واکنش قالیباف به گزارش نجفی
قالیباف در مورد اتهامات وارد شده نسبت به شهرداری دوران تصدی وی تصریح کرد: همانطور که گفتند اگر موردی باشد حتما قوه قضاییه رسیدگی میکند.
خبرگزاری ایلنا: محمدباقر قالیباف در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن و سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب با حضور در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب ما سه رکن دارد، مردم اسلام و ولایت فقیه. انشاالله همیشه بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و انشاءالله مشکلات مردم را حل کنیم و رضایتشان را به دست بیاوریم؛ چرا که رضایت مردم ، رضایت خداست.
وی افزود: حضور پرشور مردم مایه افتخار ماست و محبت و گذشت آنها را نشان میدهد که واقعا با تمام مشکلاتی که شاید بخش عمدهای از آن، ضعف ما مدیران باشد، مردم بزرگواری کرده و امروز که متعلق به کشور، انقلاب و اسلام و اساس خون شهدا و امام شهداست، پیمان مردم هموار مستحکم بوده و خواهد بود.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی، یادآور شد: طبیعتا مبارزه با فساد اساس کار است و اگر با فساد برخورد نشود، باعث ضعف کارآمدی و ایجاد مشکلات بیشتر میشود.
شهردار پیشین تهران ادامه داد: امیدوارم هم مسئولان در این راستا بیشتر تلاش کنند و هم مردم بیشتر در صحنه باشند.
این فعال سیاسی اصولگرا همچنین یادآور شد: انشاءالله که قوه قضاییه همانطور که به صحنه آمده، واقعا بتواند با این موضوعات برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
قالیباف در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد اتهامات شهرداری در دوران تصدی وی و همچنین در واکنش به گزارش شهردار جدید تهران درمورد این تخلفات، تصریح کرد: همانطور که گفتند اگر موردی باشد حتما قوه قضاییه رسیدگی میکند.
نظر کاربران
اگر موردی باشد ؟؟؟؟!!!! جناب قالیباف خودت بهتر میدونی که چکار کردی , افتضاحات معماری و شهرسازی در کنار گندکاریهای اقتصادی که تو در شهرداری تهران برجا گذاشتی آثارش سالیان سال در این شهر باقی خواهد ماند
آقای نجفی من ندیده دوراز همه چیز به جرات میتوانم بگم شما در مدیریت شهرداری موفق نمیشید
حساب که پاک است از حساب چه باک است
پاسخ ها
اقای قالیباف ودکتر محموداز۹۶درصدی های ۴در صدی هستند که ایل وتبار نجفی وروحانی وایل وتبار۹۶درصدیها هم به کمک هم بیان جرات نمیکنند به پایین چشمشون نگاه کنند چه رسدبخان بالای چشمشون ابرو راحاضرغیاب کنند
نجفی بیشتر حواست به کار خودت باشه قالیباف صد نور و شرف داشت تا الان که هیچ کاری از دستت بر نیومده
آقای نجفی ....شب درازه.
قالیباف برو گمشو دروغگو
بعضيا خيلي پرو تشریف دارن