جاباما
۶۶۹۹۹۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

منتظر iPhone SE ۲ نباشید!

انتظار می‌رود اپل امسال هم ۳ آیفون تازه را معرفی کند. برخی خبرگزاری‌ها شایعه کردند که این غول تکنولوژی قصد دارد نسل تازه iPhone SE را هم در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند اما تحلیل‌گران معتقدند که اپل منابع کافی برای این منظور را در دسترس ندارد.

وب سایت جی اس ام - نگارین خیامی: انتظار می‌رود اپل امسال هم ۳ آیفون تازه را معرفی کند. برخی خبرگزاری‌ها شایعه کردند که این غول تکنولوژی قصد دارد نسل تازه iPhone SE را هم در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند اما تحلیل‌گران معتقدند که اپل منابع کافی برای این منظور را در دسترس ندارد.
منتظر iPhone SE ۲ نباشید!

مینگ چی کو، تحلیل گر مشهور مؤسسه امنیتی KGI، چند منبع موثق در زنجیره تأمین اپل در آسیا دارد و دائما در حال فاش کردن تصمیمات تازه اپل است. این تحلیل‌گر امروز یکی از یادداشت‌های تحقیقات خود را درباره iPhone SE ۲ اپل منتشر کرده و احتمال معرفی آن را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ زیر سؤال برده است.

مینگ چی کو معتقد است که اپل ۳ آیفون دیگر را هم امسال معرفی می‌کند و دیگر منابع کافی برای توسعه این آیفون کوچک و ساده را در اختیار ندارد. این سه آیفون که تولیدشان تقریبا قطعی به نظر می‌رسد، نسل دوم آیفون ۱۰ با طراحی داخلی متفاوت، آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی و آیفون ۶.۱ اینچی ارزان مجهز به ویژگی Face ID با صفحه نمایش LCD هستند.

در ادامه می‌توانید متن یادداشت مینگ چی کو را بخوانید: «اپل سال ۲۰۱۷ برای اولین بار در اقدامی عجیب سه آیفون متفاوت را هم‌زمان در یک فصل و در نیمه دوم سال میلادی رسما معرفی کرد. ما معتقدیم عرضه آیفون ۱۰ با آن طراحی بسیار پیچیده به این خاطر با تأخیر مواجه شد که اپل همچنان منابع کافی را برای توسعه گوشی‌هایش در دسترس ندارد.»

حالا که این کمپانی قرار است امسال هم همان روند را در پیش بگیرد و ۳ آیفون اصلی دیگر را توسعه دهد، معتقدیم که منابع موجودش صرف ساخت همین مدل‌ها خواهد شد. همچنین معتقد هستیم که این کمپانی امسال هر آنچه در توان دارد را به کار می‌گیرد تا اشتباه سال گذشته را در ارتباط با تأخیر در عرضه آیفون‌هایش، تکرار نکند. به همین خاطر است که می‌گوییم منابع اپل کاملا در اختیار سه آیفون دیگر قرار می‌گیرند و این غول تکنولوژی دیگر قادر به توسعه و معرفی چهارمین آیفون در سال ۲۰۱۸ نخواهد بود.

اگر توسعه و طراحی نسل دوم این آیفون کوچک ۴ اینچی به نام iPhone SE ۲ واقعا در برنامه اپل وجود داشته باشد، مینگ چی کو انتظار دارد که حتما تغییرات چشم‌گیری در آن اعمال شود. او پیش بینی کرده است که این آیفون احتمالا به پردازنده سریع‌تری مجهز می‌شود و قیمت کمتری خواهد داشت. درواقع او انتظار دارد که iPhone SE ۲ از برخی ویژگی‌های مشابه آیفون ۱۰ مانند صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه، حسگر سه بعدی Face ID یا شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعه‌های متعددی مبنی بر احتمال معرفی نسل دوم iPhone SE ۲ در سال ۲۰۱۸ بودیم. بسیاری از منابع آسیایی مانند مؤسسه تحقیقاتی TrendForce و همچنین خبرگزاری‌ Economics daily News این خبر جالب را پوشش دادند. تازه‌ترین گزارش مرتبط هم پیش بینی کرده بود که این نسل تازه احتمالا در ماه مه یا ژوئن معرفی می‌شود.

iPhone SE موجود بیش از هر مدل دیگری شبیه iPhone ۵s به نظر می‌رسد. این گوشی مانند ۵s صفحه نمایش ۴ اینچی دارد و بسیاری از کاربران هم آن را به همین خاطر می‌پسندند. iPhone SE مانند iPhone ۶ و iPhone ۶s از پردازنده A۹ اپل قدرت می‌گیرد و ۲ گیگابایت رم دارد. دوربین اصلی آن ۱۲ مگا پیکسلی تکی است و از جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره می‌برد. همچنین دکمه فیزیکی محبوب کاربران اپل (Touch ID) در این آیفون هم در حاشیه پایین صفحه قرار گرفته است.

اپل iPhone SE را در مارس سال ۲۰۱۶ رسما عرضه کرد و از آن زمان تا به حال نسخه جایگزین آن را معرفی نکرده است؛ البته باید بدانید که این غول تکنولوژی در مارس سال ۲۰۱۷ دو نسخه دیگر را از این آیفون کوچک با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار کرد. اپل همچنین قیمت پایه فروش این آیفون را در ماه سپتامبر گذشته به ۳۴۹ دلار کاهش داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم صحت نداشته باشه وشاهد رونمایی آن در دوماه آینده باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج