۶۷۲۷۳۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ال‌جی از بازار موبایل چین خارج می‌شود

ماه گذشته شرکت الجی الکترونیکس درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد. با وجود عملکرد خیره کننده این شرکت در سال ۲۰۱۷، وضعیت بخش الجی موبایل چندان جالب به نظر نمیامد. هفته گذشته این غول تکنولوژی کره نتایج مالی سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: ماه گذشته شرکت الجی الکترونیکس درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد. با وجود عملکرد خیره کننده این شرکت در سال ۲۰۱۷، وضعیت بخش الجی موبایل چندان جالب به نظر نمیامد. هفته گذشته این غول تکنولوژی کره نتایج مالی سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد. در آمد مالی این شرکت بسیار خوب به نظر میرسد و حتی بیشتر میزان سوددهی را در سال های اخیر داشته است، اما بخش موبایل در حدود ۱۹۲ میلیون دلار تنها در سه ماهه چهارم سال پیش ضرردهی کرده است.

حالا به نظر میرسد که با این میزان ضرردهی شرایط رقابت برای گوشی های الجی هر روز سخت تر می شود. این موضوع رقابت در بازار چین و باتوجه به حضور برندهای وطنی قدرتمندی مانند هواوی، شیائومی و... بحرانی تر هم می شود. با در نظر گرفتن این شرایط، اخباری منتسب به الجی موبایل منتشر شده است، مبنی بر اینکه این شرکت تصمیم گرفته است از قید فروش از بازار چین بگذرد و این کشور را ترک کند.

با وجود پیشرفت برندهای چینی رقابت برای الجی بیش از حد انتظار سخت شده است. الجی برآورد کرده است که از مجموه ۴۸۰ میلیون گوشی ای که این شرکت به چین ارسال کرده است، تنها ۱۶۰ هزار گوشی در طول کل سال ۲۰۱۶ به فروش رسیده است. نکته عجیب تر اینست که گوشی های پرچمدار V۳۰ و G۶ به طور رسمی به بازار چین عرضه نشده اند و در هنگام ورود به وب سایت الجی در کشور چین، گوشی G۵ در صفحه اصلی به چشم می خورد.

مدت زمان نسبتاً زیادی از زمان معرفی آخرین پرچمدار ال‎‌جی میگذرد، اما V۳۰ هنوز در بسیاری از بازارها به طور رسمی ارائه نشده است. در حالیکه انتظار میرفت این شرکت پرچمدار جدید سری جی، LG G۷ را در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ معرفی کند، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که در زمان درستش این گوشی را معرفی خواهند کرد. با تغییرات مدیریتی در الجی موبایل، این بخش طراحی جی۷ را از سر گرفته است و امیدوار است که بتواند با تغییرات مثبتی که در آن اعمال می شود، G۷ با فروش خوب خود، بتواند تا حدی ضررهای پیشین این شرکت را جبران کند و الجی را دوباره به عرصه رقابت با رقیبان قدرتمند خود بازگرداند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج