر کرد.
نگاهی به یکی از خاص‌ترین ب‌.ام‌.و X۶‌های دنیا

ایکس سیکس بجز ظاهر با ابهت، طراحی جالبی داشت که باعث شد در میان بعضی از علاقمندان اختلاف نظر پیش بیاید؛ این که کلاس این خودرو، شاسی‌بلند است یا کوپه‌ی بزرگ؟ شاید هم یک کوپه‌ی SUV! احتمالا برایتان جالب است که بدانید در سایتی مثل Caranddriver به این خودرو لقب «فست‌بک هاچ‌بک ۴ در» داده شد! شاید X۶ از شور و شوق سال‌های ۹۱ و ۹۲ کمی به دور افتاده اما بازهم کسی نمی‌تواند ابهت این آلمانی را کتمان کند. برای همین امروز می‌خواهیم درکنار شما، نگاهی به یکی از خاص‌ترین مدل‌های BMW X۶ داشته باشیم.
نگاهی به یکی از خاص‌ترین ب‌.ام‌.و X۶‌های دنیا

از رنگش بگوییم یا از قدرتش؟ تصمیم سختی است ولی بگذارید از ظاهر به باطن قدرتمند این آلمانی نفوذ کنیم. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، X۶ داستان ما در لباس بنفش خوش‌رنگی ظاهر شده که از کیت بدنه‌ی اسپرت هم بهره می‌برد. این بادی کیت باعث شده تا چهره‌ی آلمانی بیشتر از هر زمانی خشن‌ و بی‌اعصاب‌تر شود و همین، ابهت این شاسی‌بلند آلمانی را دوچندان می‌کند. هم‌چنین در بسیاری از بخش‌های این خودرو از فیبرکربن استفاده شده تا در عین سبک بودن، جثه بزرگ این آلمانی را مقاوم‌تر بسازد.
نگاهی به یکی از خاص‌ترین ب‌.ام‌.و X۶‌های دنیا

در قلب این باواریایی خوش آب و رنگ، یک موتور ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴٫۴ لیتر قرار گرفته تا با بهره‌مندی از سیستم تویین توربو، حداکثر قدرت ۷۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۹۸۰ نیوتون‌متر را تولید کند! دقت کردید؟ ۷۵۰ اسب‌بخار و ۹۸۰ نیوتون‌متر برای یک شاسی‌‌بلند آلمانی هیجان‌انگیز عدد و رقم دلهره آوری است! همین پیشرانه می‌تواند تا جثه‌ی بزرگ X۶ را به سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. ویژگی‌های فنی این خودرو با محصول SUV لامبورگینی یعنی اوروس تقریبا برابری می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      بنظرم رقیب خوبیه واسه پراید.

      پاسخ ها

      • شیدا دهه هشتادی

        خخخخ

    • بدون نام

      وجدانا حداقل اینها رو نزارین.تا ملت به همین پراید هم خوش باشن.آخه خداگیر پراید و تیبا میشیم.بخدا عاق الپراید میشم

    • بدون نام

      من میگم اگه این ماشین تو ایران تولید بشه بودجه ی سال مملکت قیمتشه پراید ی حلببیه ایقد گرونه اینکه ی ابر قدرته

    • محمد

      خدای ماشین هاست واقعا عاشقشم
      در حد پرستشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج