مردم عربستان از حضور نداشتن هموطنشان در بازی لوانته مقابل رئال مادرید عصبانی هستند.
ورزش سه: امشب تیم های فوتبال لوانته و رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف هم می روند. سرمربی تیم لوانته اسامی ۱۸ بازیکن تیمش برای این دیدار حساس را اعلام کرد و نامی از فهدالمولد، بازیکن عربستانی و تازه وارد این تیم در فهرست دیده نمی شود.
غیبت ملی پوش عربستانی در فهرست هجده نفره لوانته خشم هموطنان او را برانگیخته و آنها به شدت در صفحات مجازی به این موضوع اعتراض کرده اند. به نظر می رسد سعودی ها انتظار داشتند بازیکنی که به تازگی به لالیگا پیوسته، در یکی از حساس ترین بازی های فصل برای تیمش به میدان برود.
یکی دیگر از دلایل عصبانیت عربستانی ها که نمونه هایی از آن را در تصاویر زیر می بینید، این است که جیامپائولو پاتزینی دیگر بازیکن جدید لوانته در این لیست حضور دارد که البته پاتزینی با توجه به تجربه بالایی که در سطح اول فوتبال اروپا دارد، اصلا قابل قیاس با فهدالمولد عربستانی نیست.
با این واکنش ها، باید منتظر بازی سایر تیم های اسپانیایی که بازیکنان عربستان را به خدمت گرفته اند باشیم و عکس العمل سعودی ها را در صورت بازی نکردن بازیکنان ملی پوش شان در ادامه فصل از نظر بگذرانیم.
اخه یکی به این عربا بگه شما بازی کنادون ماله لالیگاند خخخخ
بدون نام
چیزهایی هست که با پول نمیشه خرید.....
بی نام
آقای محسن .نژاد پرستی ممنوع تو میگی عربا داری به همه عربا توهین میکنی ..بگو که اینجا ایران چه مسولینی داره که ایران وضعش شده بدبختی و فلاکت ... اونا عرضه داشتن برای پیشرفت بازیکن هاشون اونارو فرستادن اروپا برای افتخار کشورشون .. ما چکار کردیم... بازم میگم نژاد پرستی ممنوع .برترین ها شما هم مثل همیشه کامنت ها رو سلیقه ی منتشر میکنی .
بی نام
تو میگی عربا ..همون عمر عبالرحمان براتون کافیه ..ببینم پرسپولیس و استقلال جلوش چکار میکنین .
نظر کاربران
اخه یکی به این عربا بگه شما بازی کنادون ماله لالیگاند خخخخ
چیزهایی هست که با پول نمیشه خرید.....
آقای محسن .نژاد پرستی ممنوع تو میگی عربا داری به همه عربا توهین میکنی ..بگو که اینجا ایران چه مسولینی داره که ایران وضعش شده بدبختی و فلاکت ... اونا عرضه داشتن برای پیشرفت بازیکن هاشون اونارو فرستادن اروپا برای افتخار کشورشون .. ما چکار کردیم... بازم میگم نژاد پرستی ممنوع .برترین ها شما هم مثل همیشه کامنت ها رو سلیقه ی منتشر میکنی .
تو میگی عربا ..همون عمر عبالرحمان براتون کافیه ..ببینم پرسپولیس و استقلال جلوش چکار میکنین .