جاباما
۶۷۷۲۷۳
۲ نظر
۷۷۴۴
۲ نظر
۷۷۴۴
پ

چه رنگ مویی به من میاد؟

اگر دل‌تان می‌خواهد یک تغییر جدی به قیافه‌تان بدهید، احتمالا رنگ کردن موها ساده‌ترین و موثرترین راهش باشد. با این حال انتخاب رنگی که به آدم “بیاید” خیلی سخت است. البته می‌شود راحت رفت آرایشگاه و سپرد دست آرایشگر که همه هنرش را توی سرتان خالی کند! اما چون معمولا این روش منجر به گندخوردگی در موها می‌شود شاید بهتر باشد خودتان از قبل بدانید: چه رنگ مویی به من میاد؟

وب سایت چی: یک وقت‌هایی آدم به سرش می‌زند برود موهایش را یک رنگ عجیب و غریب که تا حالا نکرده بکند، ببیند چه شکلی می‌شود. شما شجاعت امتحان کردن چنین تجربه‌ای را داشتید؟ آن وقت واقعا موهایتان خوب از آب درآمده، یا مجبور شدید آینه‌های خانه را جمع کنید که کمتر چشم‌تان به قیافه خودتان بیفتد؟! واقعیت این است که اگر می‌خواهید بعد از برگشتن از آرایشگاه همه توی دل‌شان به‌تان نخندند، باید از قبل چیزهایی بدانید. مثلا این که چه کار کنیم زشت نشویم!
از اصل‌تان خیلی دور نشوید
اگر موهای مشکی یکدست دارید، یکهو نروید سراغ بلوند روشن. رنگ اصلی موهای شما دقیقا همان چیزی است که به‌تان می‌آید. پس اگر می‌خواهید رنگ جدید مثل کلاه‌گیس روی سرتان به نظر نرسد، از اصل‌تان خیلی دور نشوید.

به رنگ پوست‌تان توجه کنید

تناژ پوست‌تان گرم است یا سرد؟ سعی کنید از توناژ پوست‌تان هم دور نشوید. مثلا اگر توناژ پوست‌تان گرم است، سراغ رنگی مثل خاکستری یا زیتونی که سرد است، نروید؛ چون دقیقا عین کلاه‌گیسی که روی سرتان درست نچسبیده، نچسب و غیر طبیعی به نظر می‌رسد. همین طور اگر توناژ پوست‌تان سرد است، بی‌خیال قرمز و حنایی شوید.
چه رنگ مویی به من میاد؟
چه رنگ مویی به من میاد؟
این وسط یک سری رنگ طبیعی یا خنثی هم هستند که به همه می‌آیند. در مورد این رنگ‌های طبیعی، چیزی که مهم است، سایه رنگ است. اگر موهایتان همین طوری به رنگهای خنثی یا طبیعی هستند، باید به سایه موهایتان دقت کنید. کافی است در آفتاب بایستید و ببینید موهایی که زیر نور هستند، چه رنگی به نظر می‌رسند. این رنگ، سایه موهای شماست. مثلا برای دو نفر با موهای قهوه‌ای خنثی ممکن است رنگ سایه موها طلایی یا قرمز باشد.
چه رنگ مویی به من میاد؟

اگر می‌خواهید یک رنگ متفاوت از رنگ اصلی موهایتان انتخاب کنید، سراغ رنگی نزدیک به رنگ سایه موهایتان بروید.

نکته : یک انتخاب خیلی خوب این است که موهایتان را با زمینه خودش، به رنگ سایه‌اش هایلایت کنید. مثلا موهای قهوه‌ای طبیعی‌تان را به رنگ طلایی یا قرمز (رنگ سایه‌اش) هایلایت بزنید.

به رنگ چشم‌هایتان فکر کنید

چه رنگ مویی به من میاد؟

اگر چشم‌های روشن دارید، حتی با داشتن موهای تیره، می‌توانید سراغ بلوندها بروید. اگر چشم‌هایتان تیره است، بهتر است همین طیف را حفظ کنید. اگر چشم‌هایتان آبی هستند، سراغ طیف رنگ موی سرد بروید. با چشم‌های روشن می‌توانید به رنگ‌های فانتزی مثل صورتی و آبی هم فکر کنید.

امتحان کنید
چه رنگ مویی به من میاد؟
کلی سایت و اپلیکیشن هستند که امکان امتحان کردن مدل‌ها و رنگ‌های مو روی عکس خودتان را می‌دهند. کافی‌ست یک سرچ در اینترنت بزنید یا در بازار اندروید سراغ برنامه‌های makeup بروید. این طوری می‌توانید یک عکس از خودتان را بگذارید وسط و رنگ‌های مختلف را روی سرتان امتحان کنید. با امتحان کردن توناژهای مختلف، کم‌کم دست‌تان می‌آید که با کدام‌ها شبیه عروسک‌های پلاستیکی می‌شوید و با کدام‌ها شبیه یک آدم واقعی و البته زیبا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      برای مورد اخری برنامه یو کم میکاپ رو پیشنهاد میکنم

    • بدون نام

      خداروشکر اون چشم چرون (آرزوی بدحجابی را به گور میبری برترین ها) یا اون عقب افتاده که تو آمریکا برای ما پیام شهید میداد اینجا نیستن
      ممنون از مطلبتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج