۶۷۳۵۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رپورتاژ آگهی

جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان

پیکره تراشی عمل جراحی است که توسط آن می‌توان میزان قابل توجهی از چربی را از بدن متقاضی خارج کرد، اما این عمل که به ساکشن نیز معروف است انواع متفاوتی دارد که باید در انتخاب افراد برای نوع روش دقت زیادی کرد. دکتر یوسفیان تاکید می‌کند هر فرد با توجه به نوع بدن و سابقه بیماری که دارد باید روش متفاوتی را انتخاب کند.

تمایل به داشتن زیبایی چیزی است که در همه‌ی ما موج میزند. اشتیاق برای زیباتر بودن و درخشیدن عطشی است که به راحتی فروکش نمی‌کند. در این میان انواع روش‌های جراحی برای قسمت‌های مختلف بدن خلق شده است تا با کمک علم پزشکی بتوانیم به خواسته‌های به حق خود برسیم. در این زمینه پزشکان و جراحان بی‌شماری فعالیت می‌کنند که باعث شده است ما در انتخاب صحیح یک جراح زبده کمی دچار تعلل شویم. در اینجا سعی می‌کنیم با معرفی پزشکان و جراحان موفق راه را کمی برایتان هموار کنیم. دکتر ویدا یوسفیان جراح زنان و زیبایی، یکی از جراحان موفق در زمینه زنان و زیبایی هست که می‌توانید با خیالی آسوده زیبایی‌تان را از او طلب کنید. از ایشان درخواست کردیم تا به زبان ساده چند نمونه از جراحی‌های زیبایی را برای مخاطبان شرح دهد. با ما همراه باشید تا از نکات علمی و صحیح در زمینه جراحی زیبایی آگاه شوید.
جهت بهره مندی از ۳۰% تخفیف ویژه همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
(تعداد پذیرش محدود می باشد.)

جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان

٠٩٣٧٠٧٨٦٦٣٧
٠٢١٢٢٠٧٤٠٦٥


پیکره تراشی؛ شما کاندید کدام روش هستید؟

پیکره تراشی عمل جراحی است که توسط آن می‌توان میزان قابل توجهی از چربی را از بدن متقاضی خارج کرد، اما این عمل که به ساکشن نیز معروف است انواع متفاوتی دارد که باید در انتخاب افراد برای نوع روش دقت زیادی کرد. دکتر یوسفیان تاکید میکند هر فرد با توجه به نوع بدن و سابقه بیماری که دارد باید روش متفاوتی را انتخاب کند. او ادامه می‌دهد قبل از اقدام به هرگونه جراحی باید آزمایشات لازم صورت گیرد تا کمترین عارضه برای بیمار ایجاد شود. دیابت، بیماری‌های عروقی، مصرف طولانی مدت قرص ضد بارداری و سوابق بیماری‌های این چنینی حتما باید چک و کنترل شوند. دکتر یوسفیان ادامه میدهد که باید درباره تمام عوارضات برای بیمارانی که دچار مشکل هستند توضیح داد و آن‌ها را آگاه کرد و حتی در مواردی بیماران را از انجام عمل منصرف کرد. در این بین هم باید بیمارانی که دچار مشکل نیستند و فقط ترس از عمل دارند را هم آگاه کرد و به آن‌ها آرامش لازم را برای انجام جراحی داد.
روش لیپوماتیک
افرادی که کاندید مناسبی برای روش لیپوماتیک هستند، اشخاصی هستند که زایمان نداشته اند و چاقی آن‌ها سبب نشده است که پوستشان شل و افتاده شود. به زبان ساده افراد چاقی که پوستشان هنوز حالت ارتجاعی خودش را دارد بهترین کاندیدا برای این جراحی بشمار میروند، زیرا بعد از جراحی و حذف چربیهای اضافی پوست به حالت اولیه خودش بر میگردد. مثلا روش لیپوماتیک برای فردی که وزن بالای ۱۰۰ کیلو دارد و زایمان داشته که به واسطه آن پوست شکم شل و افتاده شده است روش مناسبی نیست. چنانچه فرد با روش لیپوماتیک جراحی شود بعد از جراحی پوست شکم او دچار چسبندگی میشود و حالتی مچاله و نافرم پیدا میکند. بهترین گزینه برای این افراد جراحی با استفاده از روش آبدومینوپلاستی است.
روش آبدومینوپلاستی
در روش آبدومینوپلاستی چربی‌ها به روش ساکشن تخلیه میشوند و سپس پوست اضافی شکم جراحی شده و در نهایت یک پوست صاف و زیبا نصیب بیمار میشود. نکته مهم که در روش جراحی آبدومینوپلاستی وجو دارد امکان استفاده از چربی‌های ساکشن شده از بدن بیمار است. دکتر یوسفیان ادامه می‌دهد که می‌توان چربی‌های شکمی را به ناحیه‌های باسن و سینه تزریق کرد.
روش مینی ابدومینوپلاستی
یکی از روش‌های دیگر پیکره تراشی مینی ابدومینوپلاستی است. این روش برای افرادی که افتادگی شکم زیادی ندارند و یک زایمان یا سزارین داشته اند، مناسب است. در این روش زیر شکم بیمار یک برش کوچک مانند برش سزارین خورده می‌شود و بعد از خارج کردن چربی‌ها پوست کشیده و صاف می‌شود.
از رابطه جنسی تان لذت ببرید!
در بعضی افراد مشکلاتی در ناحیه واژن وجود دارد که مانع از لذت بردن در هنگام رابطه جنسی میشود. یکی از این مشکلات بزرگی کلیتوریس است. وظیفه این ناحیه لذت رسانی به شخص است که در صورت اشکال، فرد را دچار ناراحتی میکند. دکتر یوسفیان از جمله جراحانی است که میتواند این مشکل را به راحتی حل کند. ایشان تاکید میکند قبل از هر اقدامی ابتدا فرد باید کاریوتایپ شود و درصد ژن مردانه و زنانه او مشخص شود و سپس عمل جراحی صورت میگیرد. نکته مهم در اینجا از دست ندادن میل جنسی فرد بعد از عمل است. به طوری که شخص بعد از عمل میتواند به زندگی خود مثل یک فرد معمولی با کیفیت بالاتر و بدون هیچ مشکلی ادامه دهد.
با جراحی لابیاپلاستی آشنا شوید!
جراحی لابیاپلاستی به منظور زیباسازی لابیاهای بیرونی واژن انجام میشود. افرادی که به هر دلیلی از ظاهر واژن خود راضی نیستند میتوانند کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی باشند. این عمل به دو روش انجام میشود. روش اول غیر جراحی است و برای افرادی است که دارای لابیاهای زیر یک سانت هستند. البته تعداد کمی متقاضی این روش هستند. روش دوم که بیشترین متقاضیان را به خودش اختصاص داده، شامل یک روش جراحی است که به مدل‌های مختلف مانند z، h. و s. شکل و روش لابیا ریداکشن است. هر کدام از مدل‌های گفته شده مناسب با سن متقاضی، شرایط متقاضی، سایز و تیپ لابیا‌ها انتخاب می‌شود. دکتر یوسفیان اعتقاد دارد روش لابیا ریداکشن میتواند گزینه مناسبی برای افرادی که سابقه آمبولی دارند و یا چاق هستند باشد، چون میزان خطر را تا حد بالایی کاهش می‌دهد.
جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان
بورد تخصصی
جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی
جراحی های ترمیمی، زیبایی و درمانی زنان
جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان
جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان
جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، 18 متری مطهری، پلاک 167، بالای داروخانه دکتر مشرف
جراحی زیبایی؛ فراتر از تصور! دکتر ویدا یوسفیان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج