۶۸۲۵۱۳
۴۳ نظر
۵۰۰۴
۴۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حامیان احمدی نژاد از مردم عذرخواهی کنند

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: از سال گذشته تاکنون تولید و بازار تخم‌مرغ به‌عنوان یک محصول پروتئینی ارزان قیمت با مشکل بزرگی به نام آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان دست و پنجه نرم می‌کند و بر‌اساس آخرین آمارهای موجود بیش از ۴۵ میلیون قطعه طیور مولد در واحدهای پرورشی تخم‌مرغ، از بین رفته است. وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار این محصول نتوانست کمبود تولید را جبران کنند و در نهایت دست به دامان واردات شدند.

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: از سال گذشته تاکنون تولید و بازار تخم‌مرغ به‌عنوان یک محصول پروتئینی ارزان قیمت با مشکل بزرگی به نام آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان دست و پنجه نرم می‌کند و بر‌اساس آخرین آمارهای موجود بیش از ۴۵ میلیون قطعه طیور مولد در واحدهای پرورشی تخم‌مرغ، از بین رفته است. وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار این محصول نتوانست کمبود تولید را جبران کنند و در نهایت دست به دامان واردات شدند.

علی‌اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزارت جهاد کشاورزی دراین‌باره به روزنامه وقایع‌اتفاقیه این‌گونه توضیح داده بود که با توجه به نیاز بازار و بررسی‌های صورت‌گرفته واردات تخم‌مرغ آزاد شده است و تاکنون ترکیه مجوز بهداشتی مورد نیاز برای واردات این محصول را دریافت کرده است. او افزود: «البته در کنار ترکیه، واردات تخم‌مرغ از اوکراین نیز شروع شده و تاجران می‌توانند از هر کشوری بر‌اساس ضوابط بهداشتی و قرنطینه‌ای ایران و با توجه به قیمت‌های کنونی بازار، تخم‌مرغ وارد کنند».

او با بیان اینکه مردم، تولیدکنندگان، تاجران و فروشندگان باید در شرایط اضطراری کنونی نکات بسیاری را رعایت کنند تا با مشکل بیشتری مواجه نشویم، تاکید کرد: «تا زمانی که بیماری آنفلوآنزا کنترل شود و بتوانیم تولید داخلی را به حد تعادل و نیاز بازار برسانیم، واردات تخم‌مرغ ادامه خواهد داشت و حتی افزایش می‌یابد که قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است». اما به نظر می‌رسد که با وجود واردات این محصول و افزایش میزان آن، هنوز بازار تخم‌مرغ متعادل نشده است زیرا حسن حسینی‌شاهرودی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ردپای مافیای اقتصادی در افزایش قیمت کالاها به‌ویژه تخم‌مرغ دیده می‌شود، به ایسنا گفت که مافیای اقتصادی برای کسب منفعت بیشتر اقدام به واردات اقلام مختلف می‌کند و متاسفانه دولتمردان به این موضوع توجهی ندارند.

او نبود مدیریت درست و به دنبال آن عدم نظارت کافی را عامل افزایش قیمت کالاها دانست و گفت: «کشور ما به نظام جامع تولید و مصرف یعنی همان چیزی که تمامی کشورهای پیشرفته از آن استفاده می‌کنند، نیازمند است. اما هنوز نتوانسته‌ایم میزان تولیدات داخلی و مصرف‌مان را در عرصه محصولات کشاورزی، دامی و سایر تولیدات صنعتی رصد کنیم تا براساس آن نیازهای مردم را مرتفع کنیم». حسینی شاهرودی وجود نظام جامع را برای رصد بازار تولید و مصرف ضروری دانست و اظهار کرد: «نظام جامع تولید و مصرف نداریم، به‌همین‌دلیل در برخی مقاطع شاهد عرضه بسیار زیاد اقلامی همچون مرغ، تخم‌مرغ، برنج و روغن هستیم که دلیل آن واردات زیاد این کالاها در زمانی هست که نمونه داخلی آن در کشور وجود دارد».

او همچنین گفت: «از طرف دیگر، افزایش جهشی قیمت‌ها را در برهه‌هایی شاهدیم که این امر به‌دلیل عدم رصد بازار توسط وزارتخانه‌های صنعت و کشاورزی است». به گفته او کشورهایی همچون گرجستان، ارمنستان، تاجیکستان، عراق، ترکیه و حتی افغانستان در برخی از زمینه‌ها از ما جلوتر هستند. ما در دولتمردان نمی‌بینیم که به دنبال برنامه جامع و چیدن پازلی در حوزه اقتصادی باشند که نقش هرکس در این پازل مشخص باشد. قطعا در این شرایط، مجلس نیز حمایت‌های لازم را از این برنامه جامع خواهد کرد. این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوسانات قیمت در بازار را ناشی از حاکم نبودن سیاستی بر آن دانست و گفت: «ما در کشور ستاد تنظیم بازار و قانون مرتبط با آن را داریم که باید مرتبا وضعیت بازار را رصد کند. نه اینکه الان قیمت مرغ و تخم‌مرغ ‌گنامه محمود احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبری در روزهای اخیر بسیار حاشیه‌ساز شده است. این نامه واکنش‌های متفاوتی به همراه داشته است.

هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع «نیروهای خط امام» با بیان اینکه «بی‌اعتنایی به کارهای احمدی‌نژاد باعث شده تا پوست کلفت شود و هر چه دلش می‌خواهد بگوید» یادآور شد: «این رفتار دستگاه قضایی باعث می‌شود تا مردم فکر کنند، همه می‌توانند آتش به اختیار باشند و به موازین نظام بی‌اعتنایی بکنند و هر طور که دل‌شان می‌خواهد عمل کنند.» متن گفت‌وگوی «وقایع‌اتفاقیه» با هادی غفاری را درباره تحرکات رییس‌دولت‌های نهم و دهم در ادامه می‌خوانید:

در سال‌های اخیر این پرسش بارها از سوی مردم مطرح شده است که چرا به‌صورت قضایی با اقدامات دو دهه اخیر محموداحمدی‌نژاد برخوردی صورت نمی‌گیرد. این مسئله چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

این آقا عادت به جنجال و دردسر درست کردن برای کشور دارد و من تعجب می‌کنم که چرا قوه‌‌قضاییه کاری به‌کارش ندارد؟ بی‌اعتنایی به کارهای احمدی‌نژاد باعث شده تا او پوست کلفت شود و هر چه دلش می‌خواهد بگوید. این رفتار دستگاه قضایی باعث می‌شود تا مردم فکر کنند، همه می‌توانند آتش به اختیار باشند و به موازین نظام بی‌اعتنایی و هر طور که دل‌شان می‌خواهد عمل کنند. درحالی‌که همه می‌دانند این نوع هرج‌ومرج در نظام مقدس اسلامی محلی از اعراب ندارد.

به نظر شما نه به‌عنوان یک چهره سیاسی، بلکه به‌عنوان یک شهروند عادی تکلیف سیستم قضایی با مدیرانی چون محمود احمدی‌نژاد که پروندهای اتهامی متعددی دارند چیست؟

این فرد بدون اینکه به حرف‌هایش اعتقادی داشته باشد، با هدف براندازی هر چه دلش می‌خواهد را به زبان می‌آورد و اصلا و ابدا به فکر اصلاح امور نیست. اواگر واقعا معنی عدالت و آزادی را می‌فهمید، در همه آن سال‌هایی که حیثیت کشور را بر باد داد، باید در عمل هم درست رفتار می‌کرد. بینی و بین‌الله یک ذره عدالت‌طلبی و حق‌خواهی را در شخصیت او نمی‌بینم و به‌همین‌دلیل معتقدم که نظام باید برخورد لازم را با او داشته باشد زیرا اگر در غیر‌این‌صورت باشد، مردم و به‌ویژه نسل جوان و به‌ویژه دختر و پسرهای جوان به بسیاری از باورهای‌شان نسبت به نظام و انقلاب شک می‌کنند. همین چند روز پیش مقام معظم رهبری این‌طور فرمودند که در اجرای عدالت کوتاهی داشتیم که یکی از کوتاهی‌ها، همین اهمال در مواجهه با تخلفات این آقا است که آشکارا کمر همت به تخریب نظام بسته است و انگارنه‌انگار که مسئولان مربوطه قضایی باید با تخریب‌کنندگان نظام برخوردی جدی داشته باشند. اگر حرف‌های احمدی‌نژاد را یک فردی عادی یا چهره‌های کم نفوذ سیاسی یا استاد دانشگاه زده بودند، تا حالا ۶۰ بار کله پا شده بودند! چنین رفتاری باعث می‌شود که مردم فکر کنند، ضعیف‌کشی می‌شود.

احمدی‌نژاد با چه هدفی این مسیر را انتخاب کرده است؟

محمود احمدی‌نژاد آدم پیچیده و بسیار خود شیفته‌ای است که متاسفانه از برخی‌ها هم نقاط ضعفی در دست دارد و به‌همین‌دلیل فکر می‌کند که با چماق کردن آنها، می‌تواند هر کاری را انجام بدهد تا از این طریق مطرح و اسمش در رسانه‌ها باشد. همین خودنمایی باعث می‌شود که به دادگاهی که خودش دعوت می‌شود، نرود و برای حضور در دادگاه این و آن جنجال و سروصدا به‌پا کند.

احمدی‌نژاد چقدر شانس دارد که به عرصه سیاسی برگردد؟

بازگشت احمدی‌نژاد به سیاست؟ اصلا و ابدا! اگر شرایط هم اجازه چنین کاری را بدهد، منِ‌ هادی غفاری و همه فرزندان انقلاب محال است که چنین اجازه‌ای را بدهیم. مگر می‌شود، کسی که ارکان نظام را مسخره می‌کند و آن را زیر سؤال می‌برد، بتواند برگردد و کارهای خراب گذشته‌اش را بازهم تکرار کند؟

در چنین شرایطی، مدافعان احمدی‌نژاد که بعضا چهره‌های سرشناس و موثری بودند چه موضعی باید بگیرند؟

همه کسانی‌که شبانه‌روز تلاش کردند تا چنین آدمی به قدرت برسد، همه باید از مردم عذرخواهی کنند و پاسخ دهند که چرا متوجه نشدند که از چه‌کسی اینقدر حمایت می‌کنند؟ من در سال ۶۵ فهمیدم که احمدی‌نژاد چه تحفه‌ای است، یادم می‌آید که او هرکاری برای مخالفت با خط امامی‌ها انجام می‌داد و برابر انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت موضع‌گیری می‌کرد. سوال من از آقایان این است که سال ۶۵ متوجه نشدند، سال ۷۰ متوجه نشدند، سال ۷۸ متوجه نشدند، سال ۸۴ متوجه نشدند و بدتر از همه چرا سال ۸۸ و بعد از آن مناظره‌های جنجالی متوجه نشدند که احمدی‌نژاد نیت خیر نمی‌تواند داشته باشد؟

البته برخی از مدافعانش این‌طور می‌گویند که رویکرد احمدی‌نژاد بعدا به کلی تغییر کرد.

نخیر؛ اصلا چنین چیزی قبول نیست و بیشتر یک بهانه‌تراشی است. آقایان به‌جای اینکه توجیه کنند، بهتر است که بابت اشتباه بزرگ‌شان از مردم پوزش بطلبند و بدانند که شأن کسی با این کار پایین نمی‌آید. وقتی امام علی(ع) به مردم می‌گفت که مرا نصیحت کنید، چرا ما قبول اشتباه‌مان را دون شأن خودمان بدانیم؟ بالاتر از ائمه که نیستیم. پس بهتر است که بیایند، بگویند اشتباه کردیم و مطمئن باشند که ایرانی‌ها این‌قدر مرام دارند که از خطای‌شان بگذرند. امام صادق(ع) فرموده‌اند که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. وقتی به نیروهای بی‌ریشه‌ای که معلوم نیست، از کجا آمده‌اند و هدف‌شان چیست، اعتماد می‌کنیم معلوم است که موی دماغ می‌شوند و ضرر پشت ضرر می‌زنند. پس باید از این به بعد دقت کنیم تا احمدی‌نژاد‌های دیگر فرصت خیانت به دست نیاورند.ان شده تازه فکر کند که می‌خواهد چه کاری انجام دهد. آن‌هم در شرایطی که چند ماه است این معضل را داریم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم مردم آنهای که به روحانی رای دادن الان ۸۰ درصد شون از احمدی نژاد حمایت میکنن دیگه نمیشه از مردم خرج کرد برای رسیدن به منافع پلید

    • بدون نام

      اقای غفارب شماچراموقعی که سران فطنه کل نظام روبخطرانداخته بودسکوت کردید؟!!!!!

    • بدون نام

      "منِ‌ هادی غفاری و همه فرزندان انقلاب محال است که چنین اجازه‌ای را بدهیم. "

    • بیطرف

      مگرمیشودحضرات ومسئولین ازمردم عذرخواهی کنند درجه ومقام پائین میاید این مردم هستند که باید عذرخواهی کنند

      پاسخ ها

      • میثم

        توهین نکن در کشورهای خارجی این کار انجام شد . حکومت اسلامی هم ندارند .
        ...... ما خودمان تقصیر کار هستیم ..... اعتراض درست نمی کنیم .....

    • بدون نام

      باید خودت واقای روحانی از مردم عذرتخواهی کند بابت گرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر روحانی

    • بدون نام

      مدیران دانا = تک تک افراد در امنیت ودر رفاه

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      تو غلط کردی و مردم

    • بدون نام

      بروبابا! !!

    • ابراهیم فتحی هستم ازشهربدون امکانات سروستان

      اینا همش جفنگ هست من خودم مرغ داری دارم ده هزار راسی دولت نهاد ها رو گران کرده میخواد باگرانی تخم مرغ از مردم پول بگیره مردم بفهمید من نرغ داری دارم من میدونم

    • رفیعی

      تخممرغ داخل ایران بعدا چراازاین کشورهایی که نامبردین میارنی خب تعطیل کنید که یسال بعد پدرمردم درمیاد اخرسش من نفهمیدم چرابه دلاربط میدن ایناخیلی کارانجام دادن عذرخواهی نکردن بیطرفانه گفتم

    • یونس

      برین گمشین اشغالا

    • بدون نام

      خجالت بکشید!
      برای ساخت بزرگراه ها و آزادراه ها عذر خواهی کنیم؟
      از راه اندازی کارخانه ها و ایجاد اشتغال عذرخواهی کنیم؟
      از پیشرفت ها در زمینه فن آوری هسته ای عذرخواهی کنیم؟
      از پیشرفت ها در زمینه فن آوری موشکی و فضایی عذر خواهی کنیم؟
      از مسکن مهر که بسیاری از مردم را خانه دار کرد باید عذر خواهی کرد؟
      ((حضرت علی علیه السّلام می فرمایند : حیاءالرجل دلیل ایمانه! یعنی شما ایمان ندارید که حیاءهم ندارید... صد البته این هجویات را می گویید که ما جری شویم و دوباره به احمدی نژاد رأی دهیم ... ولی کور خواندید... حماقت شما ازپیش برایمان رو شده است... احمدی نژاد چون هم استانی روحانی است نباید تأیید صلاحیت شود ! البته به همین دلیل روحانی هم نباید تأیید صلاحیت می شد.
      یا .....
      آیا فن آوری هسته ای که در زمان شما نابود شد نیاد عذر خواهی کرد؟
      آیا دلار سربه فلک کشید نباید عذر خواهی کرد؟
      آیا در عرض یک ماه مسکن بیش از یک و نیم برابر گران نشد؟
      در زمان آن مرد مشکل داشتیم! اکنون معضل داریم!
      در زمان آن مرد عزت داشتیم ولی در تحریم بودیم! امروز روحانی عزتمان را برباد داد ، تحریم ها هم نرفت!
      آنروز هرچند در تحریم بودیم ولی از نظر استدلال حرفمان در دنیا قابل پذیرش بود! امروز خودمان پذیرفته ایم
      آنروز انتقال ارز با چمدان امکانپذیر بود! امروز ارزمان در حساب های آمریکایی مسدود است!
      آنروز نفت ما را کم می خریدند ولی پول آنرا با مشکل می گرفتیم! امروز نفت ما را زیاد می خرند ولی پول آنرا به حساب بانک های آمریکایی واریز می گردد (بخوانید با امضای دولت پول نفت را می دزدند...)
      آنروز در تحریم کارخانه ها یکی پس از دیگری افتتاح می شد و این یعنی اشتغال! امروز کارخانه های ما یکی پس از دیگری ورشکست شده و درهایشان تخته می شود!
      انصافاً چه کسانی و چه جریانی باید از مردم عذر خواهی کند؟؟؟

      پاسخ ها

      • ابراهیم ۱۱

        درست ..
        درست
        اما تو بگو کجایی کار مردم ایراد دارد؟؟
        گناه مردم چیست که بیرون پر از شر و شیطان شده .
        اماده برای نابودی مملکت.
        از داخل هیچ روزنه ای رو به فردا نمونده
        و این جامعه کم هزینه نکرده..
        قرار بود به جایی برسیم که دنیا رو شیفته ارزش هامون کنیم اما در گند خویش داریم جون میکنیم ..
        و عالیجنان هنوز نفهمیدن که کار به جایی باریکی رسیده.
        هرکس جز خود کسی نمیبینه
        این همه عقده این همه غصه این همه دشمنی ..
        هیچ شباهتی به یک مملکت و یک امت واحده در بین مسیولان نیست.
        و انقدر مست قشون کشی شده اند که مردم ..
        به بازیچه تبدیل شده ‌.
        و رعیت دار هم نیستن ..
        بترسند که
        دستشون رو شده و حتی دیگر کسی صداقتشون هم قبول نمیکند..

    • بدون نام

      کجای جهان نظر دادن جرمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما خبرگزاری هستید واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بعضی ازمسولان .... که یکیش همین آقاس بایدازمردم مظلوم معذرت خواهی کنه نه دکترعزیز که دلسوز ضعیفانه - خودتی بی غیرت

    • بدون نام

      خفه خون بگیر،نون به نرخ روزخور،به احمدی نژادتوهین نکن

    • میلاجردی

      روزتاریخی ۹دی یادتان هست .همه فریادزدیم موسوی وکروبی اعدام باید گردند ...کجادارند خوش گذروندی میکنند ؟ صدهابارمقام معظم رهبری توصیه نمودند استغفار کنید وازقطار انقلاب پیاده نشوید چه کردید؟ ازشما فتنه گران جسور بودن رایاد گرفتیم حرف بی خودی نزنید .اعتراض امروزی مردم نسبت به بیلیاقتی ووطن فروشی شما غرب گرایان است .

    • بدون نام

      غلط میکنی تو گستاخ

    • بدون نام

      احمدی پشت فقیرها بوده وهست حرف حق میزنه

    • راد

      زنده باد احمدی‌نژاد

    • بدون نام

      تمامی مسئولان باید عذرخواهی کنند که همگی خودشان روزبه روز ثروتمندتر و مردم عادی روزبه روز فقیرتر می شوند، همه ها

    • آرامش

      جانم فدایت آقای احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین خدا پدر و مادر و ببامرزد

    • میثم

      کارگر ساده هستم . بهترین دوران کاری در زمان احمدی‌نژاد بود . نه در حال ...
      ..... در زمان احمدی‌نژاد چه کسی به اوضاع کشور اعتراض کرد .... امسال چه طور ....
      ..... درست فکر کنید و بعد قضاوت کنید ... حمایت میکنم نه عذرخواهی .....

    • بیطرف

      اقا چون حرف راست میگه...!؟

    • بیطرف

      به خدا مردتر از این حضرات

    • بدون نام

      چرا عذر خواهی کنیم بلکه او باید با شهامت پیش برود چون دارد خیلی چیزها رو میشود

    • بدون نام

      احمدی نژادچون ازجنس شمامفت خورانیست،باید عذرخواهی کنه؟کسی که پول زحمتکشی پدری کارگروآهنگربه مدارج بالا رسید،وطعم فقر وبدبختی روچشیده.حالا هم تویه خونه ی معمولی خودش وبچه هاش دارن زندگی میکنن.اون یه مردواقعیه.ازهیچ قدرتی تودنیا هم نمیترسه.

    • بدون نام

      از امریکا و اسرائیل و انگلیس عذر خواهی کنند که نتوانسته اند،برنامه هایشان را خوب اجرا کنند.

    • بدون نام

      باید کلهم از مردم عذر بخواهید همه سر و ته یه کرباسید فرقی نداره

    • بدون نام

      طرفداران روحانی هم باید از مردم عذرخواهی کنند

    • بدون نام

      اقای احمدی نژاد37000 طرح در دست اقدام را تحویل دولت آقای روحانی داد چند تا از طرحها تمام شده است .تمام طرحهایی را که آقا رفسنجانی فقط کلنگ زده بود وسردار سازندگی هم بوده است ودولت آقای خاتمی هم کاری از پیش نبرده بود.آقای احمدی نژاد تمام کرد هرچند که دولت در تحریم کامل بود.بهتر است بیشتراز این خودتان را خراب نکنید

    • بدون نام

      اگر احمدی نژاد کنه کار است چرا رودر و در تلویزیون نمی ایید

    • بدون نام

      در زمان آقا ی احمدی نژاد به خدا قسم یک آدم فقیر هم ناراضی نبود کار شور و نشاط بود

    • بدون نام

      آقا من هر کس را می بینم میگو ید خدا پدر احمدی نژاد را رحمت کند خدمت می کرد در روز من شاید با هزار نفر رفت و آمد دارم همه می گفتند فقط احمدی نژاد دلسوز این کشور مردم بود

    • بدون نام

      جانم فدا ت احمدی نژاد زمان تو با پول تو جیبی می رفتند مدرسه ولی الان با خجالت نداری من از بس ماکارونی و سیب روغن خوردن رنگ به رخ ندارند ن دارم گوشت مرغ بخرم

    • بدون نام

      یعنی میفرمایین مردم از خودشون عذرخواهی کنن؟؟!!!

    • بدون نام

      جانم فدای رهبرم ودکتراحمدی نژاد تنها حامیان مستضعفین

    • بدون نام

      معلوم ازترست داری سکته میکنی

    • میثم

      قشر کارگر از احمدی‌نژاد خوبی دیده‌اند==== از احمدی‌نژاد به شدت حمایت می‌کنند
      ...... حمایت شدید از احمدی‌نژاد ... نه نه عذرخواهی فوق شدت ممنوع ...

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج