۶۷۶۶۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتباری: ساغلام شناختی از فوتبال آسیا ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مهاجم خارجی تراکتورسازی در سطح تیم نیست و او کیفیت پائینی دارد. با جذب این بازیکن به تراکتورسازی کم لطفی شد.

خبرگزاری فارس: اصغر اعتباری در مورد شکست تراکتورسازی در اولین دیدار از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تراکتورسازی نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد. آنها در حفظ توپ و تدارک حمله تا یک سوم دفاعی حریف خوب هستند. باید در حمله روی تیم کار شود. آنها در این فاز مشکل دارند. مهاجم اهل بوسنی در سطح تراکتورسازی نیست و او فوتبال سطح پائینی را به نمایش می‌گذارد. فرزاد حاتمی با وجود اینکه سن بالایی دارد و در اواخر فوتبالش است از این بازیکن بهتر است.

وی افزود: تراکتورسازی از لحاظ نظم تیمی شرایط خوبی پیدا کرده اما برای بهتر شدن نیاز به زمان هست. در آسیا هم کار سخت است. حریفان آسیایی امکانات خوبی دارند واز بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برند. اگر تراکتورسازی در فاز حمله شرایط بهتری پیدا کند می‌تواند به موفقیت برسد.

پیشکسوت فوتبال تبریز در مورد کیفیت مهاجم اهل بوسنی یاد آور شد: این بازیکن سطح پائینی دارد. البته گلر تیم هم چندان پخته نیست. او به جای اینکه در بعضی صحنه‌ها جلو بیاید و فضا را کم کند عقب عقب می‌رود و روی خط می‌ایستد. باید روی گلر هم کار کرد. در مجموع او بازیکن بدی نیست و با توجه به جوانی می‌توان روی این بازیکن کار کرد.

اعتباری در مورد اینکه آیا با این کیفیت نیاز به جذب مهاجم و مدافع خارجی بود،‌ عنوان کرد: به نظر من اگر این بازیکنان را از ایران انتخاب می‌کردند بسیار بهتری بود. این دو نفر به اسم بازیکن خارجی هستند و کیفیت خوبی نداشتند. مهاجم کیفیت خوبی ندارد. بازی مدافع را هم ندیدیم و نمی‌شود چیز خاصی گفت اگر کیفیت مدافع هم مثل مهاجم باشد تراکتورسازی خیلی متضرر شده است. این بازیکنان در سطح تراکتورسازی نیستند.

وی در مورد اینکه با توجه به مدت زمان کم حضور ساغلام در تراکتورسازی آیا از این تیم نباید در آسیا توقعی داشت، گفت: آمدن ساغلام برای تراکتورسازی بهتر شد و تیم نظم گرفت. او شناختی به فوتبال آسیا ندارد و بیشتر در اروپا کار کرده است. ساغلام مربی خوبی است اما تراکتورسازی مشکل زیادی دارد. این تیم روی پاس‌های عمقی، ارسال و ... مشکل دارد. گلر هم چندان مطمئن نیست البته او سن کمی دارد و اگر روی او کار کنند شرایط بهتر خواهد شد اما در مورد جذب مهاجم به تراکتورسازی کم لطفی شد. اگر شرایط به شکلی بود که میشد عیسی آل‌کثیر را جذب کرد شرایط خیلی بهتر می‌شد. او بازیکن خوبی بود.

پیشکسوت فوتبال آذربایجان در مورد دیدار بعدی تراکتورسازی مقابل الغرافه قطر، عنوان کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد. اگر این مسابقات در تبریز بود شرایط خیلی بهتر می‌شد. فدراسیون باید تلاش کند تا در شرایط فراهم شود که در کشور خودمان بازی کنیم. واقعا حیف است که در خارج از خانه بازی کنیم این مسئله هزینه بر است و مشکل ساز.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج