کارشناس باسابقه داوری ایران در بیمارستان مهر تهران بستری شد.
ورزش سه: علی خسروی، کمک داور سابق که در سال ۹۳ به دلیل ابتلا به بیماری کولون چند روزی در بیمارستان بستری بود، حالا بعد از چند سال با بد شدن حالش بار دیگر به بیمارستان رفته است.
خسروی که در بیمارستان مهر تهران بستری شده امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. حال عمومی این داور بازنشسته خوب است.
نظر کاربران
مافیای داوری
استاد داور