در فاصله حدود ۳۰ دقیقه مانده به آغاز بازی استقلال - سپیدرود تماشاگران چندانی از این دیدار استقبال نکردهاند.
خبرگزاری تسنیم: تیمهای استقلال و سپیدرود از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیستوسوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر میروند.
* درهای ورزشگاه از ساعت 14 به روی تماشاگران باز شد، اما استقبال چندانی از این دیدار به عمل نیامده است و تعداد اندکی از هواداران استقلال تاکنون روی سکوها مستقر شدهاند.
* فعلاً حدود هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حاضر شدهاند و ۵۰۰ هوادار هم بهعنوان طرفداران تیم سپیدرود به ورزشگاه آزادی آمدهاند.
* شفر و بازیکنان استقلال هم هنگام مواجه شدن با ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، از این موضوع تعجب کردند.
* سیدمهدی رحمتی بازی استقلال - سپیدرود را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. بر خلاف اینکه موقع فیکس بودن او، حسینی برای گرم کردن به زمین نمیآمد، اما رحمتی نظارهگر تمرین پیش از بازی حسینی است.
* ترکیب تیم سپیدرود توسط علی کریمی برای این دیدار مشخص و به شرح زیر اعلام شد: ایمان صادقی، امید سامکن، علیرضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده٬ میثم فردوسی، علی عباسی، حسین ابراهیمی٬ پویا نزهتی ٬عماد میرجوان و محمد غلامی. نکته جالب توجه ترکیب سپیدرود مقابل استقلال، حضور صادقی، کعبی و نورمحمدی است که هر سه آنها سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامهشان دارند.
کیسه کشا فقط بازی سرورشون پرسپولیس را دنبال میکنند تا از دکل یکی دو تیم که طی سال میتونن متوفقش کنن بالا برن!
سعید
نه ایکه بازیهای قبلیشون ورزشگاه پر از تماشاگر بوده تعجب کرده حالا
بدون نام
لنگی جان بزار بازی شروع بشه بعد برور تیتر بزن ورشگاه خالی این عکسای که من میبینم هنوز یک ساعت مونده تا بازی شروع بشه
بدون نام
خخخخخ فکر کردن هر تیمی مثل پرسپولیس هوادار دارد
تاجی ام
این تصویر برای ساعت 12ظهره. شرف کاری داشته باش نویسنده . کل ایران دیدن ک حین بازی 30هزار هوادار تو ورزشگاه بود
مسعود
1000نفر؟؟؟؟ماشاالله!!!!خییییییلی زیاد اومدن!آخه برا تیم ششم جدول میخواستین چندتا بیاد؟
البته به نظرمن باید بیان تشویق کنن شاید تیمشون بتونه لااقل سهمیه بگیره!!!
نظر کاربران
کیسه کشا فقط بازی سرورشون پرسپولیس را دنبال میکنند تا از دکل یکی دو تیم که طی سال میتونن متوفقش کنن بالا برن!
نه ایکه بازیهای قبلیشون ورزشگاه پر از تماشاگر بوده تعجب کرده حالا
لنگی جان بزار بازی شروع بشه بعد برور تیتر بزن ورشگاه خالی این عکسای که من میبینم هنوز یک ساعت مونده تا بازی شروع بشه
خخخخخ فکر کردن هر تیمی مثل پرسپولیس هوادار دارد
این تصویر برای ساعت 12ظهره. شرف کاری داشته باش نویسنده . کل ایران دیدن ک حین بازی 30هزار هوادار تو ورزشگاه بود
1000نفر؟؟؟؟ماشاالله!!!!خییییییلی زیاد اومدن!آخه برا تیم ششم جدول میخواستین چندتا بیاد؟
البته به نظرمن باید بیان تشویق کنن شاید تیمشون بتونه لااقل سهمیه بگیره!!!