جاباما
۶۷۷۳۵۸
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

اگر سری به گوگل پلی بزنید، با تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های مرورگر وب مواجه می‌شوید و این تنوع زیاد شاید باعث سردرگرمی شما شود.

وب سایت کلیک: اگر سری به گوگل پلی بزنید، با تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های مرورگر وب مواجه می‌شوید و این تنوع زیاد شاید باعث سردرگرمی شما شود. در این مطلب می‌خواهیم بهترین مرورگرهای اندروید را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.
گوگل کروم
بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

گوگل کروم مرورگری است که تقریبا همه با آن آشنایی دارند و کمتر کسی را می‌توان یافت که از آن استفاده نکرده باشد. این مرورگر که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته، با ارایه سرعتی عالی در کنار قابلیت‌های فراوان به رتبه اول بهترین مرورگرهای اندروید راه پیدا کرده است. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت کروم را می‌توان همگام شدن آن با حساب کاربری گوگل نام برد؛ به طوری که به اطلاعات تمامی کروم‌های موجود در دستگاه‌های مختلف‌تان دسترسی خواهید داشت.
علاوه بر این‌ها از آن‌جایی که کروم ساخته گوگل بوده، این مرورگر هماهنگی بیشتری را با دستگاه‌های اندرویدی دارد. گوگل کروم معمولا به صورت پیش‌فرض در دستگاه‌های اندرویدی موجود بوده و نیاز به نصب جدا نیست؛ اما در صورتی که این برنامه در دستگاه شما وجود ندارد، می‌توانید آن را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید.


فایرفاکس

دو نسخه متفاوت از مرورگر فایرفاکس برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده که هر کدام با ارایه قابلیت‌های مختلف، طرفداران خودشان را دارند. فایرفاکس در نسخه معمولی با ویژگی‌های جذابی مانند همگام سازی اطلاعات با نسخه دسکتاپ آن، دسترسی به تنظیمات امنیتی کاربردی، اشتراک سریع و تعدادی دیگر از این موارد، برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است. علاوه بر این‌ها تعدادی افزونه‌ کاربردی هم برای این فایرفاکس در نظر گرفته شده که توسط آن‌ها به کارایی بیشتری از این مرورگر دست می‌یابید.

بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

اما نسخه دیگر فایرفاکس که نسبت به نسخه اصلی جدیدتر بوده، با نام فایرفاکس Focus معرفی و منتشر شده است. تمرکز اصلی این نسخه از فایرفاکس بر روی بخش امنیت، حریم خصوصی، کنترل تبلیغات و دیگر قابلیت‌های این چنینی است. فایرفاکس Focus رابط کاربری زیبایی داشته و در عین حال بسیار روان عمل می‌کند.

بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

فایرفاکس در نسخه اصلی و Focus را می‌توانید از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

مرورگر دلفین
بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

مرورگر دلفین که از زمان معرفی تا به کنون جوایز مختلفی را برای عملکرد مثبتش دریافت کرده، در رتبه سوم لیست بهترین مرورگرهای اندروید ما قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های این مرورگر می‌توان به همگام‌سازی خودکار، ویدیو پلیر تحت HTML۵، بلاک کننده تبلیغات خودکار، پشتیبانی از فایل‌های فلش و جستجوی ناشناس اشاره کرد. علاوه بر این‌ها Dolphin browser از افزونه‌های مختلف برای بهبود عملکرد و افزودن قابلیت‌های بیشتر پشتیبانی می‌کند. این مرورگر به صورت رایگان در پلی استور موجود بوده و می‌توانید آن را برای دیوایس اندرویدی خود دانلود کنید.


اپرا مینی
بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

اپرا مینی یکی دیگر از مرورگرهای نام آشنا است که قدمت زیادی هم در این زمینه دارد. این مرورگر با یک رابط کاربری سبک و سرعت بالا در بارگذاری سایت‌ها می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای مرورگر دستگاه اندرویدی‌تان باشد. اپرا مینی با قابلیت‌هایی چون کاهش مصرف اینترنت حین وب گردی و همچنین توانایی در دانلود ویدیو‌ها از وب‌سایت‌های پخش کننده آنلاین، توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. حالت شب، افزایش دهنده سرعت بارگذاری صفحات، وب گردی پنهان و تعدادی دیگر از این موارد، توانایی‌های اپرا مینی را تشکیل می‌دهند. این مرورگر را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید.


مرورگر سامسونگ
بهترین مرورگرهای اندروید را بشناسید

مرورگر اختصاصی سامسونگ که بر روی تلفن‌های هوشمند ساخته شده توسط این کمپانی قرار دارد، به صورت رسمی در گوگل موجود بوده و برای کاربران سایر تلفن‌های هوشمند، قابل دانلود و نصب است. این مرورگر با ارایه قابلیت‌های متعدد از جمله پشتیبانی از دستورات حرکتی، پشتیبانی از پلاگین، بلاک کننده تبلیغات و پشتیبانی از ویدیو‌های ۳۶۰ درجه، محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. علاوه بر این‌ها سرعت بالا و رابط کاربری آسان هم دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که در این بخش می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. مرورگر سامسونگ هم به صورت رایگان برای همه کاربران اندرویدی در گوگل پلی قابل دانلود و نصب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرورگر کروم در نسخه اندروید باگ داره بهترین مرورگر فعلا برای اندروید سامسونگه

    • بدون نام

      تا uc هست بقیه بوق هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج