۶۷۹۳۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پازاج: خطر تعلیق کشتی همچنان وجود دارد

مدیرفنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در خصوص موضوع علیرضا کریمی فدراسیون کشتی و رسول خادم با دیپلماسی که داشتند عملکرد خوبی داشتند اما خطر تعلیق همچنان وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: احد پازاج در مورد شرایط اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: ۴۰ کشتی‌گیر در این اردو حضور دارند که برای مسابقات آسیایی و تورنمنت اوکراین آماده می‌شوند. خوشبختانه تمام اعضای اردو از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی در خصوص جوانگرایی انجام شده در تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: اردو تلفیقی از کشتی‌گیران جوان و با تجربه است. ما باید به سمتی برویم که به جوان‌ها میدان بدهیم. جوان‌های ما پتانسیل بالایی دارند.

مدیرفنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص اینکه آیا کشتی‌گیران جوان می‌توانند جای امثال سوریان و رضایی را پر کنند، گفت: قطعا اگر تلاش کنند این اتفاق رخ می‌دهد. جوان‌ها با تلاش می‌توانند جا پای بزرگان بگذارند.

پازاج درباره اینکه آیا سوریان، رضایی و عبدولی به تیم ملی دعوت می‌شوند؟ گفت: در خصوص عبدولی که قبلا صحبت کرده‌ایم، ممکن است او در اردوهای بعدی باشد. در مورد بقیه دوستان هم اگر خودشان بخواهند می‌توانند در فرایند انتخابی حضور داشته باشند. این دوستان هر موقع که بتوانند کمک کنند ما استقبال می‌کنیم.

وی در مورد تعلیق فدراسیون کشتی هم خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع علیرضا کریمی فدراسیون کشتی و رسول خادم با دیپلماسی که داشتند عملکرد خوبی داشتند اما خطر تعلیق همچنان وجود دارد و باید در این مورد با برنامه‌ریزی حرکت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج