۶۷۸۰۷۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

نیکی هیلی: شورای امنیت علیه ایران اقدام کند!

سفیر آمریکا در شورای امنیت با متهم کردن ایران به دور زدن تحریم‎های تسلیحاتی یمن، مدعی شد زمان آن رسیده که شورای امنیت علیه تهران وارد عمل شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از تایمز اسرائیل، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل به دنبال انتشار گزارشی از سوی این نهاد که در آن ایران به نقض تحریم‌های تسلیحاتی یمن متهم شده است؛ گفت: زمان آن رسیده که شورای امنیت (علیه ایران) وارد عمل شود!

به ادعای وی، این گزارش تاییدی بر اتهاماتی است که آمریکا طی ماه‌های اخیر علیه ایران مطرح کرده است مبنی بر اینکه این کشور در راستای نقض قطعنامه‌های شورای امنیت، به یمن سلاح ارسال می‌کند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: جهان نمی‌تواند نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت را بدون پاسخ باقی بگذارد و تهران باید با عواقب کارهایش مواجه شود!

گفتنی است هیلی چندی پیش نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت را به کاخ سفید دعوت کرد تا در یک نمایش ساختگی، موشکی که حوثی‌های یمن به عربستان سعودی شلیک کرده‌اند، به ایران نسبت دهد.

انتظار می‌رود به اتهام‌های مطرح شده علیه ایران در پیش‌نویس قطعنامه‌ای با موضوع تجدید تحریم‌های یمن پرداخته شود که قرار است شورای امنیت در ادامه ماه میلادی جاری (فوریه) به آن رسیدگی کند.

اتهامات اخیر و گزافه گویی های هیلی در حالی مطرح می‌شود که معلوم نیست آیا همه اعضای شورای امنیت از جمله روسیه از هر اقدامی علیه ایران، حمایت کنند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمنان قوی = مدیران قوی و دانا میخواهد

    • بدون نام

      این زنیکه که براساس اعلام رسانه های آمریکایی ارتباط خلاف شئونات و خارج از محل کار هم با ترامپ داره , عملکرد و رفتارش بیشتر به عقده ایهای روانی می خوره و هر چند روز عادت کرده علیه ایران دهان نجسش رو باز بکنه و وراجی بکنه , به واق واق سگ زیاد اعتنا نباید کرد

    • بدون نام

      به روسیه اعتماد نکنید اگر روسیه از ما پشتیبانی کند یا خیلی برایمان گران تمام میشود یا جای پشت ما را خالی میکند که با کله بخوریم به زمین سفت .این را هر ایرانی میداند ولی چرا سیاست مدارهای ما این را نمیبینند خدا عالمه .خدا عاقبت ما با روسهای کمونیست وچینی های کمونیست وکره شمالی کمونیست به خیر کنه

    • بدون نام

      وقتشه

    • بچه جنوب

      این بی مروت می خواد نقش کالین پاول وزیر وقت خارجه آمریکا در جنگ عراق بازی کنه.
      ولی کور خوندن شیطان صفت.

    • بدون نام

      مدیران قوی وکاردان در ساسر کشور = ایران در امنیت ودر رفاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج