۶۷۴۵۷
۴۷ نظر
۵۳۶۲
۴۷ نظر
۵۳۶۲
پ

راه افزایش شانس ازدواج برای دخترخانم‌ها

این روزها ازدواج برای بسیاری از جوانان به یک دغدغه اساسی تبدیل شده است به خصوص دختر خانم‌ها که قدرت انتخاب کمتری دارند و چاره‌ای ندارند جز اینکه منتظر شوند تا مردی جوان آنها را انتخاب کند.

راه افزایش شانس ازدواج برای دخترخانم‌ها
مجله زندگی ایده آل: این روزها ازدواج برای بسیاری از جوانان به یک دغدغه اساسی تبدیل شده است به خصوص دختر خانم‌ها که قدرت انتخاب کمتری دارند و چاره‌ای ندارند جز اینکه منتظر شوند تا مردی جوان آنها را انتخاب کند؛ البته در این مسیر خیلی هم ابتکار عمل از دست خانم‌ها خارج نیست، آنها می‌توانند با پیشه کردن برخی از منش‌ها و دوری کردن از بعضی از رفتارها خواستگارهای بیشتری را به سمت خود جذب کنند. ما می‌خواهیم در اینجا در مورد این آداب رفتاری با شما صحبت کنیم. البته باید به دختر خانم‌ها یادآوری کرد که اجازه ندهند نگرانی از این مسئله تمام زندگی‌شان را مختل کند. باید بین یک دختر خانم مجرد با مشکلات روحی و خُلقی و یک دخترخانم مجرد با روح و روان سالم حتما دومي را انتخاب کنید و مراقب سلامت روح و جسم‌تان باشيد. در این صورت بدون شک دیر یا زود ازدواج خوبی خواهيد داشت. فراموش نکنید کم نیستند افرادی که در سنین بالا ازدواج می‌کنند و ازدواج موفقی هم دارند.

به دنبال فرد ایده‌آل نباشید

بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند «فرد ایده‌آل» خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید توصیه می‌کنیم از این ور و آن ور چرخیدن باز ایستید و درست با چشمانی باز پیش روی‌تان را نگاه کنید. مثلا به شخصی که همین حالا ارتباط نزدیکی با شما در زندگی دارد نگاه کنید. حال این فرد چه یک دوست باشد چه یک همکار یا هر کس دیگر، به کارهایی که برای دور کردن او از خودتان انجام می‌دهید دقیق تر شوید. انجام چنین کارهایی را متوقف کنید. اجازه دهید که در مسیری که هر دو دوست دارید بیفتید و همه چیز را در رابطه همانطور که هست قبول کنید.البته منظور ما این نیست که با هر شخصی که در حال رد شدن از مقابل تان است، طرح ازدواج بریزید اما یادتان باشد که هر چقدر که شما با دیگران درست برخورد کنید به همان اندازه نیز می‌توانید به شانس خود برای پیدا کردن فرد مورد علاقه تان نزدیک‌تر شوید.

راه افزایش شانس ازدواج برای دخترخانم‌ها

گرفتار زنجیرهای زندگی نشوید

اگر کسی می‌خواهد به زندگی شما وارد شود به او اجازه انجام این کار را بدهید. حتی می‌توانید به او خوشامد هم بگویید. اصلا مهم نیست که او چه تیپ آدمی است. از برداشت اولیه ما از آدم‌ها ممکن است اشتباه باشد. زمان دادن به خودمان و دیگران اغلب شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانیم بهترین تصمیم ممکن را بگیریم.

شخصیتی منحصر به فرد داشته‌باشید

بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می‌گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی‌کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می‌خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت‌های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. از طرف دیگر زن ایده‌آل آنها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آنها اغلب زنی را ستایش می‌کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می‌گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه‌شان آن را پرورش داده و اين مسئله را به تصمیم‌گیری‌های‌شان راه می‌دهند.

زیبایی همیشه مهم است

بله؛ درست است که زیبایی و وضعیت ظاهری نخستین موضوعی نیست که اغلب مردها به آن توجه می‌کنند اما شک نداشته‌باشید که این موضوع در انتخاب همسر آینده آنها بی‌تاثیر هم نیست. بیشتر مردها دوست دارند از این طریق انتخاب شان را به رخ دیگران بکشند و یک افتخار کسب کنند بنابراین می‌توان گفت ظرافت و زیبایی در رفتار هم می‌تواند تاثیر مثبتی روی انتخاب آنها بگذارد. گرچه معیارهای زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما همیشه با نگه داشتن حد وسط می‌توان از اینکه یکی از کاندیداهای ازدواج مردان مجرد اطراف‌تان هستید یا خیر مطمئن شوید.

یک زن امروزی باشید

نمی توان در این مورد یک قانون بی چون و چرا صادر کرد اما اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می‌گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت‌های اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند. این موضوع به آنها ثابت می‌کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. جاه طلبی هم برای مردان دلیل دوست داشتن یک زن است؛ زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند و به سادگی عقب نشینی نمی‌کند.

وسواس را كنار بگذارید

محافظه كاری‌ها و وسواس‌های بی‌مورد را كنار بگذارید، اگر خواستگارهایی دارید كه حاضر نیستید حرف‌های‌شان را بشنوید یا اگر گاهی فامیل و دوستان‌تان كسی را برای ازدواج به شما معرفی می‌كنند اما شما اهمیتی نمی‌دهید، باید كمی در نگاه‌تان تجدید نظر كنید. شاید یكی از همین موارد بتواند همسر ایده‌آلی برای شما باشد. از آشنایی نترسید و چند هفته‌ای با خواستگارهای‌تان صحبت كنید و بعد تصمیم بگیرید، مشكلات كوچك آدم‌ها را بهانه نه گفتن نكنید. فراموش نكنید كه هر كسی با هر شخصیتی هم كه باشد، مشكلاتی دارد كه می‌توان از آنها ایراد گرفت، مهم این است که به ویژگی‌های برجسته او نظر کنید،شما نمی‌توانید یك شخصیت بی‌عیب و نقص را به‌عنوان همسر‌تان انتخاب كنید چون اصلا چنین شخصیتی وجود ندارد، اما سعی كنید فردی را انتخاب كنید كه بتوانید با مشكلاتش كنار بیایید و مدام به خاطرشان افسرده یا عصبانی نشوید.

به همه بگویید توقعی ندارید

از موانع مهم پيش روي ازدواج توقـعات بالا است و بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی مشترک فراری هستند و بنابراین با كم كردن اين توقعات و بيان اين مسئله در موقعيت‌هاي مناسب مي‌توانيد زمينه ازدواج را ايجاد كنيد. همچنين يكي از مواردي كه مي تواند مانع ازدواج باشد و آقا را از اقدام به خواستگاري منصرف كند موقعيت اقتصادي خوب خانواده خانم است يعني آقا اين جرات را ندارد كه اقدام به ازدواج كند، شما به عنوان یک خانم می‌توانید سطح توقعات‌تان را پایین بیاورید و با بيان كردن اين مسئله در جمع دوستان و بستگان كه انتظارات من براي ازدواج بالا نيست به همه نشان دهید که در ذهن چه دارید تا خواستگار شما شجاعت تقاضا کردن را پیدا کند.

باید در درجه اول یک زن باشید

برخی از دختران، زن‌بودن خود را فراموش کرده‌اند؛ اینکه تحصیل کنند و سرکار بروند، چیز خوبی است اما متأسفانه برخی از دختران امروز، از آن‌طرف بام افتاده‌اند! بخشی از زن‌بودن زنان، در ارتباط با همسر و زندگی مشترک و نقش مادری شکوفا می‌شود و اینکه مورد حمایت و دوست‌داشته‌شدن همسر قرار بگیرند. دختران در ظاهر، این قضیه را کتمان می‌کنند. آنها با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت‌های فراوان، همه درها برای برقراری ارتباط با خود را بسته‌اند، چرا که تمام زندگی‌شان را در کار خلاصه می‌کنند؛ آنها می‌خواهند به همه نشان دهند خودشان از پسِ خودشان برمی‌آیند و نیازی به ازدواج نمی‌بینند اما اگر در خلوت خود صادق باشند، این نیاز را درون خود احساس می‌کنند. فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

راه افزایش شانس ازدواج برای دخترخانم‌ها

هدف را باور کنید

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده‌اید و همچنین به خوبی می‌دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.باورکنید که جذب جنس مخالف شدن و زندگی با او یکی از طبیعی‌ترین کارها در سرتاسر دنیاست. پس اگر برای به‌دست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می‌کنید، بهتر است کاملا ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می‌دهد و فقط کمی به کمک شما نیاز دارد.

با خود مهربان باشید

دختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی پیدا کند! دختری که هنوز با هم‌جنس خود نمی‌تواند درست ارتباط برقرار کند، چگونه انتظار دارد که دیگران به او خواستگار معرفی کنند! دختران باید روی شخصیت خود و به‌خصوص مهربانی با خود، کار کنند. برخی از دختران امروز به‌دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود ازجمله مهربان‌بودن را کم‌رنگ کرده‌اند، درصورتی‌ که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت همسر خود را می‌خواهد اما متأسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می‌خواهند که قدرت خود را به رخ فرد مقابل بکشند که در این‌صورت مردان فراری می‌شوند!

همان شخصی شوید که دوست دارید پیدا کنید

در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریک‌تان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید؛ کلاس، آماده‌سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و... .خود را از مرزهایی که در سرتاسر خود کشیده‌اید، رها كنيد. اگر برای مدت زمان بسیار زیادی است که با آدم‌هاي متفاوت قرار ملاقات می‌گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی‌کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسائل برخورد کنید. اگر جزو افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذرانند، بهتر است کمی به بیرون بروید و به موقعیت‌های جدید بیندیشید.

نكته مهم

زیاد در قید و بند قیافه افراد نباشید. اگر متوجه این موضوع باشید که قیافه خوب همیشه به معنی شخصیت خوب نیست، آن وقت مردان خوبی را دور و بر خود خواهید دید که لزوما هر کجا که می‌روند سرها به طرف آنها برنمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mojarad

      Kodoom dokhtar?
      Poshesho arayesheshoon ke mesle zanas

    • شاکی

      من خوذم نمونه ی یک دختر خوب هستم، هنوز کسی منو کشف نکرده
      خودم را میشناسم

      پاسخ ها

      • کریم کورانی

        شاکی عزیز، برای کشف شدن باید بیشتر تلاش کنی. خو لااقل یه شماره ای ایمیلی چیزی میزاشتی. همینجوری بیخودی که نمیشه کشفت کرد!

      • عارف

        آی گفتی! منم مث توام.

    • محبوب

      يه راهش پيدا كردن دوست پسره
      تنها راهش همينه
      يه نگاه بندازين هر دختري كه دوست پسر داشته ازدواج كرده و بيقه كه اهل اين كار ها نبودن تنها و مجردن
      ديگه اون زمان گذشته كه دخترا بشينن تو خونه و خواستگار براشون بياد
      درسته كه درست نيتس..اما الان وضع همينه الان نميشه به پسري هم كه مياد خواستگاري و نميشناسيش اطمينان كرد
      در ضمن پسر ها اين قدر دل و جرات خواستگاري رو هم ندارن
      خوب پول و شرايط اقتصادي باعث اين ترس شده

      پاسخ ها

      • اسما

        مخالفم شدیدا....پاک بمون که افراد پاک بیان سمتت...اگه پاک بمونی و دوست پسر نگیری خدا دقیقا اون چیزی رو مقدر میکنه برات که تو ذهنت بوده میخواستیش....یکی از دوستای من جدیدا ازدواج کرده و دقیقا همونیه که همیشه میخواست ...شما فک کنین علاوه بر اخلاق و رفتار که همون ایده الش بوده حتی ماه تولد و ماشینشم دقیقا همون چیزی شد که همیشه میگفت...

      • کامران

        منم هم یه زمانی مثل شما گمراه بودم و همین افکار شما رو داشتم.ولی بلاخره با کلی تحقیق و تجربه خودم و اطرافیانم حالا میبینم که اتفاقا دخترای موس موس کن نه تنها شوهر گیرشون نمیاد که هیچ بلکه شرافت جسمی و روحی شون رو هم از دست میدهند که این قضیه آیندشون رو به کل نابود میکنه.البته حرف شما درباره دخترهای نجیب خونه نشین تا حدودی درسته ولی حداقل اگه شوهر گیر نمیارن ولی در نهایت شرافتشون رو حفظ کردند و میتوند سرشون رو بالا بگیرند که اغفال نشده اند و سرشون کلاه نرفته.در ضمن دوستی های دختران و پسران سه چهار سال هست که بسیار ناسالم شده و ارتباط های نا مشروع بسیار مد شده که این قضیه میتونه آینده این دختران گول خورده رو نابود کنه.

      • بدون نام

        قطعا اون پسری که قبل از ازدواج اهل رابطه با دخترها باشه، بعد از ازدواج هم همین روند رو ادامه میده. میتونی تحمل کنی که شوهرت با زنهای دیگه رابطه عاطفی داشته باشه؟

      • محبوب

        اقايوني كه اين نظر رو دارن بدونن تنهايي درد خيلي بديه
        خانواده من هميشه مثال ميزدن ميگفتن مثلا فلاني دوست پسر داره اين به جايي نميرسه
        اما الان همون فلاني ها ازدواج كردن و من و خيلي هاي ديگه مثل من هنوز مجردن
        اقايوني كه اين حرف رو ميزنن بدونن اگه دختر بودين خواستگارايي كه براتون مي اومدن مثل گوسفند نگاتون ميكردن يا با توهين باهاتون حرف ميزدن چه حالي ميشدين
        بعد هم ميگفتن دختر كه قحط نيست
        الان وقتي همون فلاني ها ميان بهت ميگن تو هنوز ازدواج نكردي؟ چرا واسه خودت يكي رو پيدا نميكني؟؟
        حتي سالگرد دستيشون رو بعد ازدواج جشن مي گيرن
        اما دخترهاي امثال من و كساني كه اهل اين نوع ورابط نيستن 27.28.29 و حتي بالاتر به خاطر اين كه دوست پسر نداشتن بايد بشينن كنج خونه تا شايد يه نفر بياد كه معلوم هم نيست قبلا با كسي دوست بوده يا نه يا دوست دخترش بهش نارو زده يا نه..
        تازه اگه نامزد كني و بعد بفهمي طرف بده هر كي مياد خواستگاري ميگن اين كه نامزد داشته ولي اه دوست پسر داشته باشي بهت نارو بزنه كسي چيزي نميگه
        حتي دوستاي من كه سنتي ازدواج كردن الان ميگن كاش با كسي دوست بوديم و ميشناختيمش بعد ازدواج ميكرديم

      • الی

        موافقم با نظرت محبوب جون، موافقم شدید، چون من هم مثل شما هستم و باید تنهایی رو تحمل کنم اما دوست های خودم که اهل این گونه روابط بودن حالا با بهترین پسرها ازدواج کردن و خوشبخت شدن، الان خوشبختی مال کسانیه که اهل این جور روابطن، از قدیم گفتن سیب سرخ نصیب کفتار می شه

      • خانوم

        نه محبوب جان.من متاهلم و همسرم وقتی اومد خواستگاریم،میدونی بهم چی گفت؟گفت تواین یه سالی که تحت نظر داشتمت،از این اخلاقت خیلی خوشم اومد که حتی سرت رو هم بلند نمیکردی به کسی نگاه کنی!حتی خودش و برادرش هم چندبار تعقیبم کرده بودن ومن حتی متوجه هم نشده بودم!من یه دخترچادری وفوق العاده ساده بودم که بیشتر ازهرچیزی حجابم واخلاقِ آروم ومهربونم به چشمِ خواستگارانم میومد...

    • hamed

      Man ke omran too iran zan nemigiram
      Kharejia aftab mahtab nadide taran

      پاسخ ها

      • ماریه

        تو ایرانم کسی به تو زن نمیده. ما کم نداریم دخترای نجیبی که افتاب مهتاب ندیدشون . اگر بخواین پیدا میشه

      • زینب

        اشتباه مثبت دادم این همه شک و بدبینی چرا؟ما دخترها دیگه چی باید بگیم با این وضع

      • مریم

        سلام من با نظر محبوبه موافقم خودم تجربه تلخ اینجوری داشتم حس بدی داشتم ودارم

    • ندا

      من با نظر خانم محبوب کاملا موافقم ، متاسفانه این یک واقعیت جامعه امروزیه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختری که قبل از ازدواج با کسی رابطه داشته باشه را به کنیزی هم قبول نمیکنم.
        کسی که حاضره با اینجور ادما وصلت کنه برا خودش هیچ ارزشی قائل نیس.
        واقعیت دوم جامعه ما امار طلاق زیاده.اینجور ادما زندگیشون زیاد دوام نداره.

    • بدون نام

      اره والا كو شوهر خوب.منم يه نمونه دختر مجرد.كه هم شغل خوبي دارم هم خونوا ده هم موقعيت اجتماعي هم تحصيلات!!!توقعي هم ندارم.ايمان و اخلاق طرفم واسم مهمه.ولي اين اقايون فقط

      طبل توخالين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه. نه. نه. من اینجام. خیلی هم تو پرم. اما تو کجایی؟

      • محبوب

        بفرما بعد به نظر من منفي ميدن

    • زهرا

      یهویی میگفتی داد بزنیم شوهرمیخایم دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچین فکر بدی هم نیستا
        اصلا چرا شما دخترا خواستگاری نمیرین؟
        چرا همش ما پسرای بدبخت باید بیایم گردنمون رو کج کنیم واسه خواستگاری؟ آخه یکم انصاف هم خوب چیزیه. واللا!

    • فاطمه

      همین آقایونی که دم از نجابت دختر میزنن خودشون قبل از ازدواج هر کاری دوست دارن میکنن بعد واسه ازدواج میرن سراغ مثلا دختری که کسی معرفی میکنه و چشم و گوش بسته هست..خوشم میاد در اکثر مواقع سرشون کلاه میره چون همین دختر بعد از ازدواج زبونش 60 متر میشه و آنچنان دمار از روزگارش درمیاره که راهی دادگاه خانواده میشه..پس بهتره یه سوزن به خودمون بزنیم یه جواله به دیگری..انقدم شعار ندیم..

      پاسخ ها

      • کامران

        موافقم - کاملا

      • بدون نام

        فاطمه خانوم همه هم اینجوری نیستن.
        هنوز پسر پاک و نجیب پیدا میشه.
        یکیش خود من. ببین چقدر خوبم!

      • بدون نام

        منم با نظرشما موافقم.این پسرا حقشونه......دیدم پسرای باایمان که میرن یه دختری میگیرن که 180درجه با خودشون فرق داره به این نیت که درستش کنن..ااینا نوبرن به خدا

    • مریم

      من پسری رو خیلی دوست داشتم البته باهاش دوست نبودم ولی خب با حماقت تمام بهش ابراز علاقه کردم...دوست داشتن عادی نبود واقعا دوسش داشتم و برای اینکه بهش برسم حتی اخلاقم هم عوض کردم و هزار بدبختی دیگه...حالا با اینکه خودش گفت عاشق نشده ولی من نمیتونم فراموشش کنم و تمام زندگیم مختل شده خیلی کلافه ام.دوست دارم فراموشش کنم حتی مشاوره دکتر شیری و شونصد روانشناس و دوست و آشنا برام حاصلی نداشت و به نقطه ای رسیدم که با هیچ پسری نمیتونم ازدواج کنم جز کسی که دوسش داشتم...فقط میخواستم بگم به هوس ازدواج خودتون رو اسیر عشق یکطرفه نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دخترهای زیادی رو دیدم که علاقشونو به پسری که دوسش داشت ابراز کردن. اما تو این شرایط پسر فکر میکنه این دختر میتونه به صد نفر دیگه هم ابراز علاقه کنه، پس اکثرا جواب رد میدن. خانومها یادشون باشه که اگر خواستن به پسری ابراز علاقه کنن بهتره غیرمستقیم باشه. راهشو خودتون بهتر میدونین.

    • فاطمه2

      هععععععععععععععععععععععی چی بگیم والا...آدم از یه طرف حوصله ازدواجو نداره از یه طرف مجبوره ازدواج کنه کاش هیچوقت یه دختر نبودم

    • مهرنوش

      منم یه زمانی مثل اسما فکر میکردم اما وقتی دیدم دخترایی که چنتا دوست پسر داشتن حالا ازدواج کردن وخیلیم خوشبختن تمام باورام نابود شد.توکار دنیا موندم

      پاسخ ها

      • اسما

        خب دختر خوب قرار نیست تو خونه بمونیم و به اصطلاح افتاب مهتاب ندیده باشیم..تو جامعه حضور داریم اونم فعال.قرار نیست که با همه قهر باشیم و جواب سلام کسی رو ندیدم..به نظرم باید متعادل بود...اونوقته که میان جلو و خواستگاری میکنن البته با حضور خانواده و رسمی...نه گناهی توش هس و نه قول و قرارای دروغ و سرکاری و دلبستنای الکی

    • آرزو

      من یه جورایی با نظر محبوب خانم موافقم من خودم مجردم و هیچ دوست پسری هم نداشتم کارمندم و خواستگارایی که مناسب من باشه رو پیدا نکردم این حرفو خیلی ها به من میزنن که الان دیگه باید خودت همت کنی و اگه توو محل کارت از یکی خوشت اومد چراغ سبز نشون بده تا دوست بشین بعد هم ازدواج کنین البته دوستی ای که به قصد ازدواج باشه ولی من این کار رو دوست ندارم و عرضه اش رو هم ندارم واقعا ازدواج خیلی سخت شده هم دختر خوب و هم پسر خوب کم پیدا میشه خدا هممونو کمک کنه.

      پاسخ ها

      • علی

        کاش روزی که قرار بود ازدواج کنم همسرم اخلاقش مثل شما باشه

      • جودی

        منم شرایطی مثل شما دارم .. به منم یکی میگفت الان دیگه اون دوره نیست که دختر بشینه بیان درو بکوبن واسش خواشتگار بیان باید خودت زرنگ باشی..تو دنیای مجازی چندین مورد رو شاهد بودم اشنا شدن و در شرف ازدواج هستن..به خود من چند نفر پیشنهاد داد ولی رد کردم چون اعتقاداتم اجازه نمیده...
        این توقع زیادیه که حداقل یکی میخوام در سطح خودم؟ چرا اقایون به خودشون اجازه میدن با هر شرایطی بیان خواستگاری یه دختر ولی دختر حق نداره یه معیارهای متوسطی قرار بده.. هر کی هم میرسه میگه سخت نگیر ..بابا باور کنید سخت نمیگیرم فقط یکی میخوام که از لحاظ ایمان و اخلاق و اصالت و ادب و متانت و تحصیلات ..در سطح خودم باشه نه بیشتر..

    • حدیث

      چی بگم.دوست بشی یه جور پشت سرت حرفه نشی هم یجور.خوش بحال قدیما.خدا به همه جوونا رحم کنه.خییلی بد زمونه ای شده.

    • یه دختر

      الان من ی دختری تحصیل کرده(مهندس برق)محجبه اما مانتویی،شاغل،مهربون،خانواده دار....
      اما کو پسر خوب؟باور کنید الان آقاییون سختگیر شدن تا خانوما
      بیشتر به قیافه و تیپ اهمیت میدن که اصلا منطقی نیست

    • بدون نام

      میخام صدسال نیاد
      شوهر که همه چیز نیس

      پاسخ ها

      • کامبیز

        احسنت.آدم باید بلد باشه از زندگی لذت ببره در هر شرایطی.چه بی شوهر چه بی زن.

    • مهرنوش

      اسما جون من کارمندم تو خونه هم نیستم ولی وقتی میبینم خاستگارایی که واسم میان در مقایسه با دخترایی که یک سوم منم نیستن چه وضعی دارن واقعا سرخورده میشم.نمیگم من خیلی عالیم ولی واسه اینکه اینجا باشم خیلی زحمت کشیدم وتوقع انچنانی مثل پولدار باشه و.... هم ندارم جدی میگم شعار نیست ولی ....

      پاسخ ها

      • اسما

        نمیدونم والا مهرنوش جان...من از تجربیات و دیده هام گفتم...چون واقعا تو فامیل ما دخترا و پسرا اهل دوس دختر ودوس پسربازی نیستن و همه هم ازدواجای به موقع و موفقی داشتن و دارن و البته دوستای خودمم همینطورین و بالا هم براتون گفتم که همونی که خواستن شده...نمیخواستم خودمو بگم اما منم اهل دوستی نیستم ولی خواستگار زیاد دارم که خوب هم بینشون کم نیست...البته شاید خواستگارا فقط دخترو نمیبینن شاید بابای دختر رو هم میبینن.متوجه منظورم میشی؟

    • آرزو

      شما لطف دارین علی آقا ممنون
      منم با نظرت موافقم جودی جان منم میخوام یکی باشه که اخلاق و ایمان داشته باشه دنبال پول و تجملات نیستم چون دور و برم میبینم آدمایی که همسر پولدار دارن و خوشبخت که نیستن هیچی تازه بدبخت هم هستن کاش همه نیمه گمشدشونو پیدا کنن.آمین

    • رسول

      توضیح نمیدم چون حوصله بحث ندارم اما خلاصه بگم این دخترا همشون فکر میکنن خیلی خوشگلن هستن و از نظر سطح فهم و دانش فوق العاده ان . من 37 سالمه ولی ازدواج نکردم و دیگه هم بهش فکر نخواهم کرد چون تو ازدواج فقط پسرا متضرر میشن.

      پاسخ ها

      • دختر

        فقظ پسرا متضرر میشن هان !!! ؟ ؟ ؟ ؟ زرششششششششششششکککککک !!!
        اونوقط میشه بفرمائید چه ضرری ؟

    • رضامحمدي

      زندگيم راپاي دختري خالصانه ازصميم قلب فداكردم به اميدروزي كه فكر ميكردم مرابه مدينه فاضله خواهدرساند.28سال گذشت.من به زندگي تحميلي بدون عشق تن دادم اوهم با غريبه هابه فكر خوش گذراني خود است...وتاحالامجردزندگي ميكند.اولين باراست كه غم سنگين دلم رادر قالب پيام مينويسم.بينهايت گوشه گيرشده ام....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترا آدم نیستن

    • حدیث

      آقای محمدی من درکتون میکنم.واقعا سخته.انشاا.. خداوند بهتون صبر بده و کمکتون کنه که گذشته رو فراموش کنید و به زندگی عادیتون برگردید

    • امید

      زندگی بی غم نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج