جاباما
۶۷۵۰۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درویش: زمین بد به ضرر سایپا است

مدیر‌عامل باشگاه سایپا به اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن به کیفیت بد زمین ورزشگاه پاس قوامین واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: رضا درویش درباره دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و ذوب‌آهن که با برتری ۴ بر ۲ تیمش به پایان رسید و با اعتراض شدید ذوبی‌ها به داوری همراه بود, اظهار داشت: در بحث داوری باید کارشناسان صحبت کند و نظر بدهند. من کارشناس داوری نیستم و به دلیل اینکه در ورزشگاه فاصله زیادی با صحنه‌ها داشتم اصلا متوجه نشدم که چرا قلعه‌نویی از زمین اخراج شد. به نظر من داوری در این بازی خوب بود هرچند در دقایق ابتدایی بازی بازیکن حریف سه مرتبه پشت سر هم روی بازیکن ما خطا کرد که داور می‌توانست به او کارت بدهد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره عملکرد تیم سایپا در این بازی تصریح کرد: بچه‌های ما خیلی خوب و با تمام توان مقابل ذوب‌آهن بازی کردند. دایی آنالیز خوبی از حریف کرده‌ بود که منجر به پیروزی ما شد. اگر نگاه کنید هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما موقعیت‌های ما خیلی بیشتر بود و حتی ترابی دو, سه تک به تک را از دست داد. خداراشکر بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند و موفق شدند تیم یکدست و جوان ذوب‌‌آهن که در هفته‌های اخیر با مربی‌ بزرگی‌ که دارد خوب نتیجه گرفته بود را شکست دهند.

وی در خصوص اعتراض ذوبی‌ها نسبت به کیفیت پائین چمن ورزشگاه پاس قوامین, گفت: در تهران به جز ورزشگاه آزادی زمینی بهتر از پاس قوامین وجود ندارد که ما در آن زمین بازی کنیم. هرچند این مسئله برای آنها که مستقیم بازی می‌کنند نباید اهمیت داشته باشد. اگر زمین خوب نباشد تیمِ تاکتیکی ما که روی زمین بازی می‌کند متضرر می‌شود. بازیکنان‌ ما تاکتیکی هستند و اگر زمین خوب نباشد نمی‌توانند به خوبی بازی کنند. در این باره چند بار به مدیر مجموعه پاس قوامین اعتراض کرده‌ایم که وضعیت بهتر شود اما در کل در تهران به جز آزادی زمین بهتری وجود ندارد و ما هم در بالابردن کیفیت زمین نقشی نداریم.

درویش درباره مصاحبه رجب‌زاده که گفته بود به دلیل احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان, سازمان لیگ نباید اجازه بدهد بازی‌ها در این زمین برگزار شود, خاطرنشان کرد: درباره این موضوع باید کارشناسان حرف بزنند که آیا خطرناک است یا خیر و اگر آنها زمین مناسبی را در تهران سراغ دارند به سازمان لیگ اطلاع دهند تا بازی‌ها در آنجا برگزار شود. همان‌طور که گفتم کیفیت زمین بیشتر برای ما که تاکتیکی و روی زمین بازی می‌کنیم باید مهم باشد و برای ذوب‌آهن که مستقیم بازی می‌کند نباید کیفیت زمین آنچنان تفاوتی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج