۶۸۲۰۲۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دستبندهای «فیت بیت»؛ یار سلامت همراه شما

خوشبختانه فناوری‌های جدید یکبار دیگر به کمک انسان‌ها آمده‌اند و با زیرنظر گرفتن رفتار و فعالیت‌های روزانه، گزارش خوبی از میزان فعالیت فرد، مقدار کالری که سوزانده، تعداد ضربان قلب و اطلاعاتی از این دست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: از قدیم گفته‌اند عقل سالم در بدن سالم است، اما حفظ سلامت با توجه به فشار کاری و روزمرگی که انسان‌های امروزی گرفتار آن شده‌اند کار چندان راحتی نیست. خوشبختانه فناوری‌های جدید یکبار دیگر به کمک انسان‌ها آمده‌اند و با زیرنظر گرفتن رفتار و فعالیت‌های روزانه، گزارش خوبی از میزان فعالیت فرد، مقدار کالری که سوزانده، تعداد ضربان قلب و اطلاعاتی از این دست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به لطف چنین اطلاعاتی می‌‌توانید با خیال راحت کارهای روزمره را دنبال کنید و وضعیت سلامت و تندرستی بدن خود را زیر نظر داشته باشید. ویژگی‌های مچ‌بند‌های تندرستی به‌همین‌جا ختم نمی‌شوند و این مچ‌بند‌های هوشمند کمک‌حال ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور نیز هستند. فرض کنیم روزانه فرصتی را به دویدن اختصاص می‌دهید، در داخل بیشتر مچ‌بند‌های سلامتی شاهد حضور GPS هستیم و در نتیجه در حین دویدن اطلاعات کامل و دقیقی از مسافتی که هر روز می‌دوید در اختیار دارید.

این موارد باعث محبوبیت بیشتر مچ‌بند‌های تندرستی شده است، در نتیجه مچ‌بند‌های مختلفی، برای نیازهای متفاوت کاربران راهی بازار شده‌اند، برای مثال در این زمینه به مچ‌بند‌های ضدآب اشاره کرد که برای شناگران کاربرد دارد. تقاضا برای مچ‌بند‌های هوشمند باعث شده تا سلاطین فناوری در زمینه ساخت مچ‌بند‌های هوشمند نیز آستین بالا بزنند و محصولات مختلفی را با برندهای متفاوت در بازار شاهد هستیم. یکی از این برندها که یدطولایی در ساخت مچ‌بند‌های سلامتی دارد برند فیت‌بیت است که انصافاً سبد کالای خوبی از مچ‌بندهای هوشمند را پیش روی هوداران قرار داده است. به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به مدل‌های مختلف مچ‌بند‌های فیت‌بیت خواهیم داشت.

فیت‌بیت Charge 2؛ انتخاب مناسبی برای دونده‌ها

دستبندهای «فیت بیت»؛ یار سلامت همراه شما

این مچ‌بند هوشمند دارای بند‌هایی قابل تعویض است و ظاهری شیک و جذاب دارد، فیت‌بیت Charge ۲ گزینه خوبی برای افرادی است که سبک‌ زندگی اکتیو و پرتحرکی دارند، در این مچ‌بند شاهد فناوری ویژه‌ای برای زیرنظر گرفتن نبض هستیم و در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دونده‌ها به‌حساب می‌آید. فیت‌بیت در این‌ مچ‌بند خوش‌سلیقگی به‌خرج داده است و فیت‌بیت Charge ۲ با شش رنگ زیبا راهی بازار شده است. مسافتی که در طول روز طی می‌کنید، تعداد پله‌هایی که بالا می‌روید و کالری که سوزانده‌اید توسط این مچ‌بند کاملاً زیر نظر گرفته می‌شود.

از طرف دیگر در این محصول حالت ویژه‌ای نیز برای دونده‌ها وجود دارد که با انتخاب این حالت GPS تعبیه شده در این دستبند به صورت خودکار زمانی که شروع به دویدن می‌کنید فعال می‌شود. در نتیجه سرعت، تپش قلب، مسافت، شیب و بازه‌های زمانی که دویده‌اید را در لحظه می‌توانید بررسی کنید. جالب اینجاست که دستبند توقف شما را برای تازه‌ کردن نفس متوجه شده و پس از شروع مجدد به دویدن دوباره فعال خواهد شد.

مچ‌بند فیت‌‌بیت Ionic؛ انتخاب مناسبی برای شناگرها

دستبندهای «فیت بیت»؛ یار سلامت همراه شما

این مچ‌بند یکی از محصولات جدید فیت‌بیت است که با خیال راحت می‌توانید آنرا تا عمق ۵۰ متری به زیر آب ببرید. از طرف دیگر مچ‌بند Ionic در مقابل آب‌شور و نمک دریا نیز خم به ابرو نمی‌‌آورد. این مچ‌بند دارای حالت مخصوصی برای شناگرها است که به لطف آن تعداد دفعاتی که در استخر شنا کرده‌اید را به همراه مدتی که در آب بوده‌اید گزارش می‌دهد، سبک شنا و همچنین کالری سوزانده شده نیز توسط این مچ‌بند زیر نظر گرفته می‌شود.

مچ‌بند هوشمند فیت‌بیت Ionic در کنار امکانات ویژه‌ای که برای شناگران عرضه می‌کند دارای قابلیت منحصر‌به‌فرد دیگری نیز هست که به لطف این ویژگی اعلان‌های لازم از طریق مچ‌بند به گوشی هوشمند کاربر ارسال می‌شود. در نتیجه کاربر از طریق اپلیکیشن این مچ‌بند در گوشی هوشمند خود می‌تواند برنامه‌های ورزشی اختصاصی را انجام دهد، چرخه خواب خود را زیر نظر بگیرد و تمرین‌هایی برای نفس کشیدن انجام دهد. فیت‌بیت Ionic نیز همانند مچ‌بند Charge ۲ به صورت خودکار تمرین‌های مختلف ورزشی که توسط کاربر انجام می‌شود را تشخیص می‌دهد.

مچ‌بند فیب‌بیت Alta HR؛ انتخاب مناسبی برای دوچرخه‌سوارها

دستبندهای «فیت بیت»؛ یار سلامت همراه شما

این‌ محصول به‌عنوان باریک‌ترین مچ‌بند فیت‌بیت شناخته می‌شود و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد مزاحمتی برای دوچرخه‌سوار ایجاد نمی‌کند. ازطرف دیگر مچ‌بند Alta HR به صورت هوشمند رکاب‌زدن کاربر را تشخیص می‌دهد و نیاز به انتخاب حالت خاصی در این مچ‌بند برای تشخیص شروع رکاب‌ زدن نیست. زیرنظر گرفتن دقیقه‌هایی که رکاب‌ زده‌اید، مسافتی که طی شده، میزان کالری سوزانده‌ شده، ضربان قلب و مدت زمان چربی مصرف شده را می‌توان از ویژگی‌هایی دانست که مچ‌بند فیت‌بیت Alta HR در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

متأسفانه در این مچ‌بند خبری از GPS نیست و در نتیجه برای مسیریابی در حین دوچرخه‌سواری نمی‌توانید روی این مچ‌بند حساب باز کنید و باید دست‌ به دامان گوشی هوشمندتان باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثال‌زدنی فیت‌بیت Alta HR را می‌توان نگه‌داری بالای شارژ این محصول دانست. مچ‌بند‌های Ionic و Charge ۲ که در بالا به‌ آن‌ها اشاره کردیم تنها ۵ روز شارژ نگه می‌دارند اما شارژ مچ‌بند Alta HR به راحتی تا هفت روز دوام می‌آورد.

با این حساب این مچ‌بند برای کمپین‌های چندروزه دوچرخه‌سواری گزینه بسیار مناسبی است. زیرنظر گرفتن چرخه‌خواب کاربر، ارسال پیام به گوشی هوشمند و یادآوری برای تمرین‌های ورزشی به همراه تنظیمات برای نحوه نمایش ساعت و تنوع رنگ‌ برای بند‌های این مچ‌بند را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فیت‌بیت Alta HR دانست.

مچ‌بند فیت‌بیت Flex 2؛ انتخاب مناسبی برای ورزشکاران مسابقات سه‌گانه

دستبندهای «فیت بیت»؛ یار سلامت همراه شما

انصافاً باید گفت مچ‌بند Ionic بهترین گزینه برای ورزشکاران مسابقات سه‌گانه است اما این مچ‌بند قیمت گرانی دارد و به همین منظور فیت‌بیت مچ‌بند Flex ۲ را معرفی کرده، این مچ‌بند ضدآب است و به صورت خودکار دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا را تشخیص می‌دهد، زیرنظر گرفتن مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و نمایش کاملی از فعالیت‌های ورزشکار را می‌توان از ویژگی‌های اصلی مچ‌بند فیت‌بیت Flex ۲ دانست.

این مچ‌بند وزن بسیار کمی دارد و ابعاد کوچک آن باعث می‌شود ورزشکار در حین انجام حرکات‌های پرتحرک ورزشی احساس راحتی داشته باشد. از طرف دیگر به جای مچ‌، می‌توان آن را از گردن آویزان کرد، این محصول را بر روی مچ‌ پا نیز می‌توان بست. ناگفته نماند که فیب‌بیت Flex ۲ قادر به کنترل و گزارش ضربان قلب نیست اما با توجه به مواردی که به آن اشاره شد و قیمت مناسبی که دارد، این محصول گزینه مناسبی برای ورزشکارانی است که می‌خواهد حرکات ورزشی خود را زیر نظر داشته باشند.

مچ‌بند فیت‌بیت Blaze؛ انتخاب مناسب برای وزنه‌برداران

دستبندهای «فیت بیت»؛ یار سلامت همراه شما

در این مچ‌بند با ظاهری زیبا و شیک طرف هستیم که برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی گزینه ایده‌آلی به‌نظر می‌رسد. این مچ‌بند بدون نیاز به اتصال قسمتی بر روی سینه می‌تواند ضربان قلب را با دقت بالایی زیر نظر بگیرد. در این محصول شاهد حالت‌های مختلفی برای ورزش کردن هستیم و فرآیند وزنه‌برداری را بدون نیاز به توقف بین بلند کردن وزنه‌ها رصد می‌کند. به صورت پیش‌فرض در این دستبند یک حالت مخصوص برای تمرین‌های وزنه‌برداری تعبیه شده است. گزارش‌های مختلفی بر روی صفحه‌نمایش مچ‌بند Blaze درج می‌شود و به لطف اپلیکیشن این مچ‌بند، کاربر می‌تواند پیشرفت خود را زیر نظر بگیرد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از کاربران مچ‌بند‌های هوشمند هستید و تجربه‌ای از این مچ‌بند‌ها دارید که برای ما و کاربران مفید است، این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش قیمتشو واین که از کجا میشه خرید هم‌میگفتین ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج