جاباما
۶۷۷۲۸۳
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

رپورتاژ آگهی

لیفت با نخ

استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا در درمان‌های پوستی و زیبایی حق مردم جامعه است.   

یک‌بار برای همیشه از دست موهای زائد خلاص شوید
از بین بردن موهای زائد از سالیان دور دغدغه مهم خانم‌ها بوده است. شما می‌توانید در کلینیک زیبایی آرمان الهیه با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های لیزر دنیا برای همیشه از دست موهای زائد خود خلاص شوید. دستگاه‌های الکس، آپوجی آمریکایی با اثربخشی بالا و کولینگ قوی و بدون درد، دستگاه دایود ۲۰۱۷ و آی پی آل که برای تیپ‌های پوستی مختلف طراحی‌شده است می‌تواند در ۵ الی ۶ جلسه کل موهای زائد را از بین ببرند.
پوست خود را ۲۰ سال جوان کنید
با بالا رفتن سن پوست شل می‌شود و دیگر شادابی و جوانی سابق را ندارد. معمولاً خانم‌ها وقتی از ۴۰ سالگی عبور می‌کنند و به‌تدریج به ۵۰ سالگی نزدیک می‌شوند با مشکل افتادگی پوست روبه‌رو می‌شوند. به دلیل افت هورمون‌های جنسی استروژن و پروژسترون در خون، کلاژن سازی تضعیف می‌شود و زنجیره‌های پروتئین کلاژن تخریب می‌شود. سپس شلی پوست شروع می‌شود که اولین خطوط آن شامل خطوط خنده و خطوط سن هست که در دو طرف گوشه دهان که به‌طرف چانه است قرارداد. همچنین مشکل مهم دیگر افتادگی پلک است. فرقی نمی‌کند شما ۲۰ ساله هستید یا ۹۰ ساله، می‌توانید از خدمات کلاژن سازی پوست استفاده کنید.

نقش هایفو ترابی در جوان‌سازی پوست
بیشترین شکایت مردم از پوستشان است پوستی که دیگر مثل گذشته شفاف و سفت نیست. برای حل این مشکل دکتر فریبا مهرابی به شما پیشنهاد می‌کند که از دستگاه‌های لیفت یا سفت کننده استفاده کنید. البته بهترین حالت درمان، استفاده از پکیج‌های لیفت است. به این صورت که ابتدا صورت را با دستگاه‌های لیفت مثل هایفوتراپی تحریک به کلاژن سازی می‌کنیم. این دستگاه می‌تواند کلاژن سازی را از عمق پوست انجام دهد. بعد از آن از مکانیسم‌های آر اف، وکیوم در دستگاه‌های لانا و نمسیس استفاده می‌کنیم که این عمل می‌تواند در طول ۵ تا ۱۰ جلسه شلی و افتادگی پوست شمارا برطرف کند و حجم سازی خوبی در صورت انجام شود. به‌ طوری‌ که گونه برجسته‌تر و زاویه فک مشخص می‌شود. می‌توان گفت: صورت مانند یک صورت مدلینگ خودنمایی می‌کند. چنانچه سالی یک‌بار از هایفو ترابی در کنار پکیج‌های لیفت دیگر استفاده کنید می‌توانید داشتن پوستی کاملاً سفت و شاداب را تضمین کنید.
دانشی برای کنترل خط اخم و خنده
یکی از دلایل وجود چین‌ و چروک اخم کردن یا خندیدن زیاد است. شما می‌توانید با تزریق بوتاکس در نقطهٔ مشخص عضلات این قسمت را کنترل کنید تا سبب چین‌وچروک افتادن پوست نشوند. در این کلینیک فقط از بوتاکس‌های معتبر مانند بوتاکس دیسپورت انگلیسی و نورونوکس کره استفاده می‌شود و بوتاکس‌های چینی بانام‌های تجاری متنوع جایگاهی در این مرکز ندارند. شاید بعد از تزریق بوتاکس چینی احساس سفتی و شفافیت در پوست صورت خود داشته باشید و ابرو‌ها فرم خوبی به خود بگیرند؛ اما در طول زمان به دلیل ناخالصی‌های موجود در ماده آن، بوتاکس چینی تأثیر منفی خودش را بر روی صورت می‌گذارد.
زیبایی را در کنار سلامتی به دست بیاور
در عصر حاضر به دلیل مشغله‌های کاری که وجود دارد کمتر کسی فرصت می‌کند بدنش را چکاب سالانه کند و از سلامتی‌اش مطمئن شود. افراد بیشتر می‌خواهند ظاهر خود را حفظ کنند و به فکر سلامتی درونی بدن نیستند. شیوه کار خانم دکتر مهرابی برای تمام مراجعین یکسان است و ایشان با حوصله بعد از شنیدن خواسته مراجعه‌کننده، تمام احتمالات را بررسی می‌کند و بعد از پرسیدن سؤالاتی پیرو مشکلات بیمار برای او یک چکاب کامل می‌نویسد. گاهی پیش‌آمده فردی برای انجام یک کار زیبایی به کلینیک آرمان الهیه مراجعه کرده است که بعد از پیگیری‌ها متوجه بیماری خاصی شده است که با ارجاع به متخصص مربوطه و طی کردن دوره درمان بهبودی کامل را به دست آورده است. مثلاً اگر فردی به دلیل درمان جوش صورت به کلینیک مراجعه کند، برای او تمام آزمایش‌ها مربوط مانند چاقی صورت و تنه‌ای، ریزش موی سر و نامنظمی پریودی انجام می‌شود تا تصمیم‌گیری صحیح برای درمان صورت گیرد و اختلالات دیگر هم‌ریشه یابی و درمان شوند.
ریزش موهایتان را متوقف کنید
مزوتراپی روشی مؤثر برای جلوگیری از ریزش موی سر است که در بیشتر مواقع باعث پیدایش موهای جدید می‌شود. کاربرد دیگر مزوتراپی تزریق یکسری کوکتل‌های ویتامینی، ضد چروک و ضد لک و آب‌رسان به پوست صورت است که باعث سفت شدن و لیفتینگ یا بالا رفتن پوست صورت می‌شود. همچنین باعث جوان‌سازی، آب‌رسانی، برطرف شدن لک‌ها و روشن شدن صورت هم می‌شود. در مزوتراپی مو با استفاده از کوکتل ضد ریزش مو و انتخاب نوع داروی مناسب با الگوی ریزش که می‌تواند هورمونی، استرسی، تغذیه‌ای یا وابسته به فاکتورهای دیگر باشد همگی انتخاب می‌شوند و مزوتراپی تزریق می‌شود. بعد از وارد شدن مواد به فولیکول مو ریزش آن متوقف می‌شود و گاهی اوقات هم باعث پیدایش موهای جدید می‌شود.
لیفت با نخ
اجازه بدهید پوستتان نفسی بکشد.
یکی از بزرگ‌ترین فیلدهای درمانی در کلینیک فیلد پاک‌سازی پوست است. اولین قدم در هنگام مراجعه افراد بررسی پوست آن‌ها ازلحاظ خشکی، چربی، جای جوش و آکنه است. بعد از پیدا کردن اختلالات مراحل درمان شروع می‌شود. معمولاً مدت‌زمان درمان و پاک‌سازی پوست بین ۱ تا ۳ جلسه انجام می‌شود. لیزرهای جوان‌سازی که با انتخاب بیمار از لیزرهای فرکشنال استفاده می‌شود باعث می‌شوند چین‌وچروک، جای جوش و اسکار‌ها از بین بروند. باید یادآوری کنیم در این کلینیک از برندهای فرانسوی و برندهای معروف مانند شرکت مریکور فرانسه یا فتودرم در درمان اختلالات پوستی استفاده می‌شود.
هر آنچه از تناسب‌اندام می‌خواهید را به دست بیاورید
ما برای درمان چاقی از سه تا چهار تکنیک لاغری در کنار یکدیگر استفاده می‌کند تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان به دست آورید. ابتدا با استفاده از دستگاه آنالیز بدن نوع چاقی بیمار مشخص می‌شود. چاقی عمومی بدن یا چاقی ناحیه‌ای از انواع چاقی بشمار می‌روند که شیوه درمانی هرکدام متفاوت است. در شیوه درمان چاقی با روش‌های غیرتهاجمی یا بدون جراحی طول درمان در حدود ۱۰ جلسه است که بعدازاین مدت بیمار کاملاً متوجه تغییرات ایجادشده در ناحیه شکم و پهلو‌ها می‌شود. همچنین بدن بیمار کاملاً فرم و شکل جدیدی به خود می‌گیرد. در کلینیک آرمان الهیه مراحل درمان بیمار، توسط پزشک پیگیری می‌شود و درصورتی‌که بیمار همکاری‌های لازم را برای کم کردن وزن خود نکند برای پیش برد درمان او از روش‌های جدی‌تری استفاده می‌شود. رژیم غذایی مناسب، ورزش، ماساژ و استفاده از دستگاه‌های غیرتهاجمی از ۴ تکنیک اصلی در درمان اضافه‌وزن در این مرکز به شمار می‌روند.
کسب علم و تکنولوژی پایانی ندارد
استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا در درمان‌های پوستی و زیبایی حق مردم جامعه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج