اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۸۵۶
۳۸ نظر
۵۳۱۲
۳۸ نظر
۵۳۱۲
پ

قربانی تجاوز جنسی هستید؟

می گویند دردی که آن روز در دل‌تان نشسته، تا آخرین روز زندگی‌تان آرام نمی‌شود و تجاوز را دردناک‌ترین تجربه‌ای می‌دانند که می‌تواند گریبان یک نفر را بگیرد.

قربانی تجاوز جنسی هستید؟
مجله سیب سبز: می گویند دردی که آن روز در دل‌تان نشسته، تا آخرین روز زندگی‌تان آرام نمی‌شود و تجاوز را دردناک‌ترین تجربه‌ای می‌دانند که می‌تواند گریبان یک نفر را بگیرد. اگر شما قربانی آزاری در دوران کودکی یا بزرگسالی‌تان شده‌اید، خواندن این صفحه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این چند خط، نه می‌خواهیم شما را به قوی تر بودن و فراموش کردن مجبور کنیم و نه می‌خواهیم بگوییم که فقط انتقام شما را آرام می‌کند. این بار می‌خواهیم به شمایی که تصویر دلخراش یک آزار را در ذهن خود قاب کرده‌اید، بگوییم که اگر در تمام روزهای گذشته با خشم و ترس و اضطراب زندگی کرده‌اید حق با شماست و این امید را پیش چشم‌تان بیاوریم که اگر چند قدم به جلو بردارید و از اطرافیان‌تان و روانشناسان کمک بگیرید، می‌توانید روزهای آرام تری را تجربه کنید.

مشکل شما اصلا کوچک نیست

نمی‌خواهیم با توصیه‌های بی‌مورد، شما را آزرده‌تر کنیم. اگر بعد از این اتفاق، با هجوم خشم، اضطراب، ترس یا عصبانیت روبه‌رو شده اید، خود را سرزنش نکنید. اتفاقی که برای شما افتاده است، دشوارتر از آن است که با چند توصیه ساده از پس برطرف کردنش بربیایید. میزان زمان و تلاشی که برای رها شدن از این احساسات به آن نیاز دارید، با توجه به سن شما در زمانی که این اتفاق رخ داده و میزان و شدت آن متفاوت است. اگر شما پیش از این رخداد، با مشکلات و اختلالات روانی دیگری هم روبه‌رو بوده‌اید و درگیر احساس افسردگی، اضطراب، ناتوانی در مدیریت هیجان‌ها و اختلالات دیگر روانی بوده‌اید، طبیعی است که به زمان طولانی‌تری برای مرمت روان خود نیاز داشته باشید. از طرف دیگر، نوع برخوردی که در این اتفاق با شما شده است هم می‌تواند مسیرتان را برای رسیدن به آرامش، کوتاه‌تر یا بسیار طولانی تر کند. پس خود را با دیگران مقایسه نکنید و به جای تخریب بیشتر خود و غرق شدن در احساس ناتوانی، با شیوه و زمانبندی خودتان از این بحران بیرون بیایید.

قربانی تجاوز جنسی هستید؟

مراقب باشید!

والدین در سال‌های کودکی، بیشتر از هر زمانی باید مراقب فرزندشان باشند، چراکه كودك آگاهی لازم و یا توانایی مراقبت از خود را ندارد. اما شمایی که روزهای کودکی را پشت سر گذاشته‌اید، حالا مسئولیت مراقب از خود را خودتان به عهده دارید. پس مراقب مکان هایی که به آن قدم می‌گذارید و آدم‌هایی که با آنها روبه‌رو می‌شوید باشید. نمی‌خواهیم شما را از قدم برداشتن در شهر بترسانیم و تنها به شما یادآوری می‌کنیم که احتیاط نه نشانه کوته فکری شماست و نه شما را یک فرد ترسو جلوه می‌دهد. یادتان باشد که در صورت بروز چنین اتفاقی، تا پایان عمر نمی‌توانید اثراتش را از روان خود پاک کنید، پس از تجربه‌های دیگران درس بگیرید و صفحات حوادث روزنامه‌ها را به چشم داستان‌های هیجان انگیز نگاه نکنید، چراکه هیچ کدام از قربانیان تجاوز، گمان نمی‌کردند روزی در این شرایط گرفتار شوند.

به کسی که درک‌تان می‌‌كند بگویید

شما در این بحران، تنها احساساتی که مربوط به بدن و روان خود دارید را تجربه نمی‌کنید، بلکه احتمال اینکه نگرانی از قضاوت و واکنش دیگران شرایط را برای شما سخت تر کند هم کم نیست. گرچه بهترین گزینه برای کاهش فشار و دریافت کمک از دیگران، مطرح کردن این موضوع با والدین یا یکی از اعضای مورد اعتماد خانواده است، اما با این وجود، نمی‌توانیم شما را به مطرح کردن این اتفاق مجبور کنیم. پس قبل از به اشتراک گذاشتن رنج‌تان با دیگران، شرایط‌تان را یک‌باردیگر مرور کنید. اگر احساس می‌کنید گفتن موضوع به یکی از اعضای خانواده، به ویژه والدین، بار شما را سبک‌تر می‌کند، اتفاقی که افتاده را با او در میان بگذارید، در غیر این صورت، گفتن موضوع برای یک روانشناس را امتحان کنید و در کنار آرام‌تر شدن به‌دلیل به اشتراک گذاشتن غم‌های‌تان، از او برای احیای روان خود کمک بگیرید.

می‌توانید این راز را نگه دارید

تسلیم بایدها نشوید. در رابطه شما با همسر آینده‌تان، تشخیص شما مهم‌ترین دلیل بیان کردن یا نکردن این موضوع است و هیچ بایدی نمی‌تواند شما را به بیان کردن یا پنهان کردن آنچه اتفاق افتاده مجبور کند. به یاد داشته باشید که این یک تصمیم کاملا شخصی است و نمی‌توانید با استفاده از تجربه‌های دیگران، از راه‌هایی که آنها رفته‌اند استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید خواستگار شما توان پذیرش این موضوع را دارد و با دانستن آن، می‌تواند به شما برای آرام تر شدن کمک کند، پس وقت آن رسیده که او را از این موضوع آگاه کنید. اما اگر گمان می‌کنید گفتن این راز، فرصت ازدواج با کسی که دوستش دارید را از شما می‌گیرد، نمی‌توانید خود را برای بیان کردنش مجبور کنید. شما تنها کسی هستید که صلاحیت تصمیم‌گیری در این مورد را داردو در عین حال، باید مسئولیت آنچه که بیان می‌کنید را هم بپذیرید. گفتن این راز با عواقبی همراه است که با توجه به موقعیت و فردی که با او روبه‌رو هستید، می‌تواند مثبت یا منفی باشد، پس اگر با شجاعت برای مطرح کردنش قدم برمی‌دارید، انتظار دریافت بازخوردی که گاه مثبت است و گاه منفی را هم داشته باشید. از طرف دیگر، گمان نکنید که موظف به بیان این اتفاق هستید. اینکه این حادثه چقدر در زندگی امروز شما تاثیر گذاشته هم می‌تواند یکی از دلایل بیان آن باشد. اگر شما تازه این اتفاق را تجربه کرده‌اید و با مشکلات جدی و لزوم درمان طولانی مدت روبه‌رو هستید، پنهان کردن آن از شریک زندگی‌تان عاقلانه به نظر نمی‌رسد، اما اگر آنچه اتفاق افتاده مربوط به سال‌ها قبل است و اثر چندانی از این اتفاق در زندگی شما باقی نمانده، لزوم کمتری به افشای آن وجود دارد.

حتما از یک متخصص کمک بگیرید

تجاوز در هر حالتی یکی از شدید ترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای انسان اتفاق بیفتد. اتفاقی که از نظر روانشناسان به اندازه سیل، زلزله، مرگ عزیزان و سخت ترین حادثه‌های زندگی بر روان فرد اثر می‌گذارد. طبیعی است که قربانی این حادثه، دچار اختلال اضطراب پس از سانحه شود و برای رها شدن از آسیب ها به کمک اطرافیان و متخصصان نیاز داشته باشد. اگر شما هم یکی از قربانیان این اتفاق باشید، بعید نیست که با دیدن هر ماجرایی که شما را به یاد آن روز، آن لحظه و آن فرد بیندازد، دچار اضطراب، خشم، ترس و اندوه شدید شوید و این موضوع ممکن است تا سال‌ها ادامه پیدا کند و حتی بدون دارو درمانی و روان درمانی از زندگی شما بیرون نرود. پس اگر دچار احساس انتقام شده اید، بدانید که حسی طبیعی را تجربه می‌کنید و در صورتی که در کنترل آن ناتوان هستید، باید از یک مختصص کمک بگیرید. قبل از دریافت کمک‌های حرفه‌ای، برای کنترل واکنش‌های خود تلاش کنید و با رساندن آسیب‌های غیر جبران به خود یا دیگران، کلافی که در آن گرفتار شده‌اید را پیچیده‌تر نکنید.

انتقام یک مسکن موضعی است

شاید در آغاز گرفتن تصمیم منطقی و نشان دادن واکنش درست برای‌تان دشوار باشد، اما به یاد داشته باشید که تسویه حساب فردی کمکی به بیرون آمدن شما از این بحران نمی‌کند، چراکه خاطره تلخ آن روز در ذهن شما ماندگار شده و حتی در صورت تسویه حساب با فرد مورد نظر، محو نمی‌شود. انتقام گرفتن تنها تسکینی موقت بر درد شماست اما این شیوه آرام کردن خود، می‌تواند عواقبی را به همراه بیاورد و مشکل شما را دوچندان کند. خانواده افرادی که قربانی تجاوز شده‌اند، هنگام شنیدن صحبت‌های آنها باید پذیرنده و حمایتگر باشند و در عین حال هیچ عکس‌العملی را نشان ندهند. از طرف دیگر، آنها قبل از هر اقدامی باید مطمئن شوند که این حرف فرزندشان واقعیت دارد، چراکه در بسیاری موارد و به ویژه در ۸-۷ سالگی تخیل یا انگیزه‌های دیگر، باعث مطرح شدن ادعایی نادرست در این زمینه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجرد 47ساله همسر مرحوم

      با سلام من در دوسایت همسریابی با بشتر خانمهای بالا 40سال اشنا شودیم بخش از انها مورد تجاوز قرار گرفته بودن امدواریم بشه برای این خانمها کمک کرد اول قانون دوم جامعه ومرد های که هدفی ازدواج دارند

      پاسخ ها

      • PARI

        عجب....ديگه چه خبر...چند تا بودن...عه راستي شماره شناسنامتو نگفتي كلك خخخخخخخخخخخخخخ

    • شاکی

      دوران کودکی وحشی بودیم کسی جرات نداشت نزدیک بشه

    • مهین

      من در کودکی توسط2نفر مورد تجاوز قرارگرفتم که این راز رو تا سن28سالگی به هیچ کس نگفتم هنوز از تو خونه موندن به تنهایی میترسم و بعد از هربار رابطه جنسی با شوهرم احساس بدی دارم حس میکنم که اونم بهم تجاوز میکنه خیلی عصبی هستم از تموم آدما بدم میاد متاسفانه اون2نفر از اقوامم بودن هروقت میبینمشون ازش متنفرتر میشم

      پاسخ ها

      • El

        ببخشید همسرتون متوجه نشدن باکره نیستین؟

      • Elif

        منم دیروز برام وحشتناک ترین روز بود خیلی میترسم ابروم رو ببره چیکار کنم والا من هنوز بچم ۱۵سالمه با احساساتم بازی کردن هممم نمیتونم صدام رو در بیارم چیکار کنم میترسم به خانوادم چیزی بگم چون میدونم درکم نمی کننن

    • سلام

      سلام. تو رو خدا مراقب بچه هاتون باشید. من در کودکی مورد آزار اقواممون قرار میگرفتم. قصد اونا شوخی و خنده بود. خدا لعنتشون کنه . من سه چهار ساله بودم. ادمای بیشعور بی فرهنگ

    • بدون نام

      سلام تو رو خدا بگین کسایی که مورد تجاوز قرار گرفتن چطوری میتونن درمان بشن؟ این اتفاق زندگیمو مختل کرده.با وجود اینکه یه سال گذشته اما هنوزم شبا شدیدا بدخوابم.نمیتونم درس بخونم.از اینکه اون عوضی رو هم بخشیدم انتقام نگرفتم از خودم متنفرم.میگن درمان دارویی هم داره.لطفا راهنماییم کنید؟قرصای ضد افسردگی مصرف کنم خوبه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم به کمک نیاز دارم

    • بدون نام

      سلام.من دختری 24 ساله هستم مورد تجاوز قرارگرفتم تو شیش سالگیم یه پسر بزرگ از دستش فرار کردم اما وقتی فرار کردم بعدش فهمیدم ازم خون چند قطره خون اومد اصلان اون موقع نفهمیدم چیه الان که بزرگ شدم میدونم که من سالم نیستم الان خواستگار دارم و شدید ان خونوادم می خوان ازدواج کنم این رازو به هیچ کس نگوفتم جرعت ازداو جو ندارم چند بار خواستم خود کشی کنم اما نتونستم از همه مردا و پسرا بدم میاد اگه بگم کی باور میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من باور میکنم چون خودمم تو این وضع قرار گرفتم و میترسم

    • بدون نام

      سلام.من دختری 24 ساله هستم مورد تجاوز قرارگرفتم تو شیش سالگیم یه پسر بزرگ از دستش فرار کردم اما وقتی فرار کردم بعدش فهمیدم ازم خون چند قطره خون اومد اصلان اون موقع نفهمیدم چیه الان که بزرگ شدم میدونم که من سالم نیستم الان خواستگار دارم و شدید ان خونوادم می خوان ازدواج کنم این رازو به هیچ کس نگوفتم جرعت ازداو جو ندارم چند بار خواستم خود کشی کنم اما نتونستم از همه مردا و پسرا بدم میاد اگه بگم کی باور میکنه

    • Mahtab

      سلام دوستان من دانشجوی رشته روانشناسی هستم و دارم روی دخترانی که بهشون تجاوز شده تحقیق میکنم
      البته خودم هم در دوره تقریبا نوجوانی مورد تجاوز قرار گرفتم
      و این دلیل اصلی تحقیق منه
      اگه کسی حاضر به همکاری و صحبت کردن هست لطفا بهم بگه شاید بتونیم بهم کمک کنیم

      پاسخ ها

      • Miss .77

        سلام.من ۲۰ سالمه ودر ۵ سالگی خیلی وحشتناک این اتفاقو تجربه کردم.الان خداروشکر از لحاظ جسمی سالمم اما از لحاظ روحی بشدت تحت فشارم از همه ی پسرها حتی جدیدا از
        بگید من چیکار کنم؟ پدرمهم چندشم میشه و حس ترس دارم اگر امکان داره.

      • بدون نام

        من

    • بدون نام

      عزیز من اینها همش شعاره من در خانواده ی خوبی بزرگ شدم اما خانوادم منو اگاه نکردن خوب بچه بودم و احساساتی یه پسر تهرانی سر راهم قرار گرفت و... بهم تجاوز شد 6 سال پیش چکار میکردم؟ به خانودم میگفتم دارم می زدن پدرم من و می کشت و مادرم دق میکرد من سکوت کردم هر چند گاهی به هم می ریزم اما نگفتن بهتر از گفتنه کدوم یک از شماها که ادعای روشن فکری میکنید من و ببینید تحقیرم نمیکنید نگفتم والان دارم درسمو میخونم شاغلم خانوادم بهم افتخار میکنن ولی اگه میدونستن لکه ننگ حساب میشدم البته اینم بگم من با هیچ پسری دوست نشدم بعد اون پسره

    • fara

      سلام مهتاب
      اگه علاقه مند به دونستن این روایتا هستی ودلیلش باید بگم تو ذهنه یه متجاوز چی میگذره .انواع واقسام تجاوز تو روز برای همه داره اتفاق میافته حتی تو گذشته هم بوده انا همه لال میشدن قدیما هم زیاد خوب نبود .قربانی اکثر مواقع از خانواده درجه سوم ودوم واول ضربه میخوره .اکثرا تجاوزا کینه وحسادت ودشمنی یکی از اقوامه که متجاوز رو اجیر میکنه تا به قربانی لطمه بزنه .بعضی از تجاوزا حالت تفننی بین قشره ثروتمند جامعه داره که اکثرا اقشار متوسط وضعیف جامعه قربانی میشن .بعضی ها حالت شرط بندی داره دوست پسر وخانواده وبرادر سره دوست وخواهر وحتی دوستای خواهراشون شرط بندی میکنن .بعضی ها هم مثل زال محمد طعمه جور میکنن خودشون به طرف تجاوز میکنن وبعد دوستاشون رو سره راهه قربانی با برنامه قرار میدن وبابتش پول یا مواد میگیرن .عده ای هم هستن که با تجاوز به پسر ودختر وزن ومرد به اصطلاح برده میگیرن ومیخوان قدرتشون رو نشون بدن واخاذی میکنن .دسته کثیف تر که به باند بازی مشغول هستن تمام عقده های جنسی وروحی وروانیشون رو سره قربانی خالی میکنن وسادیسم جنسی دارن .واقعا متاسفم میبینم تو این راه دخترای جوون وآرایشگرای زن وروسپی ها باعث میشن راه برای این جور آدما باز بشه وبتونن توجامعه جو کثیفی راه بندازن من خلاصه گفتم .اما اگه دوست داری بدونی تمام آرشیو حوادث روزنامه ها ومجله ها رو ببین .اکثرا خودشون قربانی بودن .تحقیر شدن .بیمار جنسی بودن .درفضای ناسالم جنسی بزرگ شدن .سکوت در برابره اینجور آدما میدون دادن بهشونه در مورد قربانی ها به عنوان یکی که از بیرون قضیه رو میبینه میگم عزت نفس احترام به خودت تکیه کردن به خدا اینکه تو مورد ظلم بودی والان وقتشه قوی شی وراهت رو خودت پیدا کنی از سرگردانی بیای بیرون تلاش کنی وکوشش وبه خودت احترام بزاری همه راه ها برای تو بازه اون مجرمه اون باید غذاب بکشه چرا یه قربانی جاش باید با مجرم عوض شه خدا بیناس وهمه چیزو میدونه دلتون رو پاک کنین وباخدا باشین .سکوت درمقابله اینا جنایته .این آدم ها به قدری پست وفرومایه هستن که از رنجش شما لذت میبرن بهترین انتقام گیرنده ها خدا هست اگه همه درا روت بستس اون خودش کیفره این پست فطرت ها رو میده

    • قربانی

      فاراجان، حرفت قبول ولی اکثرا افراد قربانی چندین سال از اتفاقی که براشون افتاده میگذره و بعد شروع به صحبت میکنن، و قطعا شرایط زندگی خیلی متفاوت میشه نسبت به همون زمان، قربانی معمولا به قدری میترسه که حاضر به گفتن نیست چه برسه به شکایت!
      تصور کن دختری که در نوجوانی مورد تعرض بوده و حالا در جوانی بعد از ازدواج و بچه دار شدن بخواد شکایت کنه؟ زندگیش چی میشه؟

    • ....

      سلام.منم مورد تجاوز قرار گرفتم و چنتا از دوستام.من تا ۱۹ سالگی زیاد برام مهم نبود چون درک نمیکردم ولی الان که ۱۹ سالمه و دارم برا کنکور میخونم خیلی اذیتم میکنه این جریان .کسی هست بهم بگه چیکار کنم که این مدت باقی مونده بتونم ادامه بدم حداقل قبول شم و شرمنده خانوادم که تمام زندگیمم نشم؟ روانپزشک رفتم ولی علتشو نگفتم.دارو داد.میخورمشون ولی نامنظم چون به زمان درس خوندنم نمیخوره زمان مصرف داروها.

    • بدون نام

      من خیلی حالم بده عاشق شدم میخوام ازدواج کنم اما نمیتونم با این شرایط نمیشه من خیلی بچه بودم حتی درست یادم نمیاد چه اتفاقایی افتاد.....دارم میمیرم توروخدا برام دعا کنید

    • فاطمه

      سلام من ۱۹سالمه من یه کنکوریم
      تا سال سوم درسم عالی بود بعد از وسطای پارسال که به تجاوز و رابطه اگاه شدم یه سری چیزا از بچه گیم به صورت ناواضح یادم اومد
      تا کم کم به خاطرم اوم

    • بدون نام

      سلام من ۱۹سالمه کنکوری هستم
      تا ۱۷سالگیم درسم عالی بود حتی عاشق پسر خالم بودم
      تا اینکه در باره رابطه و تجاوز و اینجور چیز ها اگاه شدم
      بعد کم کم که در مورد اینجور اتفاقات خوندم چیزایی از بچگیم به صورت محو یادم اومد تا اینکه کم کم به وضوح به یاد اوردم(البته از قبل وقتی مذکری حتی پدر و برادرام بهم دست میزدن یه حس بدی داشتم که فکر میکردم همه همین حسا رو دارن و این حسمو همون حیا میدونستم
      ینی مثلا و قتی داداشم خسته بود و سرشو رو پام میزاشت اشوب میشدم و حس بدی بهم دست میداد تا اینکه ازم جدا بشه البته فکر بد نکنین ارتباط ما کاملا خواهر برادریه فقط من زیاد حساس بودم که فکر میکردم همه همین جورین)
      تا اینکه به یاد اوردم پسر خالم با من کارای بدی میکرد فمیدم لمساش از سر لذت بوده نه عادی
      چون بچه بودم و اگاهی جنسیم خوب نبود هیچی نمیگفتم
      مثلا فکر کنین تو بازار میریدن به باسنتون ضربه میزنن یه چیزی تو این مایه ها
      الان با اینکه دخترم و سالم
      ولی چون پسر خالم عشقم بود از لحاظ روحی افتضاحم حالم خیلی بده
      جوری که بعضی وقتا فکر میکنم توهم زدم و این کابوسام زاده ذهن خیال باف منه
      میشه سکی بهم بگه توهمه یا واقعیت؟
      اگه واقعیت باشه من میمیرم
      دو سه بار خواستم برم پیش روانشناس تا بهم بگه ولی از اونجایی که شهرستانی هستم میترسم که خبر به گوش اشنایی برسه و برام بد بشه
      لطفا بگید چه جوری بفهمم کابوسلم واقعین یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم قربانی بودم
        فقطم میتونم از خدا گله کنم و به خدا بگم
        وقتی بچه بودم و 6ساله فامیلی ک منو میذاشت روی پاش تا با سیستم بازی کنم و منو لمس میکرد با لذت و من بعد مدتی فرار میکنم از بغلش، همه چیز گنگه وحالمو بد میکنه ک درست یادم نمیاد .
        بعد از اون لمس کردنهای از سر لذت پسر عمو و همچنان فرار کردن من .
        بعد از این اتفاقات ذهنم کثیف شد، همش حس میکردم همه مردها قصد تعرض بهم دارن، ازشون فرار میکردم حتی بدم میومد بابام بهم دست بزنه
        هر کدوم از بستگان ک دستش بهم میخورد خواب تجاوز میدیدم،
        اوج فاجعه از اینجا شروع شد ک برادر متجاوز 8سال تمام خواستگار من بود و رفت و امدها و دیدن های اون فرد منو عذاب میداد و هیچ دلیل قانع کننده ای نمیتونستم برا خانواده بیارم ک چرا از این خانواده خوشم نمیاد.
        انقدر این فشارها زیاد شد و اضطراب و استرسم بالا گرفت الان تو سن 22سالگی دچار اختلال هراس شدم،روانپزشک میرم و دارو مصرف میکنم ولی همچنان کسی نمیدونه
        .
        .
        خدایا باشه میبخشمشون معللومه ک خیلی دوسشون داری، راحت و خوشحال دارن زندگی میکنن من و امثال من داریم میمیریم داریم با اضطراب خودکشی میکنیم
        میبخشمشون، شاید ب درگاهت توبه کرده باشن
        ولی خدایا منم ببین یکم ، چرا خوبم نمیکنی ، چرا زندگیمو روبراه نمیکنی
        حق دختری هست ک عاشق باباش باشه ولی حالش بد بشه اگه
        دستش بهش بخوره و هزارتا خیال ببافه!!!
        همش نگرانم ک سالم باشم
        ک لکه ننگ نشم برا خانوادم
        ک بعده ازدواج ابروریزی نشه
        هعی خدا ، خیلی وقته درست و حسابی حست نمیکنم ، دلم برات تنگ شده بیا یکم کنارم باش یکم خوبم کن

    • مهسا

      سلام امیدوارم خوب باشید همتونو درک میکنم چون این اتفاق برای خودم یه بار افتاده وقتی بچه بودم ۱۰ سالم بود ریاضیم ضعیف بود و چندتا معلم ریاضی امتحانی میگرفتیم که آخر به یه معلم ریاضی مرد رسیدیم معلم ریاضی فامیلیش شه.. بود زن و بچه داشت یه پسر دوتا دختر چند جلسه ای میومد تو اتاق در هم میبستیم اون مرد وقتی دعوام میکرد منو میزد منم به شدت بغض گلومو میگرفت و از اتاق میرفتم بیرون و جلوی مامانم گریه میکردم میگفت چیشده بهش نگفتم چون اگه میکفتم آسمونو زمینو یکی میکرد بهش گفتم حالم خوب نیست فشارم افتاده اون مرد کثافت آشغال حتی به سینه هام و پاهام دست میزد و من خیلی بدم میومد ولی اینو هیچوقت به مامان بابام تمیگفتم تا الان که ۱۷ سالمه هروقت به این فکر میکنم بغض به شدت گلومو میگیره من نمیگم فقط دخترا مورد تجاوز قرار میگرند پسراهم بهشون تجاوز میشه ولی نه مثل ما یه جوری شدم که دیگه از مردا و پسرا بدم میاد حالم بهم میخوره وقتی تو خیابون سرتاپامونو میبینن روانی میشم مگه ما دخترا چه گناهی کردیم بعد تازه میگن حجابو شالو مانتو بردارید اون موقع برداریم چی میشه میدونید تو خارج حتی مرداشون یه ذره هم نگاشون نمیکنن براتون متاسفم مردا و پسرای ایرانی اون دنیا خدا به همتون میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم یه دخترم و حست رو درک می کنم

    • مریم

      در 13 سالگی به من تجاوز شد اون موقع هیچ چیزی نمی دونستم
      فقط مادر من ب من گفته بود اگر کسی به جای خصوصی شما دست
      زد بلند داد بزنید کسانی که ان دور و ور باشند به کمک شما می آیند
      درضمن اگر کسی این کار رو با هات کرد بهم بگو. بعد سال ها یکبار
      دیگر ای غزیه برای من اتفاق افتاد داد و فریاد کردم و جواب داد بعد مردم به کمک من شتافتن و اون لعنتی رو تا خورد کتک زدن . با خجالت این مسعله رو به پدرم گفتم
      اون من رو نه کتک زد و نه چیز دیگه. از غضا من عکس اون لعنتی رو گرفنه بودم وقتی اون رو به پدرم نشون دادم گفت من محل کار این یارو رو میدونم بعد....
      از اون به بعد اتفاق اینطوری برام پیش نیومد من در اون روز ها سه
      چیز رو یادگرفتم
      1 از پدر و مادرم جیزی رو قایم نکنم
      2 در زمان اضطرار فریاد بزنم
      3در جا های خلوت پا نزارم

      هیچ وقت به گذشته فکر نکنید

    • میترا

      منم یه قربانی ام خیلی سخته خیلی وحشتناکه همه چیز گنگ و کثیفه تو رو امام هشتم قسمتون میدم هیچوقت به مرد و پسر اعتماد نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درس می گی

    • ناشناس

      همه پیامتون خوندم فکر کردن به این موضوع باعث میشه کل فرکانستون به جهان هستی بری دوباره اینجوری ادمای سر راهتون میای یه راه بیشتر نداره به همتون توصیه میکنم کتاب محدویت صفر بخونی هر اتفاقی افتاد خودمون خلق کردیم کتاب لوئیز شفاه رو هم بخونی تنها چیز که تو کتاب محدویت صفر نوشت هر اتفاقی بخاطر برنامه هست فقط باید بگیم متاسفم لطفا منو ببخش عاشقتم متشکرم

    • شکست از زندگی

      سلام من ۱۶سالمه و توی ۹ سالگی سه بار بهم تجاوز کردن یکی از اقوام نزدیک بود و سه بار خودکشی کردم ، روابط من با مادر و پدرم خیلی بده، احساس می کنم یه سد بین من و خوانده ی درجه یک هست ، تو ی خودمم ، افسرده ام ، و ناراحتم و دارم می بینم که دیگه چقد اون ادم گذشته نیستم و از اون درد اور تر روزی بود که مامانم بهم گفت افسرده ، از اون روز نابود شدم ، درسته افسرده ام ولی مامان و بابابا ها هیچ وقت به بچه تون نگید افسرده ،شاید بچه تون افسرده باشه اما از مامان و باباش انتظار داره بهش یاد اوری نکنه که افسرده است ، اون هایی که شکست عشقی خوردن نکن بدبختن اونی که شکست از زندگی خورده بد بخت هس...

    • گمنامی که تویه ۲۱سالگیش ارزویه مرگ میکنه

      چند روز پیش بهترین دوست برادرم با بی رحمی تمام به من تجاوز کرد احساس میکنم از خودم و هرچی مرد هست متنفرم چیکار کنم؟کجا برم؟به کی بگم؟حتی نمیتونم شکایت کنم،اون نامرد شب و روز تو خونه ی ما پلاسه برادرم بهش میگه داداش سخته که کسی که از خون منه حرفمو نفهمه سخت تر از اون دیدن چشمایه کسیه که کل ارزو و زندگیمو به باد داد
      شما چقدر راحت از بخشش حرف میزنید خودتونم جایه ما بودین رحم نمیکردین به کسی که با وجود جیغ و داد و اشکا و زجه هاتون شما رو نابود میکنه
      زورم به اون که نمیرسه اما به این میرسه که خودمو از این زندگی نکبتی خلاص کنم

    • گمنامی که تویه ۲۱سالگیش ارزویه مرگ میکنه

      چند روز پیش بهترین دوست برادرم با بی رحمی تمام به من تجاوز کرد احساس میکنم از خودم و هرچی مرد هست متنفرم چیکار کنم؟کجا برم؟به کی بگم؟حتی نمیتونم شکایت کنم،اون نامرد شب و روز تو خونه ی ما پلاسه برادرم بهش میگه داداش سخته که کسی که از خون منه حرفمو نفهمه سخت تر از اون دیدن چشمایه کسیه که کل ارزو و زندگیمو به باد داد
      شما چقدر راحت از بخشش حرف میزنید خودتونم جایه ما بودین رحم نمیکردین به کسی که با وجود جیغ و داد و اشکا و زجه هاتون شما رو نابود میکنه
      زورم به اون که نمیرسه اما به این میرسه که خودمو از این زندگی نکبتی خلاص کنم

    • بی کس

      وقتی بچه ای و معصوم چرا باید بهمون تجاوز بشه؟؟؟چرا باید بعد از سالها هنوزم عذاب اونروزا رو بکشیم؟؟؟باشه اونا توبه کردن خدا بخشیدشون،ولی جواب دل ما رو کی باید بده؟زندگی ازدست رفته،زندگی تباه شده.جواب سوال من فقط خدا باید بده،چرا من؟؟چرا؟؟؟؟خدا چرا؟؟

    • یه بدبخت

      به منم پارسال تجاوزشدپسره فامیلمون بود یه ادم معتادبود زندان رفته بودخلاف کارسابقه داری بود منم ازش خیلی میترسیدم بعدازهررابطه باهام کلی عکس وفیلم میگرفت ازم اومد به خانوادم همه چیوگفت تابامن ازداواج کنه ابرومون رفت قراربودنامزدکنم اونم فهمید ورفت نمیدونم چراخداانتقام نمیگره ازاین ادما من زندگیم خراب شدولی اون عین خیالش نیس خدایا کجاست عدالتتتتتت هاااااااان توروخدابرام دعاکنید

    • No nme

      سلام من پسرم فک نکنم واسه کسی همچین اتفاقی افتاده باشه من در سن 17سالگی پدرم بهم تجاوز میکرد الان 22 سالم شده مصرف شیشه ام داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای عزیزم این چه پدرکثافتی هستش که به پسرش تجاوزکرده حتی فکرکردنش حالموبدمیکنه

    • پسری تنها

      من30سالمه.تو15سالگی بم تجاوز کردن واین گذشت تا به الان که سایکوپتها نامردها بیوژدانها اومدن ودارن ابرومو گوشه به گوشه میبرن.احساس خودکشی دارم.نمیدونم شکایت کنم یانه.دارم داغون میشم.یکی کمکم کنه که چیکارکنم

    • بدون نام

      ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج