۶۷۱۱۰۰
حسین کیهانی، اولین طلایی ایران شد
حسین کیهانی به مدال طلای مسابقه دوی ۳ هزار متر داخل سالن قهرمانی آسیا دست یافت.
خبرگزاری تسنیم: مسابقه دوی ۳ هزار متر در رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا امشب برگزار شد.
در این رقابت حسین کیهانی با زمان 8:37:68 دقیقه زودتر از سایر دوندگان از خط پایان عبور کرد و به مدال طلا رسید.
پس از کیهانی، یاسر سالن از قطر با زمان ۸:۳۸:۰۲ نایب قهرمان شد و همایون همتی با زمان ۸:۳۸:۹۷ دقیقه به مدال برنز رسید.
ضمن اینکه جلیل ناصری با 8:41:74 دقیقه در رده چهارم قرار گرفت.
ارسال نظر