۶۷۴۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جنگ ستاره‌ها در گروه مرگ آسیا

فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی از هفته آتی استارت می خورد که استقلال یکی از نماینده های ایران در این فصل باید در گروه مرگ به مصاف قدرتمندترین رقبای خود برود.

ورزش سه: فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی از هفته آتی استارت می خورد که استقلال یکی از نماینده های ایران در این فصل باید در گروه مرگ به مصاف قدرتمندترین رقبای خود برود.

هم گروهی با الهلال عربستان، الریان قطر و العین امارات باعث شد تا بسیاری گروه استقلال را گروه مرگ این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان لقب بدهند. گروهی که با کمی تغییر فصل قبل نصیب پرسپولیس شده بود این بار یقه وینفرد شفر و شاگردانش را در چالش آسیایی گرفت تا روزهای سخت در عین حال هیجان انگیزی برای آبی های پایتخت رقم بخورد.

درست در روزهایی که پیرمرد آلمانی سخت در تلاش بود با جذب یکی دو مهره خارجی تیمش را برای حضور در لیگ قهرمانان تقویت کند سایر رقبای استقلال در آسیا هم بیکار ننشستند، به نحوی که هر یک با خریدهای گران قیمت فهرست آسیایی خود را تقویت کردند به خصوص قهرمان عربستان که با شوک از دست دادن دو مهره کلیدی و خارجی خود به دلیل مصدومیت شدید روبرو شده بود.

به بهانه آغاز فصل جدید و رویارویی این تیم ها در گروه مرگ نگاهی انداختیم به مهره های خارجی حاضر در چهار تیم گروه C که هر یک برای خود اسم و رسمی دارند و حضورشان در این گروه هزینه های گزافی روی دست سران باشگاه ها گذاشته است.

استقلال ایران

رنگارنگ از چهار قاره

چهار سهمیه خارجی باشگاه استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در آخرین دقایق تکمیل شد. بازیکنانی از چهار قاره مختلف که وینفرد شفر امیدوار است با تکیه بر آنها در این چالش دشوار سربلند بیرون بیاید. لئوناردو پادوانی از برزیل ، سرور چپاروف از ازبکستان، بویان ناجدینوف از مقدونیه و مامه بابا تیام از سنگال چهار ستاره خارجی استقلالی ها را تشکیل می دهند که باید منتظر ماند و دید این تیم با آنها چه نتایجی کسب خواهد کرد. پادووانی و چپاروف برای همه شناخته شده هستند؛ اما بویان مقدونیه ای و تیام سنگالی که تازه امروز برابر سپیدرود ممکن است برای دقایقی به میدان بروند همچون هندوانه دربسته می مانند، گرچه شفر از خرید آنها فوق العاده هیجان زده بود و ادعا کرد موفقیت در جذب آنها به دوماه استرس و خستگی می ارزید.
جنگ ستاره‌ها در گروه مرگ آسیا

الهلال عربستان

میلیونرهای مرفه

هزینه کردن پول های کلان به نوعی عادت برای مالکان متمول الهلال تبدیل شده است چون همین که مشخص شد دو ستاره کلیدی و سرشناس خارجی فصل قبل نمی توانند این تیم را در فصل جدید همراهی کنند بلافاصله با بودجه ای ۱۱ میلیون یورویی واسطه ها زمینه ورود دو بازیکن از آمریکای جنوبی و آفریقا به اردوی این تیم را فراهم کردند. ستاره هایی که از باشگاه های اروپایی هم پیشنهاد داشتند؛ اما رقم پرداختی سعودی ها وسوسه کننده بود و آنها را روانه ریاض کرد. اشرف بن شرقی پدیده ۲۳ ساله مراکش که به احتمال فراوان در جام جهانی هم مقابل ایران قرار خواهد گرفت با لقب دیبالای جدید مراکش با قراردادی ۴.۵ میلیون یورویی از وداد کازابلانکا راهی ریاض شد ضمن این که ازکوئل چیروتی هم از سن لورنزو آرژانتین با ۶.۵ میلیون یورو پیراهن الهلال را برتن کرد تا در اولین بازی با گلزنی دل طرفداران این تیم را برباید. علاوه بر این دو علی الحبسی گلر سرشناس عمانی سهمیه آسیایی قهرمان عربستان لقب گرفت تا در کنار میلیسی اروگوئه ای که فصل قبل همه با بازی های او آشنا شدند چهار ستاره سرشناس و میلیونر الهلال در این فصل باشند.
جنگ ستاره‌ها در گروه مرگ آسیا

جنگ ستاره‌ها در گروه مرگ آسیا

الریان قطر

چند ملیتی ها+آتشبار مراکشی

میشل لادروپ در ترکیب خود کلکسیونی از ستاره های دو ملیتی در اختیار دارد، ستاره هایی که برای تیم ملی قطر هم برحسب دریافت گذرنامه و اقامت این کشور به میدان می روند. شاید در نگاه اول نیاز نبود سران این باشگاه خرید خارجی داشته باشند، چون اکثر بازیکنانی که در فهرست قرار دارند دو ملیتی و از کشوری دیگر هستند اما با این وجود سران باشگاه از چهار سهمیه خود به نحو احسن استفاده کردند تا با بهترین ترکیب ممکن روانه بازی ها شوند. تاباتا برزیلی الاصل، سباستین سوریا اروگوئه ای الاصل و ... این بار در خط حمله با عبدالرزاق حمدا.. مراکشی تقویت شدند تا الریان صاحب ویرانگرترین خط حمله قطر باشد. علاوه بر این ستاره مراکشی، گونزالو ویرا از اروگوئه نیز برای تقویت ساختار تدافعی از پنارول خریداری شد. کو میونگ جین از کره جنوبی هافبک ملی پوش و سهیمه آسیایی الریان تلقی می شود تا آخرین سهمیه خارجی ها نیز از آفریقا و ساحل عاج به فهرست آسیایی راه پیدا کند بازیکنی به نام بابو سیدوکی.
جنگ ستاره‌ها در گروه مرگ آسیا

العین امارات

ستاره های بنفش پوش
یکی از پرافتخارترین باشگاه های اماراتی که اتفاقا متمول ترین باشگاه نیز قلمداد می شود با دست و دلبازی شیوخ حاشیه نشین ابوظبی برای این فصل همچنان روی توانایی های عمرعبدالرحمان معروف حساب بازکردند تا با رهبری کاپیتان ملی پوش و سرشناس خود بتوانند فصلی درخشان رقم بزنند. زوران مامیچ این بار اما سه خرید جدید خارجی به نسبت فصل قبل انجام داد تا آنها در کنار کایو برزیلی ستاره های بنفش پوش آسیا لقب بگیرند. مامیچ در کنار کایو برزیلی که در پست وینگر همواره نقشی کلیدی دارد از مهاجمی سوئدی و توانمد به نام مارکوس برگ بهره می برد که از باشگاه پاناتینایکوس خریداری شد تا مشکلات گلزنی را به حداقل برساند. تسوکاسا شیودا مدافع ژاپنی برای تقویت ساختار تدافعی به خصوص در کناره ها به خدمت گرفته شد تا حسین الشهاته هافبک تهاجمی ملی پوش از مصر هم آخرین خرید العین لقب بگیرد، بازیکنی که به صورت قرضی از ماکاسا مصر جذب شد در شش بازی اخیر موفق به ثبت 5 گل برای این تیم شده است تا توانایی های خود را در قبال پول چند میلیونی پرداخت شده نشان بدهد.
جنگ ستاره‌ها در گروه مرگ آسیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pesar bad

      تیم اول گروه تیمی نیست جز تاج کبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج